Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Zobaczy sie co wyjdzie z tego w8,na razie druga piasta poszła i dalej napierd... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam zestaw po sapiens 320/288 i muszę na szybkości kupić alusy . Czy alusy od a6 c6 podejdę bez pierścieni centrujacych do mojej b6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że z natury jestem leniwy (a na bank jest podane w tym temacie)

Jakie osłony są na tył pod 300 mm dla a4b6 2001 rok.

Lewa: 8E0 615 611N czy 4F0 615 611.
Prawa:8E0 615 612N czy 4F0 615 612.

Edytowane przez Roboform550
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 ,ale jeśli nie planujesz w przyszłości nic większego niż 300mm to kup te pod 288mm, nie trzeba kombinować i wiercić nowych otworów. I wyglądają nawet lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.zmieniam hamulce na większe ,czy w związku z tym te tarcze przednie 288mm z zaciskami można zaadoptować na tylną oś??? czy wejdą bez przeróbek ??? czy siła hamowania nie będzie z duża jak na tylną oś???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaadaptować to sie da , ale jak zamierzasz rozwiązać sprawę ręcznego ?

I tak jak przypuszczasz siła bedzie za mocna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale widze że ludzie robią przód 320 mm tył 288, myślałem żeby zostawić zacisk z klockami oryginał i większe tarcze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tarcze przednie 288mm z zaciskami można zaadoptować na tylną oś???

:grin:

A weź idź i sam zobacz jaka jest konstrukcja układu hamulcowego przód -tył i sam się przekonaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam przełożyć przednie hamulce na te z Q5 345mm, sporo osób zmienia właśnie na te zaciski, z tym że nie umię znaleść co potrzeba do ich swapu. Przeglądam ten wątek, no i niestety nic nie znalazłem - chyba że przeoczyłem (bo troszkę tych stron tu jest)

Tak więc pytanie brzmi co potrzeba do swapu na takie zaciski z Q5? Zapewne osłony tarcz, ale jak z przewodami hamulcowymi zostają stare czy muszę jakieś dokupić?

Edytowane przez XXXXXXX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja panowie ,przecież z tyłu tarcza nie jest wentylowana ,wentylowana nie wejdzie w tylny zacisk


więc jaka alternatywa na większy tył ..istnieją jakieś zaciski które podejdą pod tarcze wentylowane i jednocześnie pasują do b6 ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja panowie ,przecież z tyłu tarcza nie jest wentylowana ,wentylowana nie wejdzie w tylny zacisk

więc jaka alternatywa na większy tył ..istnieją jakieś zaciski które podejdą pod tarcze wentylowane i jednocześnie pasują do b6 ????

Tak z S4 i RS4, w drugim przypadku jest więcej kombinacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ogarnij takie info w pierwszym poście ,.... co 2 strony to samo leci ;)

Wrzucić co z czego do czego podchodzi i tyle w temacie dorabiania stron .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy temat został poprawiony, myślę że jest na tyle zrozumiały że każdy laik znajdzie to czego szuka, jeśli jednak nie, to zapyta.

Jeśli pojawi się pytanie na które odpowiedź znajduje się w pierwszym poście - zostanie z automatu skasowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...