niestandardowy Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dev, te zaciski podejda do a4 b7?
yuhri Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Po kilku dniach czytania tego wątku, mogę z czystym sumieniem zapytać: Czy przewody hamulcowe z B6 pasują do B5? Zmieniłem tarcze na 288 i stary przewód (295mm) jest dość napięty przy maxymalnym skręcie. Do b5 max przewody to 320mm a do b6 mozna dostac 330mm i dłuższe. Gwint jest ten sam M 10x1 mm ale nie wiem jak z "wnętrzem"
Arturoo Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 ja zakładałem przewody z b6 ---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- z tyłu była jakaś kombinacja....jest jeden długi przewód 71cm chyba....zamiast kilku krótkich......
yuhri Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Artur, mnie tylko przód interesuje.Bilsteiny bym chciał założyć na 330mm długości.
niestandardowy Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 No zaciski juz do mnie leca. Dzwonilem do Ciebie w poludnie ale nieodbierales...
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Telefon zostawilem w warsztacie, nie chcialo mi sie jechac....od wczoraj:facepalm:
adams78 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tu fajne zaciski, może komuś wpadną w oko: VW Phaeton Audi A8 Zaciski hamulcowe Lucas 323x30 (4293255230) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Chłopaki, podejdą zaciski tył z Phaetona 5.0TDI do B6? Jakaś rzeźba z jarzmami, ręczny starczy? Jaka tarcza tam jest?
adams78 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tarcza ma 36 mm---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił Za 600 Ci to ogarne Możesz doprecyzować co w tej cenie się zawiera?
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tarcza ma 36 mm---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił Za 600 Ci to ogarne Możesz doprecyzować co w tej cenie się zawiera? To byla propozycja dla Arturoo
daniels Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dev jedno pytanko odnośnie konwersji z 300 na 330MM cała zmiana w zwrotnicy polega tylko na powiększeniu otworów z fi-10 na fi-12mm?
pioteros Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 szlifowac jarzmo tez chyba trza bylo? a caly sek w tym ze musisz wyjmowac piaste zeby rozwiercic bo podejscia nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się