Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzisiaj trafił sie mały zonk :facepalm:

klient zamówił komplet 320mm na przód, ale okazało sie że felga ma za duże ET

felga obcierała o zacisk, brakowało kilka mm, a gość nie chciał słyszec o dystansach

starych zacisków nie było sensu zakładac, bo tarcze i klocki to był totalny złom

nie było innego wyjścia, wrzuciłem zaciski a raczej ich czesc na frezarkę i wyszło takie cudo:

56adf8862eeadefamed.jpg

sporo ubyło żelaza z zacisku, spadła waga wypiaskowałem, pomalowałem i wszystko weszło jak trzeba

było nawet parę mm luzu :decayed::decayed:

zaciski były z A6, nie było by problemu gdybym miał zaciski z allroada, ale te akurat wyszły

gdyby ktos kiedyś miał podobny kłopot bedzie wiedziec jak postępowac z opornymi zaciskami :decayed:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pytanko mam... :naughty: Czy przy SWAPie hamulców z 2.0TDI na 3.0TDI któreś z osłon tarcz da się zaadoptować czy trzeba zamontować inne? Jeśli tak to proszę o nry. Poprosiłem o to w dziale części ale niestety brak odezwu. I jeszcze jedno. Jaki płyn zastosować przy wymianie? Dziękuję za odpowiedzi. :hi:

Opublikowano

tylko tył w Q ale gdy przechodzisz z 288 na 300mm

na przodzie musisz zmienic osłony

płyn Ate Typ200

Opublikowano

Czyli tył zostaje? :cool: A masz nry tych osłon na przód?

Opublikowano

musisz poszukac w ETCE

co masz na mysli pisząc że tył zostaje bo nie rozumiem

Opublikowano

Jeszcze raz żeby była jasność. ZMieniam przód i tył na heble z 3.0TDI... :wink4: I co z osłonami? :cool:

Opublikowano

masz napisane, osłony pasuja tylko w konfiguracji 245 - 255mm oraz 288-300mm (jedno i drugie to tył)

na przód pasuje tylko w konfiguracji 288 - 312mm, do 320 i 345 są inne osłony

czyli u Ciebie potrzebna jest wymiana wszystkich osłon

Opublikowano

Już właśnie ogarnąłem. :wink4: Dzięx! :hi:

Opublikowano
dzisiaj trafił sie mały zonk :facepalm:

klient zamówił komplet 320mm na przód, ale okazało sie że felga ma za duże ET

felga obcierała o zacisk, brakowało kilka mm, a gość nie chciał słyszec o dystansach

starych zacisków nie było sensu zakładac, bo tarcze i klocki to był totalny złom

nie było innego wyjścia, wrzuciłem zaciski a raczej ich czesc na frezarkę i wyszło takie cudo:

http://images35.fotosik.pl/1328/56adf8862eeadefamed.jpg

sporo ubyło żelaza z zacisku, spadła waga wypiaskowałem, pomalowałem i wszystko weszło jak trzeba

było nawet parę mm luzu :decayed::decayed:

zaciski były z A6, nie było by problemu gdybym miał zaciski z allroada, ale te akurat wyszły

gdyby ktos kiedyś miał podobny kłopot bedzie wiedziec jak postępowac z opornymi zaciskami :decayed:

Grunt ze weszło :)

Ja 4 maja zabieram sie za te od Ola :)

Opublikowano

od Ola dostałeś zaje....fajny komplecik :kox: :kox: :kox:

wszystko ori i mało jezdzone, bedziesz zadowolony jak mało kto

do tego zapodaj dobry płyn: Ate Typ200, BlueRacing albo EBC BF 307+

ale jak znam życie po jakimś czasie zaczniesz sie rozglądac za czymś większym.... :grin: :grin:

Opublikowano
od Ola dostałeś zaje....fajny komplecik :kox: :kox: :kox:

wszystko ori i mało jezdzone, bedziesz zadowolony jak mało kto

do tego zapodaj dobry płyn: Ate Typ200, BlueRacing albo EBC BF 307+

ale jak znam życie po jakimś czasie zaczniesz sie rozglądac za czymś większym.... :grin: :grin:

Olo podesłał mi ATE TYP 200 razem z bawełnianym filrtem powietrza. wymienie wiec komplecik 4tego maja :)

Opublikowano

Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? :kwasny:

Opublikowano
Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? :kwasny:

Mogę ci sprzedać komplet od Audi S4 345/300mm

---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ----------

Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? :kwasny:

Mogę ci sprzedać komplet od Audi S4 345/300mm

Opublikowano

Mam prawie nowe 320/288, narazie starczaja

Opublikowano

nie, Ty jezdzisz na Ferodo Premier FDB1629 i FDB1636

Opublikowano

Wymieniłem hamulce przednie na 320 mm z A6-stki. Co z osłonami tarcz ?? Mogę jeździć na moich oryginalnych bo te z A6 nie pasują. I jeszcze jedno pytanie, posmarowałem smarem grafitowym prowadnice zacisku... może tak zostać??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...