Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowiedź na to pytanie brzmi - nacinane nic ci nie dadzą więcej niż gładkie tarcze, a 25mm na średnicy tarczy to juz sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ciekawi mnie różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 bo skoro kolega dev twierdzi że w 2.0T jest 320 przód i 288 tył to może wystarczy ładnie odnowić zaciski zregenerować wsadzić dobre nowe tarcze jakieś nacinane + dobrej jakości klocki i powinno sobie radzić z mocą 300 i nie trzeba wymieniać na te większe zna ktoś odpwowiedz na to pytanie?

Powinny dawać rade seryjne na dobrych gratach. Pewnie 2.0t jest sporo lżejsze od 3.0tdi a tam są te same:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320/288 to std na jakich powinno wychodzic z fabryki kazde B6/7 :grin:

345/300 to norma

345/330 na DSie i dobrym klocku w B6/7 to juz wyjatek który jest najlepszym

setupem w tych autach, ale zycie jak zwykle pisze własne historie....

zawsze bujam w obłokach :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, Czy to możliwe ze po 5 przychamowaniach ze 150 do 50 po zatrzymaniu az zaczęło się dymićz przednich hamulcow?

Zestaw nowy zestaw montowany na Twoich gratach 2 lata temu. 312mm przód i 255mm tył.

1.8T quattro avant, 215/50/17 i masa prawie 1700kg.

Zaraz czuć pod pedałem, że naciskam a tam jakby ktoś tarcze posmarował smarem....

Czy coś mogło się stać z hamulcami po tym jak tak z nich dymiło? Może to wina płynu hamulcowego?

Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założe się że normalne, tym bardziej ze upaly sie zaczynaja... tarcze po zwyklym przejezdzie po miescie sa gorace, tym bardziej te mniejsze

a jak tarcza przegrzana to hamowania ni ma i jest tak jak napisales, jakby ktos smarem przelecial...

mialem tak 3 lata temu jak bylem w gorach, zjezdzalem tylko na luzie z gorki przy niewielkiej predkosci a mimo to pod sam koniec bylo wrecz tragicznie z hamulcami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kto ma 320mm moglby powiedzieć ile trzeba je pomeczyc aby poczuć, że już nie hamują albo dymi się z nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co??????

B5 o masie pewnie z 1450kg potrafisz w 2 hamowaniach zagotować ze hamując trzecie raz już czujesz, ze jest lipton?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to moze dlatego ze mam srednie klocki, nie jakies mega firmowe

---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:34 ----------

ale faktem jest ze tarcza bardzo szybciutko robi sie bardzo goraca... mowa o warunkach pogodowych jakie sa obecnie, czyli 27-28 stopni w cieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój test zrobiłem przy +34C w cieniu. Wpadlem na pomysl zrobienia logow w extremalnych warunkach.... :D

Poprawcie mnie jeśli się myle bo poki co mam wrazenie, ze wydam ok 2500zł na zestaw 320mm i 280mm i dalej po 2 hamowaniach będzie lipton?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci inaczej, jest roznica miedzy 320 a 312, grubsza tarcza przede wszystkim, ale nie spodziewaj sie cudow, ja sie wlasnie spodziewalem cudow ale tak naprawde 320 to wraz nie jest wielki hebel... podejrzewam ze 345mm to takie minimum jesli ktos chce sobie szalec

majac b6 na nowszeg typu zwrotnicach, bez zastanowienia uderzalbym w set 345mm, pewnie na 4tloku z nowszych q5/b8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do praktyków. Czy idzie dobrą tarcza i klockiem na 320 osiągnąć to co seryjnie na 345? 320 idzie upchnąć jeszcze w 16", a 345 juz nie wiec byłoby to bardziej praktyczne. Pytanie jakie to są roznice w cenie?

Dev, zapodaj jakies ceny dla porównania;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kto ma 320mm moglby powiedzieć ile trzeba je pomeczyc aby poczuć, że już nie hamują albo dymi się z nich?
z 225km/h do zera i...czerwono w chu...j kupa dymu :decayed: jak z ogniska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 bo skoro kolega dev twierdzi że w 2.0T jest 320 przód i 288 tył to może wystarczy ładnie odnowić zaciski zregenerować wsadzić dobre nowe tarcze jakieś nacinane + dobrej jakości klocki i powinno sobie radzić z mocą 300 i nie trzeba wymieniać na te większe zna ktoś odpwowiedz na to pytanie?

ładne odnowienie da z 5km i 23 niuta :decayed:.....ale większy zestaw poprawi Twoje samopoczucie jak będziesz miał awaryjną sytuację z koniecznością hamowania i nagle się okaże ,że jeszcze miejsca zostało ,a nie brakło :wink:

Dev, Czy to możliwe ze po 5 przychamowaniach ze 150 do 50 po zatrzymaniu az zaczęło się dymićz przednich hamulcow?

Zestaw nowy zestaw montowany na Twoich gratach 2 lata temu. 312mm przód i 255mm tył.

1.8T quattro avant, 215/50/17 i masa prawie 1700kg.

Zaraz czuć pod pedałem, że naciskam a tam jakby ktoś tarcze posmarował smarem....

Czy coś mogło się stać z hamulcami po tym jak tak z nich dymiło? Może to wina płynu hamulcowego?

Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345?

-płyn do zmiany bym zaliczył po takim przepalaniu..żadne koszty :wink:

-pewnie klocek przypalony nieźle

-tarcza bojowych barw też pewnie dostała :decayed:

Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345?

taaaaaa... Siemian :grin:

no :decayed:....

ten to przerobił pełen wahlarz :decayed:

Ja swój test zrobiłem przy +34C w cieniu. Wpadlem na pomysl zrobienia logow w extremalnych warunkach.... :D

Poprawcie mnie jeśli się myle bo poki co mam wrazenie, ze wydam ok 2500zł na zestaw 320mm i 280mm i dalej po 2 hamowaniach będzie lipton?

dołożyć trochu i mieć graty z esy :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...