Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wydaje mi się ze nie bo z prawej strony po wymianie klocków ładnie zbiera tarczę. A lewa dużo gorzej.

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem tarcze na przód do smerfowozu i zdziwiła mnie jedna rzecz...patrząc na tarczę lewa strona jest grubsza a prawa cieńsza... albo odwrotnie zależy jak się patrzy?

WTF?

Sprzedający twierdzi, że tak ma być.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem tarcze na przód do smerfowozu i zdziwiła mnie jedna rzecz...patrząc na tarczę lewa strona jest grubsza a prawa cieńsza... albo odwrotnie zależy jak się patrzy?

WTF?

Sprzedający twierdzi, że tak ma być.....

Wsio jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRW SJ1236 ale to tylko na tloczek.

Sprawdź co krosuje się z AutoFrenem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje dwie zdrowe tylne tarcze do RS4 B5. Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam pamiętam, ale średnio widzę wydatek 1.5 tzł za dwa dyski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny byłby test hamowania zestawu 320/288 z 100 km/h z ori 288/245 . Tu by też by wyniki były miarodajne przydałyby się takie same opony i rozmiar kół. Jak i też silnik by waga auta była mniej więcej taka sama.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś wrzuciłem. Ze stowy to pestka, zabawa zaczyna się od 150ciu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już o tym kiedyś pisałem.

Co prawda mam zestaw 345/300mm ale hamując nim z ponad 150-160km/h do zera to samochód mi na końcu zgasł, komputer silnika nie zdążył skorygować dawki paliwa i/lub sterownik skrzyni nie zdążył zrzucić biegu do 1

Kodowanie ABS-u zrobione mam pod zestaw 320/288, nie da się wkodować większych hamulców na sterowniku przewidzianym do zwykłych A4-ek. Być może gdybym miał ABS od S4 to silnik wciąż by pracował po wytraceniu prędkości.

Skrzynia w aucie to automat, 5-cio biegowy tiptronic ZF-a. W aucie wszystko sprawne.

Na fabrycznym setupie (312/255mm) nigdy mi się nie zdarzyło by silnik zdechł przy takiej próbie.


Opony (Pirelli PZERO) i warunki pogodowe (lato) były takie same. No i auto :hi:

Fabryczny zestaw miał ori tarcze przód+tył i praktycznie nowe klocki ATE i TRW (przód/tył)

Zestaw po modzie oparty jest o gładkie OZ+zwykłe Ferodo z przodu i ori tarcze+najtańsze klocki EBC z tyłu.

Płyn ham. przy fabrycznym zestawie - wyczynowy Motul RBF660, po swapie - zwykły Motul 5.1

Przewody hamulcowe - zwykłe, gumowe.


PS.

Myślę, że pomiędzy zestawem 288/245 a 320/288 będą podobne różnice jeśli chodzi o % poprawę skuteczności hamowania.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując ... właściciele automatów muszą się zastanowić nad tym zestawem bo będą mieli problemy przy dohamowaniach z gasnącym autem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może powinni zamontować skrzynię Tip 6-cio biegową (ta która występowała w S4)? :wink:

Nie zgłębiałem za bardzo tematu z tym gaśnięciem po swapie hebli ale na seryjnym zestawie zrobiłem wiele prób z hamowaniem z dużej prędkości i nigdy nie udało mi się na nich zdusić auta.


Zgaśnięcie następuje dopiero na ostatnich metrach, gdy samochód wytraca ostatnie km/h... w praktyce nikt tak nie hamuje aż do samego zera. A jeśli już to musi mieć naprawdę grubą sytuację podbramkową :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...