Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dev tak czysto teoretycznie, bo wpadły mi w ręce tylne jarzma z A6 C6 pod niewentylowane tarcze 330mm gdyż jak wiadomo były dwie wersje w tym modelu. Jest opcja zaadaptować pod te jarzma tylny zacisk z A4 288mm i wstawić przetoczoną tarczę 330mm? Byłaby to ciekawa alternatywa dla 288 w zestawie 320/288

Mi Kuba proponował taką opcję w przypadku gdy nie mogłem dostać zacisków z eSy więc pewnie do ogarnięcia. No chyba, że miałem być królikiem doświadczalnym. :decayed:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wrzucisz na to zacisku 288 musualby miec rozstaw mocowania taki jak 300/330mm

Opublikowano

A6 C6 nie mialy niewentylowanej tarczy 330mm tylko 302/12

Faktycznie, sprawdzałem katalog TRW :hi:

Opublikowano

Kup u Sida

Opublikowano

co do tego 330 to ten klocek wychodzi duzo za maly i napewno nie bral by tarczy wiec jaki sens pakowania tak duzej tarczy

Opublikowano

Panowie, mam pytanie, czy wrzucenie na auto hebli z RS4 B7 pociąga za sobą konieczność zastosowania dłuższych śrub mocujacych koło? Mocowanie tarczy z RS4 jest szersze niż np te które mam obecnie w tarczy 320 mm?

Opublikowano

nawet jakby byla ciut grubsza to niewiele, moze 1-2mm wedlug mnie nie musisz

Opublikowano (edytowane)

Panowie, mam pytanie, czy wrzucenie na auto hebli z RS4 B7 pociąga za sobą konieczność zastosowania dłuższych śrub mocujacych koło? Mocowanie tarczy z RS4 jest szersze niż np te które mam obecnie w tarczy 320 mm?

A orientujesz się jak drogie sa to hamulce ?

Same tarcze to kosmos ceny.

Mtskw ze za połowę ceny można znaleźć cos nie gorszego.

Edytowane przez davidlive
Opublikowano (edytowane)

Dzięki Piotrek :)

Dawid, ja już mam te heble :), przygarnąłem kompletny używany zestaw od Siemiana jakiś czas temu. Będzie tylko trzeba go trochę dopieścić, dokupić parę rzeczy ...

Edytowane przez s3ns
Opublikowano (edytowane)

Witam. Okazlo sie ze piasty mam krzywe; / Lepiej kupić nowe piasty+łożysko czy kupic ori zestaw używany?

Edytowane przez tipmaniak
Opublikowano

Witam. Mam pytanie

Czy do zmiany hebli na tył z 288 na 330 wystarczy zmienić jarzma ?? Czy coś jeszcze bo rozmawiałem z kolegą który rzekomo "wie co i jak" i gadał coś tylko o jarzmach to prawda ??

Czy trzeba wszystko zmieniać może mi ktoś dokładnie odp co jest inne czy czy coś moze zostać czy wszytko do zmiany ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie komplikuj sobie sprawy ,wsadzaj zestaw od Ski pod 300 dlaczego ... opis jest u mnie w temacie

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam pytanie

Czy do zmiany hebli na tył z 288 na 330 wystarczy zmienić jarzma ?? Czy coś jeszcze bo rozmawiałem z kolegą który rzekomo "wie co i jak" i gadał coś tylko o jarzmach to prawda ??

Czy trzeba wszystko zmieniać może mi ktoś dokładnie odp co jest inne czy czy coś moze zostać czy wszytko do zmiany ?

Pozdrawiam

Wszystko zmieniasz + trochę rzeźby, nie wiem czy warto, co i jak masz w temacie Kolegi michałswd. Gdybym miał jednak na przodzie 345 to tył pewnie musiałby byc większy niż 300mm ;)

Edit: michałswd pytanie gdzie Twój temat?

Edytowane przez staniek
Opublikowano

Gdybym miał jednak na przodzie 345 to tył pewnie musiałby byc większy niż 300mm ;)

Dziwne, bo inżynierowie w Audi stwierdzili, że najlepszy tandem to 345 i 300mm :wink:

Opublikowano

beyer bo wtedy nie bylo wiekszych nie liczac tych produkowanych przez "quattro gmbh" kosztujacych 5x tyle co seryjne :)

Opublikowano

Ale te większe na tył są sprzedawane z większymi na przodzie :)

Hmmm....

Były sprzedawane nowe auta z tarczą 345 i 330?

Nie sądzę :)

Opublikowano

wtedy nie byly, teraz sa podobne

Opublikowano

Gdybym miał jednak na przodzie 345 to tył pewnie musiałby byc większy niż 300mm ;)

Dziwne, bo inżynierowie w Audi stwierdzili, że najlepszy tandem to 345 i 300mm :wink:

Ale te większe na tył są sprzedawane z większymi na przodzie :)

Hmmm....

Były sprzedawane nowe auta z tarczą 345 i 330?

Nie sądzę :)

W czasach B6/7 miałeś 345/300 obliczane pewnie nie raz przez wspomnianych inżynierów i zapewne wystarczające do wyhamowania eSy. Natomiast czasy się zmieniają, technologie też i aktualnie do większej i cięższej S4 pakowane są 345/330. Co do skuteczności obu opcji przydałby się Dev i Jego opinia no ale cóż..

Opublikowano

Nie trzeba długo szukać,w A6 są seryjnie 345/330mm,czyli inżynierowie poszli po rozum i sami to zastosowali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...