Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy do zacisków 320mm i 288mm należy zastosować blaszki klocków hamulcowych, czy tylko one idą na tylne zaciski?

Screenshot_20210806-145533_Google.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pawlo_SL napisał:

Czy do zacisków 320mm i 288mm należy zastosować blaszki klocków hamulcowych, czy tylko one idą na tylne zaciski?

Screenshot_20210806-145533_Google.jpg

to nie sa blaszki do 320/288 

blaszki daje sie tylko do tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zarzucisz jakimś linkiem do właściwych blaszek ? Jutro chcę się zabierać za montaż hamulców to gdzieś bym spróbował jeszczw kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te blaszki powinny być w komplecie razem z klockami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sobie znalazlem

Edytowane przez pawlo_SL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o potwierdzenie, czeka mnie wymiana klocków i tarcz czy symbole się zgadzają.

Pacjent A4 B6 1.8t BFB 312/255 

1. Przód Ferodo DDF 17017 i FDB1323 Tył Ferodo DDF 1425c i FDB1788 te z blaszkami 

2. Przód TEXTAR 2193801 +2x 92106105 Tył TEXTAR 2355402 + 2x 92106203

Textar to też te z blaszkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, _Michał_ napisał:

Witam

Proszę o potwierdzenie, czeka mnie wymiana klocków i tarcz czy symbole się zgadzają.

Pacjent A4 B6 1.8t BFB 312/255 

1. Przód Ferodo DDF 17017 i FDB1323 Tył Ferodo DDF 1425c i FDB1788 te z blaszkami 

2. Przód TEXTAR 2193801 +2x 92106105 Tył TEXTAR 2355402 + 2x 92106203

Textar to też te z blaszkami?

Do B6/7 nie zakłada się blaszek na tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, _Michał_ napisał:

Witam

Proszę o potwierdzenie, czeka mnie wymiana klocków i tarcz czy symbole się zgadzają.

Pacjent A4 B6 1.8t BFB 312/255 

1. Przód Ferodo DDF 17017 i FDB1323 Tył Ferodo DDF 1425c i FDB1788 te z blaszkami 

2. Przód TEXTAR 2193801 +2x 92106105 Tył TEXTAR 2355402 + 2x 92106203

Textar to też te z blaszkami?

Przód FDB1717

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Do B6/7 nie zakłada się blaszek na tył

to zamiast 1788 powinien być1083?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, _Michał_ napisał:

to zamiast 1788 powinien być1083?

 

kształtem to sa te same zaciski, róznia sie mieszanka klocka, ale pasuja wzajemnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki to jaki lepiej bo 1788maja blaszki to brać lepsze cena czy jak doradźcie naczytałem sie już waszych wypowiedzi na innych wątkach i się zaczynam mieszać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim 

Sprawa wygląda następująco , parę dni temu założyłem na przód 360mm i 6 tłok z Porsche , wcześniej miałem 320mm ( zestaw 320 na sprzedaż ) na tyle jak narazie siedzi seria ale plan jest na jakiś cztero tłok 

Chciałbym wymienić pompę hamulcową na większą żeby to wszystko fajne obsłużyła

Czy mógłby mi ktoś polecić od czego pompę założyć tak żeby pasowała bez większych przeróbek ? 

Oraz jaką osłonę tarczy założyć na przód ?

Tak wygląda audi na tych hamulcach nowych 

Snapchat-107399555.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa zostaje stara nie ruszaj.

4tlok z Q5 pasuje przy zmianie przewodu hamulcowego 

Osłony seryjne z S4 B6/7 ale trzeba je podcinać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po swapie na 320/288 mam 1 glupi ale wku** problem mianowicie buczenie, tak buczenie nie piski czy jak to mozna inaczej nazwac ale pokolei. po zrobieniu tylu odpowietrzeniu zaczely dochodzic dziwne dzwieki w trakcie jazdy, wystarczylo musnac hamulec i buczenie znikalo ale po chwili wracalo jak bumerang, wrazenie bylo ze to prawa strona, rozebralem tyl i byl odlamek z klocka, wywalilem go wyczyscilem zlozylem i cisza ale nie na dlugo, buczenie powracalo a nasilalo sie jak skrecalem w prawo, rozebralem pokolei kazdy zacisk ale nic nie znalazlem, wyczyscilem tarcze jeszcze raz pokolei kazda i spilowalem papierem delikatnie ranty klockow bo bym to nazwal mialy takie zadziory no i znow pomoglo ale nie na dlugo, jedynie ustapily buczenia przy skrecie w prawo, od momentu tego problemu zauwazylem ze te buczenia sie pojawiaja po ok 5-10 minutach od ruszenia gdy wszystko jest zimne czyli jak zaczynam jechac, wczoraj juz bedac wkur postanowilem wyjechac na bane i zahamowac z kilka razy moze nie na szlak ale dosc mocno i co zauwazylem ze przestalo buczec, kompletna cisza, dzisiaj to samo zrobilem a nawet nie musialem tyle razy bo na dworze 35C i znow cisza ale po jakims tam czasie jak nie uzywalem mocno hamulcow znow delikatnie buczenie powracalo ale juz nie tak jak na samym poczaku bo nawet przy 140 bylo je slychac, na hamulcach przejechalem z 700km teraz pytanie do was co moge jeszcze zobaczyc sprawdzic czy jeszcze jezdzic i moze sie to dotrze i uspokoi bo tak sie nie da jezdzic. 

