Dev 1476 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Nie.ma co porownywac 255 do 288 Proporcjonalnie powinno byc 320/300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Teraz, Dev napisał: Nie.ma co porownywac 255 do 288 Proporcjonalnie powinno byc 320/300 Tył od S4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoeinz 1 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) No ale graty leza od 288 i czekaja i jest okazja zmienic ?a na 300 juz nie będę lożył ? tylko byłem ciekaw czy jest odczuwalna roznica, bo z 312 na 320 z przodu czulem duzy przeskok to fakt Edytowane 27 Lipca 2020 przez neoeinz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 28 minut temu, neoeinz napisał: No ale graty leza od 288 i czekaja i jest okazja zmienic ?a na 300 juz nie będę lożył ? tylko byłem ciekaw czy jest odczuwalna roznica, bo z 312 na 320 z przodu czulem duzy przeskok to fakt Jak wrzucisz 288 to bedzie jeszcze lepiej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 49 minut temu, george napisał: Tył od S4 ? Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugiacm 1 Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) Witam Wrzuciłem zaciski i tarcze na przód 320 mm, klocki zostawilem "stare", prawe kolo mocno sie nagrzewa, alu i wewnwetrzna czesc tarczy, rozebralem zacisk, przesmarowałem na prowadnicach, klocki poruszają sie luźno, nie mają oporów na zacisku, pytanie czy klocki sie docierają do nowych tarcz, jeździc i obserwować czy nie czekać i zalozyc nowe klocki ? szkoda zarzynać łożysko Edytowane 30 Lipca 2020 przez dlugiacm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 5 godzin temu, dlugiacm napisał: Witam Wrzuciłem zaciski i tarcze na przód 320 mm, klocki zostawilem "stare", prawe kolo mocno sie nagrzewa, alu i wewnwetrzna czesc tarczy, rozebralem zacisk, przesmarowałem na prowadnicach, klocki poruszają sie luźno, nie mają oporów na zacisku, pytanie czy klocki sie docierają do nowych tarcz, jeździc i obserwować czy nie czekać i zalozyc nowe klocki ? szkoda zarzynać łożysko WYczyść prowadnice i gumy w których chodzą ze smaru i powinno być dobrze. Tam powinno być sucho. Ewentualnie wymiana prowadznic jak nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieqq7 133 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Pany wiecie może w jakich wersjach silnikowych występowały hamulce 345mm w audi a6 c6 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 W C6 nie bylo 345mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtzu 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Misieqq7 napisał: Pany wiecie może w jakich wersjach silnikowych występowały hamulce 345mm w audi a6 c6 ?? Jak dobrze pamiętam to passat w8 ma akurat takie, zgodnie z instrukcją z 1 strony podejda od w8 też jak wymienić co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: W C6 nie bylo 345mm 347 mm? 320 mm a potem co było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieqq7 133 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Dev napisał: W C6 nie bylo 345mm Czyli tylko standardowo tylko s4 b6 b7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 11 godzin temu, virtzu napisał: Jak dobrze pamiętam to passat w8 ma akurat takie, zgodnie z instrukcją z 1 strony podejda od w8 też jak wymienić co trzeba Passat ma 334 i inna wysokosc tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 8 godzin temu, Misieqq7 napisał: Czyli tylko standardowo tylko s4 b6 b7. Tomkowi chodziło o to ze nie 345mm a 347mm było. Silniki to minimum 3.0TDI i 3.2FSI ale 347mm było tylko z pakietem S-line. Bez tego są 320mm. Także z rozbiórki to loteria jak nie widzisz całego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 10 godzin temu, george napisał: 347 mm? 320 mm a potem co było? byłó 312/320/347/360 i chyba 380mm albo 385mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtzu 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: Passat ma 334 i inna wysokosc tarczy Fakt. Sprawdziłem też dla pewności dopiero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieqq7 133 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W dniu 3.08.2020 o 22:31, Wandej napisał: Tomkowi chodziło o to ze nie 345mm a 347mm było. Silniki to minimum 3.0TDI i 3.2FSI ale 347mm było tylko z pakietem S-line. Bez tego są 320mm. Także z rozbiórki to loteria jak nie widzisz całego auta. A czy z wersji silnikowej 4.2 będzie 347mm? I do b7 podejdzie ?? I czy jarzma z 320mm i 347mm się różnią ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Mozesz konkret napisać co cudujesz ? Bo na razie jestes jak Andzia w parku i sam nie wiesz czego chcesz. Napisz co chcesz zrobic w aucie to Ci napisze co muszisz miec i od czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
infi 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Szanowny Panie Dev, Planuję wymianę przodu na 320 mm i trafiłem na takie ogłoszenie: https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b7-zacisk-przod-ate-tarcza-320-mm-9084951611, niby numery się zgadzają, samochód, z którego pochodzą też, ale: Czy każdy z tych zacisków produkował ATE? Dlaczego od góry otwór nie jest dzielony? Czy na ten moment również polecasz do tego zestawu klocki Ferodo FDB1717 oraz jakie tarcze? Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Misieqq7 napisał: A czy z wersji silnikowej 4.2 będzie 347mm? I do b7 podejdzie ?? I czy jarzma z 320mm i 347mm się różnią ?? Tego niestety nie wiem. Jarzma się różnią oczywiście wysokością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się