Dev Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Srrrrryyyy, nie doczytalem dokladnie ten zestaw nie podejdzie do B5 wieswagen ma tyl na piascie a nie tak ja A4-ka
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 porowujac pozniejszy koszt tarcz do a8 to i tak tanio za te adapterki wyjdzie, doliczyc jeszcze trzeba koszt nowych klockow od a8 i calych zaciskow z jarzmami ktore tez w dobrym stanie ciezko dostac a tu cały koszt to właśnie te adaptery jak mówisz ok 300zł/2szt i nowe tarcze ok 150zł ale za dwie ---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ---------- Srrrrryyyy, nie doczytalem dokladnieten zestaw nie podejdzie do B5 wieswagen ma tyl na piascie a nie tak ja A4-ka ale w q nie bedzie problemu już?
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mozna wrzucic do Q ale trzeba bedzie lekko podtaczac tarcze a i linka moze okazac sie za krotka
krzysiek23 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mozna wrzucic do Q ale trzeba bedzie lekko podtaczac tarczea i linka moze okazac sie za krotka a po drugie chyba ten zacisk nie obejmie calej tarczy jak widac na fotach i zostanie dosc spory rant
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2012 Opublikowano 26 Grudnia 2012 klocek w Q tył a w 1.6 przód jest tylko 1mm niższy więc to nie problem, nawet jeśli sporo nie obejmie, to moment siły będzie i tak większy ze względu na większa średnicę tarczy i odsadzenie klocka od osi obrotu, myślę że można by było spróbować takiego moda wykonać w Q nawet na używanych tarczach na początek co by nie wyrzucić kasy w błoto jakby coś nie poszło
marda16 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam,czy kpl.zaciski z A6 C6 quatro 4FO podejdą do mojego na przód bo zamierzam zwiększyć zestaw z 288 na 320 i jak rozumiem to jeszcze większe osłony muszę dokupić
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 zaciski i klocki owszem, tarcze już nie osłony tez można zapodac z A6-ki
marda16 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 zaciski i klocki owszem, tarcze już nieosłony tez można zapodac z A6-ki ok.dzięki czyli nie muszę się pytać sprzedawcy z jakim silnikiem one jeździły?
AndyN Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 zaciski i klocki owszem, tarcze już nieosłony tez można zapodac z A6-ki Ale sam zacisk z A6 ma inny kształt niż z A4? 16' "biedronka" wejdzie na zacisk z A6?
Cordii Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Panowie mam z przodu 321mm tarcze i teraz kupilem na tyl 300mm z s4 czy nie bedzie problemow z hamowaniem ? Czy lepiej szukać 288mm na tył ?
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 :facepalm::facepalm: przeciez juz dostałes info na ten temat
Artur82 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Panowie...pytanie, albo może dwa - co potrzeba, żeby przełożyć tył w B6 na 288? - czy wymienia się też linki hamulca ręcznego?? Sorry jeśli już było ale 142 strony czytać to jest cięzko z czasem
Młody_drog Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Linek nie wymieniasz, potrzebujesz osłony, tarcze, klocki, zaciski, jarzma
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Panowie...pytanie, albo może dwa - co potrzeba, żeby przełożyć tył w B6 na 288? - czy wymienia się też linki hamulca ręcznego?? Sorry jeśli już było ale 142 strony czytać to jest cięzko z czasem :facepalm::facepalm: że tak powiem.....
Artur82 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Panowie...pytanie, albo może dwa - co potrzeba, żeby przełożyć tył w B6 na 288? - czy wymienia się też linki hamulca ręcznego?? Sorry jeśli już było ale 142 strony czytać to jest cięzko z czasem :facepalm::facepalm: że tak powiem..... TOmek o co "kaman", że nie mam dwa dni czasu, żeby czytać połowy ze 142 stron lub nawet więcej spamu?? jako fachowiec lepiej byś pomógł a nie się za głowę łapał
Artur82 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Napisałem Ci Artur:hi: wiem wiem, dziękuje...tylko nie rozumie Tomka reakcji...dziś byłem u mecha. i tak się zastanawialiśmy czy jeśli będę wymianiał hample z tyłu to linki też (bo mam nowe, tak jak reszta hamulców z tyłu) czy tylko tak jak przód.
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 przeciez Ci już kiedys mówiełm, skleroze masz ? ale jeszcze raz powtórze: - tarcze - klocki - zaciski z jarzmami - osłony linka będzie na styk
Artur82 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 przeciez Ci już kiedys mówiełm, skleroze masz ?ale jeszcze raz powtórze: - tarcze - klocki - zaciski z jarzmami - osłony linka będzie na styk Tomek przepraszam ale mam i to mówię poważnie i już wyjaśniam dlaczego...a no dlatego, że za dużo modów chodzi po głowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się