Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
288mm - FDB1636

300mm - FDB1655

dzienks :hi:
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bierzesz te ze zdjecia ???

Opublikowano

Po kilku dniach czytania tego wątku, mogę z czystym sumieniem zapytać:

Czy przewody hamulcowe z B6 pasują do B5?

Zmieniłem tarcze na 288 i stary przewód (295mm) jest dość napięty przy maxymalnym skręcie.

Do b5 max przewody to 320mm a do b6 mozna dostac 330mm i dłuższe. Gwint jest ten sam M 10x1 mm ale nie wiem jak z "wnętrzem"

Opublikowano

ja zakładałem przewody z b6 :wink:

---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ----------

z tyłu była jakaś kombinacja....jest jeden długi przewód 71cm chyba....zamiast kilku krótkich......

Opublikowano

Artur, mnie tylko przód interesuje.Bilsteiny bym chciał założyć na 330mm długości.

Opublikowano

Moze chcesz z B8 ???

Mam czerwone

Opublikowano

No zaciski juz do mnie leca. Dzwonilem do Ciebie w poludnie ale nieodbierales...

Opublikowano

Telefon zostawilem w warsztacie, nie chcialo mi sie jechac....od wczoraj:facepalm:

Opublikowano

Tu fajne zaciski, może komuś wpadną w oko:

VW Phaeton Audi A8 Zaciski hamulcowe Lucas 323x30 (4293255230) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Chłopaki, podejdą zaciski tył z Phaetona 5.0TDI do B6? Jakaś rzeźba z jarzmami, ręczny starczy?

Jaka tarcza tam jest?

Opublikowano

Złom, tyl od phanteona nie pasi p&p

Opublikowano
Tarcza ma 36 mm

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

nowe auta mają takie konfiguracje :wink:

---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ----------

gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił :decayed:

Za 600 Ci to ogarne :wink:

Możesz doprecyzować co w tej cenie się zawiera?

Opublikowano
Tarcza ma 36 mm

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

nowe auta mają takie konfiguracje :wink:

---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ----------

gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił :decayed:

Za 600 Ci to ogarne :wink:

Możesz doprecyzować co w tej cenie się zawiera?

To byla propozycja dla Arturoo

Opublikowano

Dev jedno pytanko odnośnie konwersji z 300 na 330MM cała zmiana w zwrotnicy polega tylko na powiększeniu otworów z fi-10 na fi-12mm?

Opublikowano

szlifowac jarzmo tez chyba trza bylo?

a caly sek w tym ze musisz wyjmowac piaste zeby rozwiercic bo podejscia nie ma

Opublikowano

Jo, no i linka bo moze byc za krótka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...