Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no to zakładaj S4 i nie kombinuj

---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ----------

przy prosiakach jest więcej minusów niż plusów. Plus to mniejsza waga i wygląd (chociaz przy duzym kole to i tak srednio wyglądają).

Minus to ciężko z dostępnością dobrej tarczy i tlocka, felga min. 18 cali- do tego nie każda

tarcze czy pod ZR18/ZL18 czy ZR17/ZL17 sa od zimmermana i uwazam je za dobry zestaw choc znalazlem tez nawierty 345x32 do 18'' ktore spisuja sie b.dobrze...dostepnosc w klockach taka jak wszedzie czyli ori/bosch/brembo/pagid/ferrodo*1 wiec tragedi niema....wyglad napewno lepszy hamowanie zaloze sie ze tez niz zestaw na 1 tloczku*2 takze ja bylbym za zestawem brembo przy 19'' feldze wyglada b.dobrze a raczej wiekszej kolega niebedzie zakladal

---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

http://imageshack.us/scaled/thumb/844/3wvd.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/268/rlzc.JPG

http://imageshack.us/scaled/thumb/41/77s4.jpg

tutaj jak to u mnie lezy set 345mm na prosiaku i 300mm na zacisku z rs4 b7 i jazmie s4 b6(dzieki dev za podpowiedzi) hamuje to za***iście

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

tylko jak sieman pisze zaciski sa dosc szerokie ja mam kolo 9,5'' et 35 i musialem dystans dac 20mm(15 by styknal)zeby nie tarly ramiona o zacisk.....

1*. Z tego co pamiętam to bardzo ciężko było dostać FCP lub FDS pod zacisk prosiaka. Co do tarcz to rzeczywiście OZ można dostać/

2*. to nie zakładaj siębo przegrasz, bo tu się mylisz. Zestaw S4 na FDSie, YellowStuffie (tylko tutaj uwaga bo klocek EBC zniszczy każdą tarcze poza EBC) lub FCP hamuje lepiej niż Prosiak na zwykłym klocku FDB. Prosiak ma FCP (raz udało mi się dorwać taki klocek) hamuje tak samo jak S4 na porównywalnym klocku. A o niebo łatwiej kupić dobry klocek do S4 (zwykłe klocki pomijam) I pisze to z doświadczenia osoby która jezdziła na tym i na tym. Nie wiem dlaczego niektórym ludziom cały czas wydaje się że głównym wyznacznikiem wydajności zacisku jest ilość tłoczków...

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

FDSy i FCP sa ogolno dostepne w ICarsie.

Opublikowano

akurat tu mozna dlugo dyskutowac ja niebede sie klocil o zestaw z s4 na przodzie bo nigdy na nim nie jezdzilem i niewiem jak to hamuje...tutaj trzeba by bylo ustawiac ukladami z 1 i 2 strony czyli klocek i tarcza z wyzszej polki i test i tak w kolko....zeby cos wywnioskowac.....jaki zestaw zalozyc to chyba zalezy tylko ile chce ktos wydac plus ewentualny serwis tego w pozniejszym czasie

Opublikowano
FDSy i FCP sa ogolno dostepne w ICarsie.

a no to widzisz może teraz bo jak ja miałem zestaw na Prosiaku to nie było... Fakt troche czasu już mineło... A jak to cenowo wychodzi w porównaniu z FCP, FDS do S4?

Opublikowano

troszke drożej

Opublikowano

po moim nie :decayed:

a co Ty tam za mikroskopy masz wsadzone?

Opublikowano

a kto to moze wiedzieć

Opublikowano

ja 3 dni temu miałem wątpliwą przyjemność testowania czy na tył wejdzie i na tył dojazdówka 17' mi wchodzi... ledwo bo ledwo ale wchodzi...

Tomek dostałeś moje PW? :hi:

---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ----------

tak naprawde na 100% będziesz wiedział jak kupisz i przymierzysz :decayed:

Opublikowano
a kto to moze wiedzieć

320/ 288 da rade z taka dojazdowka??

Opublikowano

cięzko powiedziec. :kwasny: najlepiej podjedz do kogos kto taka ma i przymierz

Opublikowano

a na zaciskach 320 jest napisane 973, 974 który to prawy a który lewy :wink:

Opublikowano
a na zaciskach 320 jest napisane 973, 974 który to prawy a który lewy :wink:

973 - lewy

974 - prawy

Opublikowano
a na zaciskach 320 jest napisane 973, 974 który to prawy a który lewy :wink:

973 - lewy

974 - prawy

To muszę sprawdzić czy dobrze założyłem ale robiłem to na logikę patrząc po ułożeniu przewodów

Opublikowano

Odpowietznik ma byc u gory a wejscie plynu od dolu

Opublikowano

Pany zrobiłem taki setup...tylko jeden problem założę te blachy co "usztywniają" i nie da rady ruszyć tarczą, auto po prostu się blokuje;/ a nawet przy mocniejszym hamowaniu przy małej prędkości te blachy wypadają...czy mogłem zrobić coś nie tak?? chodzi mi tylko o przód, tył 288 siadł ładnie...

Opublikowano

Zrob foto

Opublikowano

jutro odkręce koło i będzie foto...

Opublikowano
jutro odkręce koło i będzie foto...

cofnij się 2 str, wstecz masz fotki na których b. dobrze widać jak ułożone są blaszki - może nie dopchałeś środkowej części blach który ma taki ząbek by zaskoczyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...