swap na 320/288 

-zaciski regenerowane od rs dziadek

-przewody hell+ nowy plyn

- piasty czyszczone na przyslowiowe lustro czyszczone tarcza polecana przez dev-a na kazdej mialem 0,03 na jednej tylnej chyba 0,04

- zestaw hamulcow tarcze textar klocki ferodo ds performance

 

221318938_1257854844667839_3918502370624018709_n.jpg

222647900_2889072304677051_5759817909003207802_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamuje normalnie rowno zadnych wibracji przy wiekszych predkosciach, na stacji niby wyszlo ze sily hamowania sa rowne, tam 2-3% roznicy miedzy stronami wyszlo? czasem lekko zapiszczy przy lekkim hamowaniu z malych predkosci ale to tez nie zawsze, na chwile obecna jest tak, zaczynam autem jechac pierwsze kilometry nic, po chwili zaczyna buczec jak to nazywam i to buczenie nie powieksza sie czy tam zmniejsza, buczy po prostu jakims swoim jednym tonem, jedyne co teraz jeszcze zauwazylem ze jak poruszam lekko kierownica lewo prawo w trakcie jazdy jakby buczenie na sekunde znika i wraca jak dalej jade prosto, lekko zahamuje znika i rowniez wraca, jak porzadnie zahamuje kilka razy to jest spokoj na jakis czas, nie jestem teraz pewny ale chyba raz w ogole nie buczalo jak zrobilem z 50 km bo wtedy padalo albo tego nie slyszalem ...

Edytowane przez Mukade93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mukade93 napisał:

Panowie po swapie na 320/288 mam 1 glupi ale wku** problem mianowicie buczenie, tak buczenie nie piski czy jak to mozna inaczej nazwac ale pokolei. po zrobieniu tylu odpowietrzeniu zaczely dochodzic dziwne dzwieki w trakcie jazdy, wystarczylo musnac hamulec i buczenie znikalo ale po chwili wracalo jak bumerang, wrazenie bylo ze to prawa strona, rozebralem tyl i byl odlamek z klocka, wywalilem go wyczyscilem zlozylem i cisza ale nie na dlugo, buczenie powracalo a nasilalo sie jak skrecalem w prawo, rozebralem pokolei kazdy zacisk ale nic nie znalazlem, wyczyscilem tarcze jeszcze raz pokolei kazda i spilowalem papierem delikatnie ranty klockow bo bym to nazwal mialy takie zadziory no i znow pomoglo ale nie na dlugo, jedynie ustapily buczenia przy skrecie w prawo, od momentu tego problemu zauwazylem ze te buczenia sie pojawiaja po ok 5-10 minutach od ruszenia gdy wszystko jest zimne czyli jak zaczynam jechac, wczoraj juz bedac wkur postanowilem wyjechac na bane i zahamowac z kilka razy moze nie na szlak ale dosc mocno i co zauwazylem ze przestalo buczec, kompletna cisza, dzisiaj to samo zrobilem a nawet nie musialem tyle razy bo na dworze 35C i znow cisza ale po jakims tam czasie jak nie uzywalem mocno hamulcow znow delikatnie buczenie powracalo ale juz nie tak jak na samym poczaku bo nawet przy 140 bylo je slychac, na hamulcach przejechalem z 700km teraz pytanie do was co moge jeszcze zobaczyc sprawdzic czy jeszcze jezdzic i moze sie to dotrze i uspokoi bo tak sie nie da jezdzic. 

swap na 320/288 

-zaciski regenerowane od rs dziadek

-przewody hell+ nowy plyn

- piasty czyszczone na przyslowiowe lustro czyszczone tarcza polecana przez dev-a na kazdej mialem 0,03 na jednej tylnej chyba 0,04

- zestaw hamulcow tarcze textar klocki ferodo ds performance

 

221318938_1257854844667839_3918502370624018709_n.jpg

222647900_2889072304677051_5759817909003207802_n.jpg

Co to za klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev poratujesz właściwym numerem prowadnic/trzpieni tylnego zacisku do S4 B6/7

Sprzedali mi TRW ST1659 fi8,4mm , jeszcze nie przymierzałem czy pasują, ale stare miały chyba 8mm średnicy.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...