Flyer Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 OT: ad2. jak ktoś lubi wóz drabiniasty, zero komfortu i ocieranie gum o nadkola ad4. przeczytaj temat w mojego podpisu w tym momencie powinienes dostac ostrzezenie za OT w technicznym, ale zeby nie bylo, ze wrednym jestem, to tylko przypominam zasady jakie tu panuja. to samo tyczy sie pozostalych, wszelkie wycieczki od tematu na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Koledzy. W hamulcach 320 są zaślepki plastikowe tulejek prowadzących. Da się to dokupić w ASO? znalazłem tylko nasadkę z uchwytem przewodu o oznaczeniu 4A0 615 134 A. Oznaczenie na samej zaślepce ate 11.81.90.0067.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 4D0 696 647 - komplet tulejek prowadzących A ten co podałes 4A0 615 134 A - to właśnie ta zaślepka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Ok. Kolejne pytanie. Z zacisków 320 zdemontowałem klocki TRW które na zewnętrznych okładzinach nie mają blaszki (tył kolcka). Od czego są te klocki? Bo na pewno nie od zacisku 320 z blaszką (ta którą się wkłada między jarzmo a sam zacisk). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 te klocki sa od zwykłego zacisku do tarczy 288/312mm jak potrzebujesz zaslepek to daj znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 W takim razie już rozumiem dlaczego w zestawie zacisków które kupiłem tarcze miałem też 312. Ktoś źle dobrał cały zestaw. Dlatego też brakuje mi w zaciskach tych blaszek. Muszę je dokupić. dev dzięki za propozycję, zamówię pewnie w ASO bo i tak mam kilka innych rzeczy do kupienia. Te prowadnice jarzma często trzeba wymieniać. Rozumiem że przede wszystkim musi sztywno siedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 W takim razie już rozumiem dlaczego w zestawie zacisków które kupiłem tarcze miałem też 312. Ktoś źle dobrał cały zestaw. Dlatego też brakuje mi w zaciskach tych blaszek. Muszę je dokupić. dev dzięki za propozycję, zamówię pewnie w ASO bo i tak mam kilka innych rzeczy do kupienia. Te prowadnice jarzma często trzeba wymieniać. Rozumiem że przede wszystkim musi sztywno siedzieć? nie musisz kupowac w ASO kup AutoFren-a, jest bardziej sztywny od ori i lepiej idzie prowadzenie zacisku pomine że kosztuje o wiele mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 To nie jest galeria Waszych hamulcow, tylko temat techniczny - posty usunalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 nie musisz kupowac w ASO kup AutoFren-a, jest bardziej sztywny od ori i lepiej idzie prowadzenie zacisku pomine że kosztuje o wiele mniej Jesteś w stanie podać numery tych reparaturek na przód 320 i na tył 288? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 ori czy AF ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 ori czy AF ???? AF, ori znalazłem w ETCE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 czekaj bo sie za mocno rozpedzilem Na przod masz dwie gumowe prowadnice oraz uszczelnienia na tloczek na tyl masz oslony prowadnic oraz uszczelnienie tylnego zacisku o co Ci konkretnie chodzi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Właśnie chodzi mi i o jedne i o drugie. Zastanawiam się czy by profilaktycznie nie wymienić wszystkich elementów gumowych. Na przodzie wiem jak wygląda, na tyle jeszcze nie oglądałem. Zestaw będę zakładał na wiosnę, wraz z wymianą kół. Powoli kompletuję wszystkie niezbędne elementy i stąd też pytanie o nr zestawów naprawczych. Z resztą myślę że mogą się przydać tutaj takie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 jak sa ori to nie warto zakladac podrob co sie tyczy AutoFren-a to mozna zajrzec na ich strone jest katalog on-line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ok. Dzięki. Jakie jest oznaczenie klocka na tył pod zacisk na 288? Czy klocki 1K0698451G są dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 a google nie ma ???? W/g katalogu Ferodo FDB1636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 dzisiaj, dzieki .... nawet nie wiem jak to napisac, przypadkowi bądz wiedzy jednego z Kolegów z forum udało się pokonac kolejną przeszkode w modyfikacji przednich hamulców w naszych B5-ach bohaterem tego zdarzenia są dwie zwrotnice od Allroada C5 o nr: 4Z7 407 285 A - prawa strona 4Z7 407 287 A - lewa strona (prosiłbym tutaj o sprawdzenie w ETCE i potwierdzenie tych numerów aby nikt nie kupił bezuzytecznego szmelcu) mozna je zamontowac do B5-ki P&P, nie trzeba zmieniac dolnych wahaczy (grubszy sworzeń) ani przegubów co do tego drugiego to trzeba jeszcze dokładnie sprawdzic poniewaz mocniejsze odmiany B5 powyzej 132kW i mocne TDi mają grubsze przeguby i tutaj może byc problem z montazem, Kolega zamontowa ł w 1.9TDi i wszystko smiga, w 1.8T 110kW tez nie powinno byc problemu a zatem do dzieła Koledzy i czekamy na rezultaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symeks Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 dzisiaj, dzieki .... nawet nie wiem jak to napisac, przypadkowi bądz wiedzy jednego z Kolegów z forum udało się pokonac kolejną przeszkodew modyfikacji przednich hamulców w naszych B5-ach bohaterem tego zdarzenia są dwie zwrotnice od Allroada C5 o nr: 4Z7 407 285 A - prawa strona 4Z7 407 287 A - lewa strona (prosiłbym tutaj o sprawdzenie w ETCE i potwierdzenie tych numerów aby nikt nie kupił bezuzytecznego szmelcu) mozna je zamontowac do B5-ki P&P, nie trzeba zmieniac dolnych wahaczy (grubszy sworzeń) ani przegubów co do tego drugiego to trzeba jeszcze dokładnie sprawdzic poniewaz mocniejsze odmiany B5 powyzej 132kW i mocne TDi mają grubsze przeguby i tutaj może byc problem z montazem, Kolega zamontowa ł w 1.9TDi i wszystko smiga, w 1.8T 110kW tez nie powinno byc problemu a zatem do dzieła Koledzy i czekamy na rezultaty Mam pytanie co do numerow, bo moja zwrotnica ma nr 4z7 407 257a, a Ty podales inne. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 mogłem sie pierd....olnąc dlatego tez prosiłem o porównanie z ETKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symeks Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 mogłem sie pierd....olnącdlatego tez prosiłem o porównanie z ETKI Dla ścisłości, nie sprawdzalem bo nie mam gdzie, przepisalem ze zdjecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się