Arturoo 21 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Ktoś ostatnio szukał http://allegro.pl/audi-a4-s4-b5-hamulce-tyl-zaciski-komplet-256mm-i6303643330.html#thumb/3 Ceny od lat ani nie drgną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 kawalek blachy i montowac 330mm do tych zaciskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Dobra, a jeszcze w temacie A6 C5 - czy na tył pasują tam heble z S4 B6/B7? kawalek blachy i montowac 330mm do tych zaciskow A co to za rzeźba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 nazwalbym ją "od biedy", bo wychodzi dosyc tanio a skutecznosc jest naprawde niezla, lepsza na pewno niz 300mm z esyw b6 natomiast caly myk polega na zrobieniu adapteru ktory nie bedzie odsuwal zacisku na zewnatrz auta bo tam tarcze i tak nie sa glebokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Eeee, osobiście bałbym się założyć coś takiego w taczce Wolę max. ori... czy zatem tylne hebelki 300/22mm z S4 B6/B7 podeszłyby bez sztukowania, dystansowania i innego dłubania do A6 C5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Eeee, osobiście bałbym się założyć coś takiego w taczce Wolę max. ori... czy zatem tylne hebelki 300/22mm z S4 B6/B7 podeszłyby bez sztukowania, dystansowania i innego dłubania do A6 C5? Z S6 masz 269mm, mały adapter i podchodzi tarcza 310mm z A8. Zacisk i klocek zostaje ten sam. Chyba najprostsze i najtańsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Adapter? Takie coś, co wygląda jak na zdjęciu powyżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartRose 1 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Dev jakie tarcze bys polecil na tył bo teraz mam wlozone s4 b6/7 szukac ori nowych czy masz cos do polecenia zamiennego a tez dobrego? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 a jakie sa obawy ? to nie plastelina tylko solidny kawal cmetrowej blachy, predzej urwiesz wahacz jak zacisk hamulcowy na tym adapterze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Eeee, osobiście bałbym się założyć coś takiego w taczce Wolę max. ori... czy zatem tylne hebelki 300/22mm z S4 B6/B7 podeszłyby bez sztukowania, dystansowania i innego dłubania do A6 C5? Z S6 masz 269mm, mały adapter i podchodzi tarcza 310mm z A8. Zacisk i klocek zostaje ten sam. Chyba najprostsze i najtańsze rozwiązanie. Tylko klocek jest mały w tym zestawie bo ten sam co w każdym 245mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) zgadza sie, ale bierze tarcze po zewnetrznej stronie, a różnica średnic i tak jest dosyć spora, a tym samym efekt tez jest bardzo dobry Edytowane 25 Lipca 2016 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 a jakie sa obawy ? to nie plastelina tylko solidny kawal cmetrowej blachy Takie obawy, że jarzmo nie jest bezpośrednio przymocowane do zwrotnicy, że taka rzeźba, pomimo przyłożenia się i najszczerszych chęci ślusarza, nie gwarantuje czy to się po jakimś czasie nie wygnie z przegrzania, zmęczenia materiału etc. Pomijam sprawy takie jak upierdliwy pan diagnosta na przeglądzie czy drobiazgowy rzeczoznawca ubezpieczyciela przy oględzinach pokolizyjnych szkód, szukający sposobności do zakwestionowania zasadności wypłaty odszkodowania... Który rzeczoznawca z PZMot-u (wezwany przy odwoływaniu się) podpisałby się pod dokumentem, że takie sztukowane coś gwarantuje całkowite bezpieczeństwo? To, że jakieś bezpieczeństwo te hamulce dają w to nie wątpię... ale co innego gdy się podziwia swoje dzieło z boku a co innego gdy się pod czyimś dziełem trzeba podpisać i ryzykować utratę uprawnień... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Pierwsze słyszę by mi Pan diagnosta próbował wypatrzeć dystanse na zwrotnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Nieprzychylny pan diagnosta potrafi uczepić się każdej dupereli, pół roku temu natrafiłem na takiego Generalnie nie przekonuje mnie taka sztukateria, wolę gdy każda część jest zaakceptowana i wyprodukowana przez producenta Edytowane 26 Lipca 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 No to te nasze "rezanie" idzie w łeb w tym momencie jak nie są zastosowywane mody p&p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Idąc takim tokiem myślenia wszystkie dorabiana przewody hamulcowe, linki są niebezpieczne. Takie adaptery wykonuje się z odpowiedniej stali, choć jak ze wszystkim zawsze istnieje jakieś ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 W jednym warsztacie gdzie zaciskają węże hydrauliczne odmówili mi zakucia przewodów hamulcowych bo nie posiadali odpowiedniego atestu... a robią węże do ciężkiego sprzętu budowlanego, nie żadne popierdółki dla majsterkowiczów - żeby nie było. Musiałem je kupić w sklepie moto. Nie wątpię jednak, że znajdą się ryzykanci którym brak tego certyfikatu zwisa i powiewa - zarówno pracownikom zakładu jak i jego klienteli. Takie adaptery wykonuje się z odpowiedniej stali Odpowiednia tzn. jaka? Nie za twarda, nie za miękka? Kto o tym decydował i na jakiej podstawie? Ma na to jakieś papiery z ośrodka badawczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Takie adaptery wykonuje się z odpowiedniej stali Odpowiednia tzn. jaka? Nie za twarda, nie za miękka? Kto o tym decydował i na jakiej podstawie? Ma na to jakieś papiery z ośrodka badawczego? Wykonuje się to ze stali S355 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Nieprzychylny pan diagnosta potrafi uczepić się każdej dupereli, pół roku temu natrafiłem na takiego Generalnie nie przekonuje mnie taka sztukateria, wolę gdy każda część jest zaakceptowana i wyprodukowana przez producenta w takim razie każdy adapter na zaciskach brembo nie powinien być montowany w autach, kazdy RS nowy ma teraz zaciski montowane na adapterach tego typu, a nawet z wygladu bardziej "lichych", to samo stare rs2 którego adapter wygląda bardzo słabo a mimo wszystko się sprawuje stale konstrukcyjne, czy narzędziowe jak sama nazwa wskazuje służą do różnych celów i dlatego muszą się wyróżniać ponad przeciętną wytrzymałością cieniutki prawda ? a montuja to podobno w rs6, rs4 itp itd idąc dalej tym tokiem bałbym się wsiąść do A4 B6 gdzie są alu zwrotnice miejscami naprawde cienkie, a musza utrzymać praktycznie cały ciężar auta w momencie ostrego hamowania - przecież to tylko aluminium, a i nie jedną pękniętą przy górnych wahaczach widziałem Edytowane 26 Lipca 2016 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się