pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Odpowiedź na to pytanie brzmi - nacinane nic ci nie dadzą więcej niż gładkie tarcze, a 25mm na średnicy tarczy to juz sporo
daniels Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 między 320 a 345mm jest spora przepaść,wiem coś o tym
Wandej Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 ciekawi mnie różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 bo skoro kolega dev twierdzi że w 2.0T jest 320 przód i 288 tył to może wystarczy ładnie odnowić zaciski zregenerować wsadzić dobre nowe tarcze jakieś nacinane + dobrej jakości klocki i powinno sobie radzić z mocą 300 i nie trzeba wymieniać na te większe zna ktoś odpwowiedz na to pytanie? Powinny dawać rade seryjne na dobrych gratach. Pewnie 2.0t jest sporo lżejsze od 3.0tdi a tam są te same:wink:
Dev Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 320/288 to std na jakich powinno wychodzic z fabryki kazde B6/7 345/300 to norma 345/330 na DSie i dobrym klocku w B6/7 to juz wyjatek który jest najlepszym setupem w tych autach, ale zycie jak zwykle pisze własne historie.... zawsze bujam w obłokach
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dev, Czy to możliwe ze po 5 przychamowaniach ze 150 do 50 po zatrzymaniu az zaczęło się dymićz przednich hamulcow? Zestaw nowy zestaw montowany na Twoich gratach 2 lata temu. 312mm przód i 255mm tył. 1.8T quattro avant, 215/50/17 i masa prawie 1700kg. Zaraz czuć pod pedałem, że naciskam a tam jakby ktoś tarcze posmarował smarem.... Czy coś mogło się stać z hamulcami po tym jak tak z nich dymiło? Może to wina płynu hamulcowego? Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345?
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 założe się że normalne, tym bardziej ze upaly sie zaczynaja... tarcze po zwyklym przejezdzie po miescie sa gorace, tym bardziej te mniejsze a jak tarcza przegrzana to hamowania ni ma i jest tak jak napisales, jakby ktos smarem przelecial... mialem tak 3 lata temu jak bylem w gorach, zjezdzalem tylko na luzie z gorki przy niewielkiej predkosci a mimo to pod sam koniec bylo wrecz tragicznie z hamulcami
Dev Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345? taaaaaa... Siemian
POWER-KRIS Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Prędzej chłodzenie azotem na tej średnicy. ? ?Tapatalk Pro Sony Xperia™?
Dev Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 owszem, ale czeka Cie wymiana klocków na lepsze albo zmaina na minimum 320/288 mm
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Czy ktoś kto ma 320mm moglby powiedzieć ile trzeba je pomeczyc aby poczuć, że już nie hamują albo dymi się z nich?
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 w dwoch hamowaniach dam rade je zagotowac:D moze nie bedie sie az tak dymic ale stygniecie bedzie slychac:]
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 co?????? B5 o masie pewnie z 1450kg potrafisz w 2 hamowaniach zagotować ze hamując trzecie raz już czujesz, ze jest lipton?
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 ale to moze dlatego ze mam srednie klocki, nie jakies mega firmowe ---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:34 ---------- ale faktem jest ze tarcza bardzo szybciutko robi sie bardzo goraca... mowa o warunkach pogodowych jakie sa obecnie, czyli 27-28 stopni w cieniu
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ja swój test zrobiłem przy +34C w cieniu. Wpadlem na pomysl zrobienia logow w extremalnych warunkach.... Poprawcie mnie jeśli się myle bo poki co mam wrazenie, ze wydam ok 2500zł na zestaw 320mm i 280mm i dalej po 2 hamowaniach będzie lipton?
pioteros Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 powiem ci inaczej, jest roznica miedzy 320 a 312, grubsza tarcza przede wszystkim, ale nie spodziewaj sie cudow, ja sie wlasnie spodziewalem cudow ale tak naprawde 320 to wraz nie jest wielki hebel... podejrzewam ze 345mm to takie minimum jesli ktos chce sobie szalec majac b6 na nowszeg typu zwrotnicach, bez zastanowienia uderzalbym w set 345mm, pewnie na 4tloku z nowszych q5/b8
wampir Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Pytanie do praktyków. Czy idzie dobrą tarcza i klockiem na 320 osiągnąć to co seryjnie na 345? 320 idzie upchnąć jeszcze w 16", a 345 juz nie wiec byłoby to bardziej praktyczne. Pytanie jakie to są roznice w cenie? Dev, zapodaj jakies ceny dla porównania;)
daniels Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Czy ktoś kto ma 320mm moglby powiedzieć ile trzeba je pomeczyc aby poczuć, że już nie hamują albo dymi się z nich? z 225km/h do zera i...czerwono w chu...j kupa dymu jak z ogniska
Arturoo Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 ciekawi mnie różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 bo skoro kolega dev twierdzi że w 2.0T jest 320 przód i 288 tył to może wystarczy ładnie odnowić zaciski zregenerować wsadzić dobre nowe tarcze jakieś nacinane + dobrej jakości klocki i powinno sobie radzić z mocą 300 i nie trzeba wymieniać na te większe zna ktoś odpwowiedz na to pytanie? ładne odnowienie da z 5km i 23 niuta .....ale większy zestaw poprawi Twoje samopoczucie jak będziesz miał awaryjną sytuację z koniecznością hamowania i nagle się okaże ,że jeszcze miejsca zostało ,a nie brakło Dev, Czy to możliwe ze po 5 przychamowaniach ze 150 do 50 po zatrzymaniu az zaczęło się dymićz przednich hamulcow?Zestaw nowy zestaw montowany na Twoich gratach 2 lata temu. 312mm przód i 255mm tył. 1.8T quattro avant, 215/50/17 i masa prawie 1700kg. Zaraz czuć pod pedałem, że naciskam a tam jakby ktoś tarcze posmarował smarem.... Czy coś mogło się stać z hamulcami po tym jak tak z nich dymiło? Może to wina płynu hamulcowego? Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345? -płyn do zmiany bym zaliczył po takim przepalaniu..żadne koszty -pewnie klocek przypalony nieźle -tarcza bojowych barw też pewnie dostała Czy jest ktoś to zmieniał z 312 na 321 a potem na 345? taaaaaa... Siemian no .... ten to przerobił pełen wahlarz Ja swój test zrobiłem przy +34C w cieniu. Wpadlem na pomysl zrobienia logow w extremalnych warunkach.... Poprawcie mnie jeśli się myle bo poki co mam wrazenie, ze wydam ok 2500zł na zestaw 320mm i 280mm i dalej po 2 hamowaniach będzie lipton? dołożyć trochu i mieć graty z esy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się