bulk_1986 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Duza jest roznica gdybym zmienil serie z: przod 288 na 312 tyl 245 na 255 Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Duza jest roznica gdybym zmienil serie z: przod 288 na 312 tyl 245 na 255 Pozdro cały czas o tym piszemy .TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulk_1986 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Ale mi chodzi o zmiane przedu na 312 a nie jak w temacie na 321 i tylu na 255... Napewno zmieni sie na lepsze względem ori 288 i 245 ale tez napewno bedzie mniej skuteczne niz 321. Wiec czy przy zmianie na 312 i 255 bedzie odczuwalna duza roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Będzie napewno duża różnica ale jak już zmieniasz to lepiej iść na całość i włóżyć 320 i 288. Bo naprawde hamuje to bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 przy hamulcach każdy milimetr się liczy. A na tym nie ma co oszczędzać. Ja polecam 320 na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Witam, Panowie potrzebuje waszego profesjonalnego, fachowego wsparcia. Chcę wymienić w swoim Audi A4 B7 2.0 TDI, FWD tarcze na przodzie. Seryjne są wielkości 288 mm. Z tego co wyczytałem w całym poście musze zmienić zaciski, żeby wstawić większą tarcze np. 312 i większe, a może źle zrozumiałem ?? Na celowniku mam komplet firmy Tarox. Proszę o poradę. czy zostawić 288 mm, a może załadować większe "talerze" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Wymień jest różnica jeśli seryjne oryi.to wymieniamy jarzma i tarcze lub kupujemy komplet z używki [br]Dopisany: 30 Marzec 2009, 21:30_________________________________________________wszystko jest w temacie opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Z tego co wyczytałem w całym poście musze zmienić zaciski, żeby wstawić większą tarcze np. 312 i większe, a może źle zrozumiałem ?? Chyba musisz jeszcze poczytać... :gwizdanie: Jakiej średnicy tarcze chcesz wstawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Z tego co wyczytałem w całym poście musze zmienić zaciski, żeby wstawić większą tarcze np. 312 i większe, a może źle zrozumiałem ?? Chyba musisz jeszcze poczytać... :gwizdanie: Jakiej średnicy tarcze chcesz wstawić? Ty też czytaj uważnie Chcę zamontować 312 lub większe. Dostałem info, żebym zakupił jarzma od 312 mm i będzie GIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 ludzie kupuja zaciski pod tarcze 312mm tylko dlatego ze zaden handlarz nie sprzeda samych jarzm pod 312mm zaciski sa takie same jak w 288 i 312mm tylko jarzma sie róznia wiec wymieniasz tylko jarzma i wieksza tarcze pod 312mm, klocek pozostaje ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Zdecyduj się. Na 312 zmieniasz jarzma - zacisk zostaje. Na "lub większe" (321) zmieniasz kompletne hamulce. Dlatego prosiłem abyś jeszcze poczytał. Ale nie ważne, ważne aby wstawić większe tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Więc szukam jarzm do tarcz 312 mm, czyli takich, które w B7 są montowane do 2.0 T, 3.0 TDI oraz A6. Czy jesyem na dobrej drodze ? Chyba, że dorwe cały komplet to załaduje większe tarcze. Jakieś namiary na "jarzm dilera" ?? Talie się nadają ?? http://allegro.pl/item583630635_zacisk_zaciski_hamulcowe_przod_audi_a6_05_3_0d.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 tak te zaciski są pod 312mm ja za swoje dałem 2 szt 160 zł :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Te zaciski sprzedający wystawia już chyba z pół roku - nie musisz ich kupować pod tarcze 312. Zdaje się, że masz takie same zaciski (sprawdź dokładnie), musisz zmienić tylko jarzma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Te zaciski sprzedający wystawia już chyba z pół roku - nie musisz ich kupować pod tarcze 312. Zdaje się, że masz takie same zaciski (sprawdź dokładnie), musisz zmienić tylko jarzma. Racja. Tylko, że nie moge nigdzie znaleźć samych jarzm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 bo samych jarzm nie znajdziesz :gwizdanie: to jakbyś chciał kupić buty bez podeszwy tobie potrzebne są same jarzma a zaciski juz nie, a komu są potrzebne same zaciski bez jarzm :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Eee nie będę kombinował. Kupie zestaw Taroxa z zaciskami 6 tłoczkowymi i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Eee nie będę kombinował. Kupie zestaw Taroxa z zaciskami 6 tłoczkowymi i po sprawie grubo kolego spr brembo bo może wyjdzie taniej[br]Dopisany: 30 Marzec 2009, 23:39_________________________________________________zestaw taroxa to od 8000zł w góre oczywiscie nowy http://www.tarox.com.pl/zestawy.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ba$ior Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ee taniej się da Zobaczymy jestem w trakcie rozmów. Albo Tarox 312 mm albo Zestaw z "dużym talerzem" Będę dawał znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Na pewno Tarox będzie dużo wydajniejszy ,tylko po co wydawać tyle kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się