maly_sz 0 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 pytanie dotyczące hamulca tył: jarzmo w W8 i A8 d2 jest takie samo - ten sam nr katalogowy tarcza 269mm od A8 ma 20 mm, a ta od W8 ma 22 mm grubości tarcze do passata w8 269 130 sztuka do audi ponad 200 zaciski podobno tylko od s4 - WTF ?? to nie można odrazu całości od w8 na tył do b5 quattro ???? jak z ręcznym ? jak z wahaczem nie zawadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 jest to samo ale tylko dla polifta, bo tam miales tarcze 22mm, jest to walkowane juz milion razy, w przedlifcie a8 bylo 269x20tarcze od lifta 269x22 beda tansze pewnie, w tej cenie co od w8poza tym, tarcze od paszczura sa glebsze, i nie zalozysz ich do a4 bo sie zaprze o zwrotnice, te z a8 maja ta sama glebokosc so ori tarcze w b5 tyl/s4mozesz zalozyc do b5 quattro jarzma, zaciski i klocki od w8 ale tarcze wraz dajesz od a8 lifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_sz 0 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 no fajnie, zaciski zamówiłem.... i znalazłem jakieś info że ręczny w zaciskach w8 jest inaczej i będzie problem... ? montował tu ktoś te zaciski z W8 do b5 quattro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 reczny w w8 jest tak samo zamocowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 reczny w w8 jest tak samo zamocowany Panowie nie ten dział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać. Zle się określiłem... chodzi o to czy na te mocniejsze w oplocie...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_sz 0 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 A jeszcze zapytam... tarcze kotwiczne tył pasują również z W8 do A4 ? bo muszę kupić... i co w kwestii przewodów hamulcowych, słyszałem że jest inna wielkość gwintu? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Pytanie, jakie tarcze 320 i klocki do tego najlepiej pakować, ile srednio wytrzymują przy ostrzejszej jeździe. Ktoś tym handluje? Czy mogę zmienić sam przód z 312 na 320 zostawiając tył 255? nie będzie to przekładało się na nierówne rozłozenie siły hamowania? Edytowane 19 Października 2016 przez cocoo24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-Lewian 9 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Tarcze Zimmermann, klocki Ferodo, nikt Ci nie powie ile wytrzymają a jeżeli ktoś jednak powie to znaczy, że nie ma o tym pojęcia. Może zrobić sam przód, nic złego się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 A tył zrobić 300/22 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-Lewian 9 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Zawsze dorzuci swoje 2 grosze Na pewno będzie wtedy o niebo lepiej ale jeżeli zrobisz sam przód to świat Ci się na łeb nie zwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 ok, dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Info z drugiej ręki: kumpel w swoim poprzednim Golfie 6 GTI zmienił z przodu seryjne hamulce 312/25mm na 345/30 (z modelu R) a tył zostawił seryjny (255/12mm) bo mu na forum chłopaki mówili, że to wystarczy. I był generalnie zadowolony, zmiana była odczuwalna na plus, wiadomo. Niedawno jednak sprzedał tego golfiaka i zmienił je na... Golfa 7 GTI Clubsport w którym seryjnie siedzą 340/30mm z przodu i 310/22mm z tyłu. Twierdzi, że bryka hamuje lepiej niż poprzednia... W poprzednim GTI miał wszędzie tarcze i klocki ori, nawet po swapie przodu, w Clubsporcie są też wszędzie ori części, w końcu to nówka-salonówka Piszę o tym żeby nie było dzielenia włosa na czworo i rozważań typu, że to może wina chińskich klocków czy tandetnych tarcz... Nie wiem jak w praktyce ale na logikę wychodzi mi, że mocny przód i słaby tył sprawi, że auto będzie mocniej dawało nura przy awaryjnym hamowaniu Edytowane 19 Października 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Witajcie, zmieniam na tarcze 321 przód w mojej B7 i w związku z tym pytanie, czy powinienem wymienić przewody hamulcowe na przodzie??? Jeżeli tak to na jakie i jakiś link gdzie szukać... Dzięki i pozdro. Jak są dobre to nie ma potrzeby aby je wymieniać. Zle się określiłem... chodzi o to czy na te mocniejsze w oplocie...??? Dev wiem już, że można...teraz pytanie gdzie takich przewodów szukać? Jak cena? Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 nieco poand stowa za sztuke wychodzi oplot, potrzebujesz 4 sztuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly_sz 0 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 dev, pioteros macie duuuużą wiedzę szukam info dot. tarcz kotwicznych z W8 - czy do a4 pasują p&p bo musze zamówić dwie nowe - a wolałbym nie wywalać 300 pln do kosza :/ dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Przód czy tył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się