Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Nie.ma co porownywac 255 do 288 Proporcjonalnie powinno byc 320/300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz, Dev napisał:

Nie.ma co porownywac 255 do 288 Proporcjonalnie powinno byc 320/300

 

Tył od S4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale graty leza od 288 i czekaja i jest okazja zmienic ?a na 300 juz nie będę lożył ? tylko byłem ciekaw czy jest odczuwalna roznica, bo z 312 na 320 z przodu czulem duzy przeskok to fakt

Edytowane przez neoeinz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, neoeinz napisał:

No ale graty leza od 288 i czekaja i jest okazja zmienic ?a na 300 juz nie będę lożył ? tylko byłem ciekaw czy jest odczuwalna roznica, bo z 312 na 320 z przodu czulem duzy przeskok to fakt

Jak wrzucisz 288 to bedzie jeszcze lepiej

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, george napisał:

Tył od S4 ?

Jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wrzuciłem zaciski i tarcze na przód 320 mm,  klocki zostawilem "stare", prawe kolo mocno sie nagrzewa, alu i wewnwetrzna czesc tarczy, rozebralem zacisk, przesmarowałem na prowadnicach, klocki poruszają sie luźno, nie mają oporów na zacisku, pytanie czy klocki sie docierają do nowych tarcz, jeździc i obserwować czy nie czekać i zalozyc nowe klocki ? szkoda zarzynać łożysko :(

Edytowane przez dlugiacm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dlugiacm napisał:

Witam

Wrzuciłem zaciski i tarcze na przód 320 mm,  klocki zostawilem "stare", prawe kolo mocno sie nagrzewa, alu i wewnwetrzna czesc tarczy, rozebralem zacisk, przesmarowałem na prowadnicach, klocki poruszają sie luźno, nie mają oporów na zacisku, pytanie czy klocki sie docierają do nowych tarcz, jeździc i obserwować czy nie czekać i zalozyc nowe klocki ? szkoda zarzynać łożysko :(

WYczyść prowadnice i gumy w których chodzą ze smaru i powinno być dobrze. Tam powinno być sucho. Ewentualnie wymiana prowadznic jak nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany wiecie może w jakich wersjach silnikowych występowały hamulce 345mm w audi a6 c6 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Misieqq7 napisał:

Pany wiecie może w jakich wersjach silnikowych występowały hamulce 345mm w audi a6 c6 ??

Jak dobrze pamiętam to passat w8 ma akurat takie, zgodnie z instrukcją z 1 strony podejda od w8 też jak wymienić co trzeba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

W C6 nie bylo 345mm

347 mm? 320 mm a potem co było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

W C6 nie bylo 345mm

Czyli tylko standardowo tylko  s4  b6 b7. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, virtzu napisał:

Jak dobrze pamiętam to passat w8 ma akurat takie, zgodnie z instrukcją z 1 strony podejda od w8 też jak wymienić co trzeba 

Passat ma 334 i inna wysokosc tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Misieqq7 napisał:

Czyli tylko standardowo tylko  s4  b6 b7. 

 

Tomkowi chodziło o to ze nie 345mm a 347mm było. Silniki to minimum 3.0TDI i 3.2FSI ale 347mm było tylko z pakietem S-line. Bez tego są 320mm. Także z rozbiórki to loteria jak nie widzisz całego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, george napisał:

347 mm? 320 mm a potem co było?

byłó 312/320/347/360 i chyba 380mm albo 385mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Passat ma 334 i inna wysokosc tarczy

Fakt. Sprawdziłem też dla pewności dopiero. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2020 o 22:31, Wandej napisał:

Tomkowi chodziło o to ze nie 345mm a 347mm było. Silniki to minimum 3.0TDI i 3.2FSI ale 347mm było tylko z pakietem S-line. Bez tego są 320mm. Także z rozbiórki to loteria jak nie widzisz całego auta.

A czy z wersji silnikowej 4.2 będzie 347mm? I do b7 podejdzie ??

I czy jarzma z 320mm i 347mm się różnią ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz konkret napisać co cudujesz ?

Bo na razie jestes jak Andzia w parku i sam nie wiesz czego chcesz.

Napisz co chcesz  zrobic w aucie to Ci napisze co muszisz miec i od czego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Dev,

Planuję wymianę przodu na 320 mm i trafiłem na takie ogłoszenie: https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b7-zacisk-przod-ate-tarcza-320-mm-9084951611, niby numery się zgadzają, samochód, z którego pochodzą też, ale:

  1. Czy każdy z tych zacisków produkował ATE?
  2. Dlaczego od góry otwór nie jest dzielony?
  3. Czy na ten moment również polecasz do tego zestawu klocki Ferodo FDB1717 oraz jakie tarcze?

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Misieqq7 napisał:

A czy z wersji silnikowej 4.2 będzie 347mm? I do b7 podejdzie ??

I czy jarzma z 320mm i 347mm się różnią ??

Tego niestety nie wiem. Jarzma się różnią oczywiście wysokością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...