Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Oslony najlepiej to z W8.

czekaj cierpliwie wlasnie negocjuje dla Ciebie cene :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gosc na razie proponuje 340zl z oslonami plus KW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do kolegi Dev mam już kupione alu zwrotki z b6 teraz pytanie jakich i od czego szukać osłon pod tarcze 320mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Pany. Pytanie mam takie, czy jest jakiś zestaw tarcze+ klocki w standardowym rozmiarze do mojej b7 żeby to jakoś sensownie hamowało? Bo po przesiadce z golfa IV do audi widzę sporą przepaść w skuteczności hamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam też pytanko, głownie to DEV'a..

Czy jest sens pakować 300mm z tyłu, mając już 320 na froncie?

Czy powstanie duża dysproporcja? :kwasny:
I najlepszym balansem zostaje 320/288 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek tak myslałem nad tym zaciskiem z paszteta ale jak zobaczyłem cenę tarcz to mi kopara padła i podnieść sie nie może :facepalm::facepalm::facepalm:

Wiem ze jak big hebel to nie wymienia sie tak czesto ale jak kupiłbym używkę pogięta to bym umoczył :decayed:
Jutro ciąg dalszy poszukiwań

:hi::hi::hi::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam też pytanko, głownie to DEV'a..

Czy jest sens pakować 300mm z tyłu, mając już 320 na froncie?

Czy powstanie duża dysproporcja? :kwasny:

I najlepszym balansem zostaje 320/288 ;)

320/300mm to najlepsza proporcja.

288 to troche za mało.

Tomek tak myslałem nad tym zaciskiem z paszteta ale jak zobaczyłem cenę tarcz to mi kopara padła i podnieść sie nie może :facepalm::facepalm::facepalm:

Wiem ze jak big hebel to nie wymienia sie tak czesto ale jak kupiłbym używkę pogięta to bym umoczył :decayed:

Jutro ciąg dalszy poszukiwań

:hi::hi::hi::hi:

Tak czułem ze Ci oczy wyjda z orbity :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko już jest ok jutro zadzwonie i może nie taki diabeł straszny-przecież 32mm to ciężko pogiąć :)??

Ale za to ośki paska będą dobre na swap.

Bo mam ośkę z AJM,tą z mniejszym przegubem i ona ma taki sam nr jak ta z paszteta :naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawka - 30mm ;]

32mm zaczynaly się dopiero od 334mm w gore i to tez nie w kazdych​

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pioter masz raczje ze od 334 w gore:

http://allegro.pl/tarcze-vw-passat-w8-przod-334mm-le-pr-zimmermann-i5744692778.html

Cena za szt masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev zestaw na 320 w jakich konfiguracjach masz ?

Możesz podrzucić ceny na PW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podpowie ktoś czy jest sens zmieniać tarcze z tyłu na 269mm bo aktualnie mam 256mm za paska i się zastanawiam czy to nie będą za słabe bo na dniach montuje na przód zestaw 320mm z b7:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy na 269 wejdzie felga 16" a niemasz czasem na zbyciu takich tarcz może bo jarzma już są zacisk zostaje ten sam chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...