Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję kpl. zacisków z jarzmem do b7.

przód 320mm (nie wiem czy 345 wejdzie)

tył 280 (albo 288 nie pamietam jakie tam sa )

ma ktos do pchnięcia cos takiego?

napisz do kolegi wandej coś tam miał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Potrzebuję kpl. zacisków z jarzmem do b7.

przód 320mm (nie wiem czy 345 wejdzie)

tył 280 (albo 288 nie pamietam jakie tam sa )

ma ktos do pchnięcia cos takiego?

Mam kompletne przody i tyly z tarczami i klockami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa zajmuje co najmniej kilka minut a napisanie dwóch liczb na forum kilka sekund... taka tam luźna uwaga :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka luzna uwaga, ze po pytaniu o cene sa pytania pomocnicze i tak robi się chat z tematu ktory sledzi iles osob i dostaje powiadomienia o czyms niezwiązanym z tematem.

Szanujmy się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę inaczej: bo na forum odpisuje się w wolnej chwili a dzwoniąc to nie wiemy czy komuś akurat nie trujemy d...py :wink:

To, że potem jest "sto pytań do..." to inna bajka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy z góry zaznaczam, że jestem laikiem w temacie hamulców. Czy może mi ktoś powiedzieć czy zacisk poniżej jest kompletny? W sensie otwór, czy tam nie powinno być jakiegoś tloczyska w środku?

4e8c7b1ce0bcdd147995aa830accde15.jpg

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy z góry zaznaczam, że jestem laikiem w temacie hamulców. Czy może mi ktoś powiedzieć czy zacisk poniżej jest kompletny? W sensie otwór, czy tam nie powinno być jakiegoś tloczyska w środku?

4e8c7b1ce0bcdd147995aa830accde15.jpg

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

to 320mm lub 345mm ATE. Tylko nie ma na foto jarzma. Tłoczek jest pusty. Pełen ważyłby pewnie z pół kilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzmo mam tylko nie ma na foto, czyli mam rozumieć ze w tym tłoczku coś powinno jeszcze siedzieć?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzmo mam tylko nie ma na foto, czyli mam rozumieć ze w tym tłoczku coś powinno jeszcze siedzieć?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Klocek hamulcowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha ok wsio jasne, dzięki za pomoc

Widziałem tylko tylne zaciski bez klocka a tam ten tłoczek wygląda inaczej stąd moje durne pytania.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez piotrekrkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Chłopacy.. Od wczoraj jestem bogatszy w nowe doświadczenie w temacie upgrade hamulców w a4 b6 1.8t 2001. Serie zmieniłem na 320x300 i chciałbym wam zaprezentować długości linek które pasuja- nie pasuja do zacisku z audi a4 b7 S4

http://zapodaj.net/e1360afa8a9ec.jpg.html

1. linka z a4 b6 1.8t AVJ ośka (moja fabryczna) - za długa o jakieś 15 20 cm!!

2. linka z a4 b6 1.8t AVJ qattro (też minimalnie za długa, ostatecznie została na aucie ale rećzny łapie pod sufitem :D

3. linka a4 b7 2.0 TDI ??? ośka- gdzieś ją tam nabyłem ale również była spooooooro za długaśna..

Ciekawostka!!

4. nie ma jej na zdjeciu(była w trakcie robienia jpg na aucie) ale .. gwóźdź programu linka hamulcowa z a4 b6 s4.. również za długa o jakieś 2-3 cm od linki Q AVJ :facepalm:

http://a4-klub.pl/index.php?/user/9446-dev/dziękuje za zajefajne hamulce i za czas spędzony na lini telefonicznej :hi:

Hamulce wymieniam wraz z przekłądka z ośki na Q więc może dlatego mam problem z dopasowaniem linek..

Edytowane przez Marcin850527
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż zacisków 4 tłoczkowych Brembo:

Hamulce 345x30 z zaciskiem S4

3abea2aef240.jpg

Zmiana zacisku na Bremo 4 tłoczkowy - tarcza zostaje ta sam czyli 345x30mm

Sam zacisk nie jest dużo większy od poprzedniego natomiast powierzchnia klocka hamulcowy jest o około 25-30% większa.

Klocki hamulcowe są dokładnie te same co w Audi RS3.

60d3a4138c74.jpg

8f53b513652d.jpg

Zaciski pasują P&P wystarczy odkręcić stare i przykręcić nowe, wszystko pasuje idealnie.

Jedyny problem to przewody elastyczne.

Seryjne maja inną końcówkę przy zacisku dlatego musiałem dorobić nowe:

cc239a587812.jpg

Odczucia z jazdy to czuć, ze hamulce są mocniejsze szczególnie przy większy prędkościach 150-200km/h.

Mocniejsze naciśnięcie na pedał powoduje przyblokowanie kół i wyzwolenie ABSu nawet przy dużych prędkościach.

Jeszcze co zauważyłem to, ze pedał hamulca głębiej wchodzi w podłogę.

Nie wiem czy jest to wina żle odpowietrzonych hamulców czy po prostu do zacisków 4 tłoczkowych wchodzi więcej płynu i dlatego pedał schodzi niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko jaki ET musi mieć felga 17 Alu by zmieścić tam zacisk 345 wiem że avus się nadaje ale szukam czegoś ładniejszego

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...