Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany z czego podejda piasty pod wiekszy przegub do zwrotek z s4???

A4 b5 wszystkie V-ki oraz AJL a jak jest z piastami z a6 c5 tak samo jak w a4 b5??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jest dac akrylowy zawsze, nie musi byc wysoko temperaturowy

w 1.8t pomalowalem kiedys pokrywe na czerwono, zwykly podklad do felg alu plus zwykly najtanszy czerwony lakeir akrylowy, przez 2 lata nic się kompletnie z tym nie działo

podstawa to naprawde dobrze oczyscic i odtluscic, ja mylem goraca wodą z proszkiem do prania a potem solidne plukanie myjką i samą ciepłą wodą, wszystko rozpuściło

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w tej chwili mam założone hamulce ;

przód- 345 na aluminiowym zacisku z q5

tyl 330 na zacisku z rs4

Mam okazję kupić komplet hamulców z rs4 b7 wobec tego moje pytanie;

Wejdzie taki zestaw z oryginalnymi tarczami p&p do a4 b6?

Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdzie, tylko w sumie po co ? fegla minimum 18stka wtedy, albo wieksza, klocki drogie nie mowiac o tarczach ktore w komplecie to ok 2 kafle, wzrost wydajnosci niewielki w stosunku do tego co masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam felgi 19, jeśli jest różnica w hamowaniu między 312 a 345 to powinna być także różnica między 345 a hamulcami z Rs, zwłaszcza, że ma tarcze plywajace.druga sprawa to, że hamulce 345 na 19 wyglądają słabo. ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że są pływające czy nie to różnicy prawie nie ma

pytanie czy warto... bo koszt jest razy dwa w stosunku do tego co masz, albo nawet 3x

te z rsa przy 19 calach też nie będą takie wielkie, by the way

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdzie, tylko w sumie po co ? fegla minimum 18stka wtedy, albo wieksza, klocki drogie nie mowiac o tarczach ktore w komplecie to ok 2 kafle, wzrost wydajnosci niewielki w stosunku do tego co masz

Klocki kupisz już za 200zł, PAGID 300zł..

Tarcza grubsza, jak kupisz w przyzwoitym stanie, wytrzyma zapewne dłużej niż obecna 345. Fakt nowe tarcze drogie, ale jak kupisz sam pierścień tarczy to nie ma tragedii.

Jest znaczna różnica, sam przesiadłem się z 345 na 370

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica będzie, ale czy to będzie wykorzystywane ? moim zdaniem przyrost skuteczności nie będzie adekwatny do ogólnej wartości, to co ma jest najbardziej wydajne w miare rozsądnej cenie za graty

taka jest moja opinia, a co on tam będzie montował, to dla mnie jeden kij :) niech nawet to będzie ceramika 400mm+ gruba na 38mm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto biednemu zabroni bogato żyć :decayed:

Nie zapomnij osłony z RS wrzucić ;)

Czyli warto, jeszcze jedno pytanko z głupich, ile można zaproponować za cały zestaw na przód z rs4 b7 tak żeby nie przeplacic:) i ewentualnie przód plus tyl?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył nie jest p&p

Czyli musi zostać to co mam w tej chwili, zacisk rs4 b7 i tarcza 324

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...