Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 dzisiaj trafił sie mały zonk klient zamówił komplet 320mm na przód, ale okazało sie że felga ma za duże ET felga obcierała o zacisk, brakowało kilka mm, a gość nie chciał słyszec o dystansach starych zacisków nie było sensu zakładac, bo tarcze i klocki to był totalny złom nie było innego wyjścia, wrzuciłem zaciski a raczej ich czesc na frezarkę i wyszło takie cudo: sporo ubyło żelaza z zacisku, spadła waga wypiaskowałem, pomalowałem i wszystko weszło jak trzeba było nawet parę mm luzu :decayed: zaciski były z A6, nie było by problemu gdybym miał zaciski z allroada, ale te akurat wyszły gdyby ktos kiedyś miał podobny kłopot bedzie wiedziec jak postępowac z opornymi zaciskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Pytanko mam... Czy przy SWAPie hamulców z 2.0TDI na 3.0TDI któreś z osłon tarcz da się zaadoptować czy trzeba zamontować inne? Jeśli tak to proszę o nry. Poprosiłem o to w dziale części ale niestety brak odezwu. I jeszcze jedno. Jaki płyn zastosować przy wymianie? Dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 tylko tył w Q ale gdy przechodzisz z 288 na 300mm na przodzie musisz zmienic osłony płyn Ate Typ200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Czyli tył zostaje? A masz nry tych osłon na przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 musisz poszukac w ETCE co masz na mysli pisząc że tył zostaje bo nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Jeszcze raz żeby była jasność. ZMieniam przód i tył na heble z 3.0TDI... I co z osłonami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 masz napisane, osłony pasuja tylko w konfiguracji 245 - 255mm oraz 288-300mm (jedno i drugie to tył) na przód pasuje tylko w konfiguracji 288 - 312mm, do 320 i 345 są inne osłony czyli u Ciebie potrzebna jest wymiana wszystkich osłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Już właśnie ogarnąłem. Dzięx! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 dzisiaj trafił sie mały zonk klient zamówił komplet 320mm na przód, ale okazało sie że felga ma za duże ET felga obcierała o zacisk, brakowało kilka mm, a gość nie chciał słyszec o dystansach starych zacisków nie było sensu zakładac, bo tarcze i klocki to był totalny złom nie było innego wyjścia, wrzuciłem zaciski a raczej ich czesc na frezarkę i wyszło takie cudo: http://images35.fotosik.pl/1328/56adf8862eeadefamed.jpg sporo ubyło żelaza z zacisku, spadła waga wypiaskowałem, pomalowałem i wszystko weszło jak trzeba było nawet parę mm luzu :decayed: zaciski były z A6, nie było by problemu gdybym miał zaciski z allroada, ale te akurat wyszły gdyby ktos kiedyś miał podobny kłopot bedzie wiedziec jak postępowac z opornymi zaciskami Grunt ze weszło Ja 4 maja zabieram sie za te od Ola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 od Ola dostałeś zaje....fajny komplecik :kox: wszystko ori i mało jezdzone, bedziesz zadowolony jak mało kto do tego zapodaj dobry płyn: Ate Typ200, BlueRacing albo EBC BF 307+ ale jak znam życie po jakimś czasie zaczniesz sie rozglądac za czymś większym.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 od Ola dostałeś zaje....fajny komplecik :kox: wszystko ori i mało jezdzone, bedziesz zadowolony jak mało kto do tego zapodaj dobry płyn: Ate Typ200, BlueRacing albo EBC BF 307+ ale jak znam życie po jakimś czasie zaczniesz sie rozglądac za czymś większym.... :grin: Olo podesłał mi ATE TYP 200 razem z bawełnianym filrtem powietrza. wymienie wiec komplecik 4tego maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 To ja tylko nieskromnie wrzuce link do allegro.. być może Devastation poznajesz swoje dzieło... ja już nie mam do czego założyć więc na sprzedaż. Z tyłem szczególnie cięzko się rozstać bo wygląda zaje... fajnie. pozdro http://allegro.pl/hamulce-audi-a4-s4-b6-b7-345-300mm-komplet-i2299216218.html Jakby ktoś szukał kompleciku S4 b6/b7 345/300mm by Devastation :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? Mogę ci sprzedać komplet od Audi S4 345/300mm ---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ---------- Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? Mogę ci sprzedać komplet od Audi S4 345/300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mam prawie nowe 320/288, narazie starczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 to musiałes je przysmażyć i dla tego ci piszczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Hamulce zaczęły mi piszczeć, łaj? u mnie tez piszczą ...... :decayed: na DS-ach mozna posmarowac specjalnym smarem do klocków i przestaną http://www.tunap.com/pl/obszary-dzielalnoci/auto/produkty/p112.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Ja mam DS'y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 nie, Ty jezdzisz na Ferodo Premier FDB1629 i FDB1636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekf3ke Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Wymieniłem hamulce przednie na 320 mm z A6-stki. Co z osłonami tarcz ?? Mogę jeździć na moich oryginalnych bo te z A6 nie pasują. I jeszcze jedno pytanie, posmarowałem smarem grafitowym prowadnice zacisku... może tak zostać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się