Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17???
2decce5aac5f4f71med.jpg

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak płaskie ramiona od wewnątrz to bez problemu pewnie.

Na 345 to większość alu w tym rozmiarze wchodzi bo to przecież nie jest jakiś specjalnie wieki rozmiar , umówmy się ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17???

Każda ori :audi: 17" wchodzi na 345mm. Cyrki są z felgami innych producentów, które mają inaczej poprowadzony profil wewnętrzny.

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17???

2decce5aac5f4f71med.jpg

A to nie są felgi od C6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, macie może sprawdzony sposób na odkręcenie czterech śrub w zacisku z a4 b7 2.0 tfsi 320, które po odkręceniu rozpoławiają zacisk? Próbowałem dzisiaj pneumatem i nie chcą ruszyć... jeszcze jedno, jaka moc ich dokręcania w Nm? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zebys gwintow nie pozrywal, to alu wiec wszystko mozliwe... po co chcesz je odkrecic tak w ogole ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, lepiej odpuszcze... chciałem zrobić sobie lepsze dojście do czyszczenia i malowania. Docelowo nie chce lakierować części, z której wychodzi tloczek ale przed malowaniem po prostu dokładnie okleje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17???

2decce5aac5f4f71med.jpg

A to nie są felgi od C6?

Nie mam zielonego pojęcia.

Gdzieś kiedyś miałem ich foty od środka i tam był chyba znaczek audi ale nie jestem pewny.

W sumie na osiedlu stoi taka c6 ma podobne fele prawie takie same jak i te.

Radek.

Ciężko jest odkręcić te śruby ale idzie sobie poradzić nawet bez imadła.

Jasne ze łatwiej,do malowania dać żelazo a alu wyczyścić.

Jak nie dajesz tego do piachu itd to możesz zrobic to w całości.

Z czego jest zrobiony tłoczek w zacisku 981/2???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował :) Zrobie to w całości, zaciski nie idą do piachu, alu wyczyszczę a reszte polecę poliuretanem odpornym na temperature z utwardzaczem. Oczywiście po bardzo dokładnym wyczyszczeniu drutem na wiertarce i szlifowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez raz mialem kiedys problem z jednym kompletem, zeby rozpoloeic je pneumatem, ale wkoncu poszly ;) jak masz dojscie to sprobuj jeszcze tą taka wielką gitarą do kół w tirach ;) ew zapsikaj sruby jakims dobrym penetratorem, zostaw na troche i probuj znowu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, macie może sprawdzony sposób na odkręcenie czterech śrub w zacisku z a4 b7 2.0 tfsi 320, które po odkręceniu rozpoławiają zacisk? Próbowałem dzisiaj pneumatem i nie chcą ruszyć... jeszcze jedno, jaka moc ich dokręcania w Nm? Pozdrawiam

pneumata masz do d...

TX55 i metrowa rura zdziałaja cuda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, macie może sprawdzony sposób na odkręcenie czterech śrub w zacisku z a4 b7 2.0 tfsi 320, które po odkręceniu rozpoławiają zacisk? Próbowałem dzisiaj pneumatem i nie chcą ruszyć... jeszcze jedno, jaka moc ich dokręcania w Nm? Pozdrawiam

pneumata masz do d...

TX55 i metrowa rura zdziałaja cuda

Też jestem tego zdania, wydaje mi się, że sprężarka nie wydala bo jakoś dziwnie szybko zrzuca mi 11 barów po uruchomieniu pneumata... Mam dobrego tx55 z yato, spróbuje dziś na metrową rurkę :D

Dev, znasz może moment dokręcenia, wolałbym dynamometrem skręcić a nie na pałę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metrowa rura wystarczy :decayed:

Mi najcięższy zestaw skończył się na przetyczce bez rury bo nie chciałem tylko zerwwać tryczki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! 345 już wiadomo, wchodzą pod ori fele 17, a co z osłonami pod te tarcze? (8E0615311C/8E0615312C) Jest na to miejsce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! 345 już wiadomo, wchodzą pod ori fele 17, a co z osłonami pod te tarcze? (8E0615311C/8E0615312C) Jest na to miejsce?

A patrzyłeś na zdjęcia w pierwszym poscie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak i przy żadnym ze zdjęć przeróbki przodu nie ma osłon... a w opisie swapa na 345 jest w opisie potrzebnych elementów: zaciski, jarzma, tarcze i...osłony??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu by mialo nie byc miejsca ? oslony moga byc tylko troche wieksze niz tarcze wiec na pewno wejda pod felge, problemem zawsze jest zacisk ktory wystaje kilka cm poza jej obwod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...