Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

OT:

ad2. jak ktoś lubi wóz drabiniasty, zero komfortu i ocieranie gum o nadkola

ad4. przeczytaj temat w mojego podpisu

w tym momencie powinienes dostac ostrzezenie za OT w technicznym, ale zeby nie bylo, ze wrednym jestem, to tylko przypominam zasady jakie tu panuja.

to samo tyczy sie pozostalych, wszelkie wycieczki od tematu na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Koledzy. W hamulcach 320 są zaślepki plastikowe tulejek prowadzących. Da się to dokupić w ASO? znalazłem tylko nasadkę z uchwytem przewodu o oznaczeniu 4A0 615 134 A.

Oznaczenie na samej zaślepce ate 11.81.90.0067.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Kolejne pytanie. Z zacisków 320 zdemontowałem klocki TRW które na zewnętrznych okładzinach nie mają blaszki (tył kolcka). Od czego są te klocki? Bo na pewno nie od zacisku 320 z blaszką (ta którą się wkłada między jarzmo a sam zacisk).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te klocki sa od zwykłego zacisku do tarczy 288/312mm

jak potrzebujesz zaslepek to daj znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie już rozumiem dlaczego w zestawie zacisków które kupiłem tarcze miałem też 312. Ktoś źle dobrał cały zestaw. Dlatego też brakuje mi w zaciskach tych blaszek. Muszę je dokupić.

dev dzięki za propozycję, zamówię pewnie w ASO bo i tak mam kilka innych rzeczy do kupienia. Te prowadnice jarzma często trzeba wymieniać. Rozumiem że przede wszystkim musi sztywno siedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie już rozumiem dlaczego w zestawie zacisków które kupiłem tarcze miałem też 312. Ktoś źle dobrał cały zestaw. Dlatego też brakuje mi w zaciskach tych blaszek. Muszę je dokupić.

dev dzięki za propozycję, zamówię pewnie w ASO bo i tak mam kilka innych rzeczy do kupienia. Te prowadnice jarzma często trzeba wymieniać. Rozumiem że przede wszystkim musi sztywno siedzieć?

nie musisz kupowac w ASO

kup AutoFren-a, jest bardziej sztywny od ori i lepiej idzie prowadzenie zacisku

pomine że kosztuje o wiele mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz kupowac w ASO

kup AutoFren-a, jest bardziej sztywny od ori i lepiej idzie prowadzenie zacisku

pomine że kosztuje o wiele mniej

Jesteś w stanie podać numery tych reparaturek na przód 320 i na tył 288?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj bo sie za mocno rozpedzilem

Na przod masz dwie gumowe prowadnice oraz uszczelnienia na tloczek

na tyl masz oslony prowadnic oraz uszczelnienie tylnego zacisku

o co Ci konkretnie chodzi ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi mi i o jedne i o drugie.

Zastanawiam się czy by profilaktycznie nie wymienić wszystkich elementów gumowych. Na przodzie wiem jak wygląda, na tyle jeszcze nie oglądałem.

Zestaw będę zakładał na wiosnę, wraz z wymianą kół. Powoli kompletuję wszystkie niezbędne elementy i stąd też pytanie o nr zestawów naprawczych. Z resztą myślę że mogą się przydać tutaj takie informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sa ori to nie warto zakladac podrob

co sie tyczy AutoFren-a to mozna zajrzec na ich strone

jest katalog on-line

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj, dzieki .... nawet nie wiem jak to napisac, przypadkowi bądz wiedzy jednego z Kolegów z forum udało się pokonac kolejną przeszkode

w modyfikacji przednich hamulców w naszych B5-ach

bohaterem tego zdarzenia są dwie zwrotnice od Allroada C5 o nr:

4Z7 407 285 A - prawa strona

4Z7 407 287 A - lewa strona

(prosiłbym tutaj o sprawdzenie w ETCE i potwierdzenie tych numerów aby nikt nie kupił bezuzytecznego szmelcu)

mozna je zamontowac do B5-ki P&P, nie trzeba zmieniac dolnych wahaczy (grubszy sworzeń) ani przegubów

co do tego drugiego to trzeba jeszcze dokładnie sprawdzic poniewaz mocniejsze odmiany B5 powyzej 132kW i mocne TDi mają grubsze przeguby

i tutaj może byc problem z montazem, Kolega zamontowa ł w 1.9TDi i wszystko smiga, w 1.8T 110kW tez nie powinno byc problemu

a zatem do dzieła Koledzy i czekamy na rezultaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj, dzieki .... nawet nie wiem jak to napisac, przypadkowi bądz wiedzy jednego z Kolegów z forum udało się pokonac kolejną przeszkode

w modyfikacji przednich hamulców w naszych B5-ach

bohaterem tego zdarzenia są dwie zwrotnice od Allroada C5 o nr:

4Z7 407 285 A - prawa strona

4Z7 407 287 A - lewa strona

(prosiłbym tutaj o sprawdzenie w ETCE i potwierdzenie tych numerów aby nikt nie kupił bezuzytecznego szmelcu)

mozna je zamontowac do B5-ki P&P, nie trzeba zmieniac dolnych wahaczy (grubszy sworzeń) ani przegubów

co do tego drugiego to trzeba jeszcze dokładnie sprawdzic poniewaz mocniejsze odmiany B5 powyzej 132kW i mocne TDi mają grubsze przeguby

i tutaj może byc problem z montazem, Kolega zamontowa ł w 1.9TDi i wszystko smiga, w 1.8T 110kW tez nie powinno byc problemu

a zatem do dzieła Koledzy i czekamy na rezultaty

Mam pytanie co do numerow, bo moja zwrotnica ma nr 4z7 407 257a, a Ty podales inne.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogłem sie pierd....olnąc

dlatego tez prosiłem o porównanie z ETKI

Dla ścisłości, nie sprawdzalem bo nie mam gdzie, przepisalem ze zdjecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...