Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.
Mógłby ktoś podrzucić numer zestawu do regeneracji tylnych zacisków 288mm B7 3.0tdi

Ręczny mi blokuje, bo posypała się gumka osłaniająca na dźwigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 12.01.2023 o 10:24, MAT1000 napisał(a):

Siema.
Mógłby ktoś podrzucić numer zestawu do regeneracji tylnych zacisków 288mm B7 3.0tdi

Ręczny mi blokuje, bo posypała się gumka osłaniająca na dźwigni.

Nie wiem czy tylko ja tak trafiłem ale ogólnie rozmawiałem z Wandejem i te zestawy naprawcze to lipa totalna. Zamówiłem u niego nowy Ori zacisk bo już 2 razy ta gumka puściła i chwyta ręczny. W moim odczuciu wchodzi za luźno w to gniazdo w zacisku i po czasie dostaje się tam woda u mnie wytrzymało rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mr.Joker napisał(a):

Nie wiem czy tylko ja tak trafiłem ale ogólnie rozmawiałem z Wandejem i te zestawy naprawcze to lipa totalna. Zamówiłem u niego nowy Ori zacisk bo już 2 razy ta gumka puściła i chwyta ręczny. W moim odczuciu wchodzi za luźno w to gniazdo w zacisku i po czasie dostaje się tam woda u mnie wytrzymało rok.

Muszę już naprawić, gumka się rozleciała.  Autofren taki luźny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MAT1000 napisał(a):

Muszę już naprawić, gumka się rozleciała.  Autofren taki luźny? 

Tak. Drugim razem dałem grubo pasty ceramicznej wkoło żeby ograniczyć dostęp wody do trzpienia. Jak założyłem gumkę to w palcach ja obróciłem w tym zatoczeniu. Robiłem wcześniej u szwagra w golfie 6 i tam w tej gumie jest zatopiona tulejka alu bądź stalowa tego nie wiem ale musisz ją delikatnie potraktowac czymś żeby siadła. Więc mi się wydaje że po prostu taka seria akurat do audi że to jest sama guma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie mają tą gumkę. Jedne zaciski mają obie prowadnice z gumką, inne jedną, a inne wcale.

Ogólnie powinno się korzystać ze specjalnego smaru do hamulców, nie ufał bym smarowi ceramicznemu. Co do gumek to najlepiej brać z trw zestawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Mr.Joker napisał(a):

Nie wiem czy tylko ja tak trafiłem ale ogólnie rozmawiałem z Wandejem i te zestawy naprawcze to lipa totalna. Zamówiłem u niego nowy Ori zacisk bo już 2 razy ta gumka puściła i chwyta ręczny. W moim odczuciu wchodzi za luźno w to gniazdo w zacisku i po czasie dostaje się tam woda u mnie wytrzymało rok.

 

Dziwne, bo te tylne gumki AutoFren-a wchodzą ciaśniej od oryginalnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał(a):

 

Dziwne, bo te tylne gumki AutoFren-a wchodzą ciaśniej od oryginalnych

Będę wymieniał zacisk  to jeszcze sprawdzę. Ogólnie ten konkretny robiłem  już 2 razy drugi kupiłem w zestawie jako SWAP praktycznie nowy. Tego nie ruszałem działa póki co jak należy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz dac smar pod tą gumkę plus wyczyscic trzpien od rdzenia oraz wyczyscic tulejke w zacisku

aby swobonie sie to tam wszystko ruszało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał(a):

musisz dac smar pod tą gumkę plus wyczyscic trzpien od rdzenia oraz wyczyscic tulejke w zacisku

aby swobonie sie to tam wszystko ruszało

Panie Tomaszu wszystko było zrobione jak pan piszesz poprzednim razem. Pod gumkę smar potem już z założonym trzpieniem też smaru tyle ile się dało tak aby nie kidał się wszędzie naokoło.tulejke też czyścilem na tyle na ile to możliwe bo materiał nie pozwala na ostrzejsze traktowanie. Przyjdzie nowy zacisk rozbiore tamten zweryfikuje nawet jestem skłonny wysłać to tobie żebyś rzucił okiem wytknął ew błąd i złożył jak należy lecz w moim przekonaniu takiego raczej nie popełniłem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tutaj nie mówi o błędach, te aluminiowe g...a tak działają, puchnie alu i wszystko sie zaciera

ja mam rozwiertak i zawsze rozwiercam tulejkę, co ciekawe z zeliwnymi zaciskami nie ma takich cyrków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał(a):

nikt tutaj nie mówi o błędach, te aluminiowe g...a tak działają, puchnie alu i wszystko sie zaciera

ja mam rozwiertak i zawsze rozwiercam tulejkę, co ciekawe z zeliwnymi zaciskami nie ma takich cyrków

288mm jest alu ? O takim cały czas mówiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mr.Joker napisał(a):

288mm jest alu ? O takim cały czas mówiłem.

 

nie, zeliwo, zayebałem sie w temacie :facepalm:

rozwierc delikatnie tulejke i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dev napisał(a):

 

nie, zeliwo, zayebałem sie w temacie :facepalm:

rozwierc delikatnie tulejke i bedzie ok

Delikatnie tzn ile 0.1mm? zbyt duży luz też nie jest chyba wskazany. Ile ona ma 10mm średnicy. Nawet nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Mr.Joker napisał(a):

Delikatnie tzn ile 0.1mm? zbyt duży luz też nie jest chyba wskazany. Ile ona ma 10mm średnicy. Nawet nie.

 

wystarczy ze wsadzisz nowe wiertło fi10 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...