Booster Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 a co byś polecił na tarczę 345 żeby weszła 17" czy tylko pozostaje mi seria s4 b6 ?
Dev Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) miałem 4-tłoki Brembo P&P na tarcze 345mm ale poszły zastanów sie nad zaciskami od S4 B8, są mniejsze, lżejsze i maja większe klocki od S4 B6/7 do tego DSy i hamuja az miło, jedynie co to trzeba dac to inne przewody i mądrze pociągnąć przewody od czujników zużycia Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Dev
wiesniak Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie co mam brac do setupu 320mm ? : 1. tarcze zimmerman i klocki ori za 990 pln 2. tarcze i klocki ferodo w super cenie 460 pln 3. Tarcze i klocki ATE z allegro za 850 pln. Zalezy mi przede wszystkim na tym zeby hamowalo i sie nie pokrzywilo i zeby chociaz z 50000km tarcze wytrzymaly. Cena tez gra role.
Awra Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Mam już skompletowany zestaw 288 tył / 320 przód, pomalowany - dziś z pomocą poskładam wszystko. Zanim jednak zabiorę się za zakładanie tego na auto to mam pytanie jak się przygotować, i jak postępować przy wymianie zestawu. Czy może zlecić to mechanikowi? Szczerze to wolałbym sam sobie to zrobić bo i taniej i zabawy więcej a ja lubię sobie w nocy posiedzieć przy aucie Dokładnie mam już hamulce i teraz płyn,jaki i jakoś się go wymienia/dolewa? Tak żeby nie zapowietrzyć pompy ABS-u (czytałem w temacie że trzeba uważać na to) Jak to zrobić? I czego jeszcze potrzebuję do tej zabawy?
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Rob sam, pare kluczy i ogarniesz spokojnie. Jak bedziesz miec klopot do do mnie zadzwon, powiem Ci co i jak.
niestandardowy Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Bedziesz sie tylko troche meczyl z odkreceniem tylnych jarzm. Reszta na luziku. W pieciu godzinach sie zmiescisz :)
wiesniak Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie, podpowiedzcie co kupic. Dzieki !
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie co mam brac do setupu 320mm ? : 1. tarcze zimmerman i klocki ori za 990 pln 2. tarcze i klocki ferodo w super cenie 460 pln 3. Tarcze i klocki ATE z allegro za 850 pln. Zalezy mi przede wszystkim na tym zeby hamowalo i sie nie pokrzywilo i zeby chociaz z 50000km tarcze wytrzymaly. Cena tez gra role. Wez Zimmermanny i klocki Ferodo, bedzie to samo i duzo taniej.
Awra Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czyli nie muszę dokupić żadnych wężyków ani płynu hamulcowego (przynajmniej narazie) wystarczy mi garaż i klucze? Jak tak to myślę że sobie poradzę z tym Gdzieś mi uciekła jedna gumka z odpowietrznika, da się to oddzielnie dokupić w intercarsie np? Może się orientujecie?
staniek Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Płyn musisz kupic, gumka podejdzie ze starego zacisku. Pozdr
Awra Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Płyn taki jak z pierwszego posta 1,5l płynu Motul DOT5.1 będzie ok? 1.5l to chyba na wymianę całego? Bo na dolewkę przy odpowietrzaniu chyba aż tyle nie zejdzie
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Tylko nie osuszaj zbiorniczka bo bedziesz beczał. Wez strzykawke i wezyk, wyssij pkyn i zalej świeżym, potem pilnuj aby stan byl caly czas na maxa. Mozesz miec problem z odkreceniem srub w tylnych jarzmach
Awra Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czyli wyciągam ze zbiorniczka to co mam, zalewam DOT 5.1 odpowietrzam nowy zestaw dolewam jeszcze DOT 5.1 i tak aż mi się układ odpowietrzy, wszystko?
wiesniak Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie co mam brac do setupu 320mm ? : 1. tarcze zimmerman i klocki ori za 990 pln 2. tarcze i klocki ferodo w super cenie 460 pln 3. Tarcze i klocki ATE z allegro za 850 pln. Zalezy mi przede wszystkim na tym zeby hamowalo i sie nie pokrzywilo i zeby chociaz z 50000km tarcze wytrzymaly. Cena tez gra role. Wez Zimmermanny i klocki Ferodo, bedzie to samo i duzo taniej. Dzieki
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czyli wyciągam ze zbiorniczka to co mam, zalewam DOT 5.1 odpowietrzam nowy zestaw dolewam jeszcze DOT 5.1 i tak aż mi się układ odpowietrzy, wszystko? Jo, ale z noga na pedale hamulca, ze zbiorniczka wyciagnij sitko. Bedzie trochę problemów z odpowietrzeniem tyłu
Awra Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Po co to sitko wyciągać? Nie zaglądałem do tego zbiorniczka więc nie wiem, zalewać bez sitka?
Awra Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Dobra, widzę że jak się za to wezmę to będę wiedział o co chodzi - dzięki za podpowiedzi, mam nadzieję zrobić przód do końca tygodnia. Dziękuję jeszcze raz i mam nadzieję że obejdzie się bez zgrzytów Mogę dać z kompresora ciśnienie i wydmuchać stary płyn? Będę to dziś w nocy robił i nie koniecznie z pomocnikiem, jeżeli trzeba to trudno, kogoś zawołam ale wolałbym sam bo będę mógł sobie powoli dłubać a nie chcę szybko bo nigdy czegoś takiego nie robiłem.
wiesniak Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Chyba lepiej bedzie jesli oddasz to mechanikowi do zrobienia. A jesli nie to uzyj googlea i przeczytaj jak sie to robi. Operacja prosta ale przydalby sie ktos do wciskania hamulca.
Awra Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Chyba poproszę mojego kolegę mechanika żeby podjechał to pomoże, odpowietrzam tak czy inaczej najpierw tył skoro zmieniam tylko przód? (Fragment zapożyczony z forum VW Golf), u Nas tak samo? Wskazowka Odpowietrzanie ukladu hamulcowego z ABS'em odbywa sie inaczej , jezeli podczas odpowietrzania poziom plynu w zbiorniku obnizy sie za bardzo do ukladu dostanie sie zassane powietrze ktore moze dostac sie do pompy.Wtedy odpowietrzanie nalezy zlecic warrsztatowi ktory dysponuje przyrzadami do odpowietrzania i oprozniania ukladu ham. Koła Przednie 1. wyłączyc zaplon i wcisnac pedal hamulca ok.20x aby zniwelowac cisnienie regulacji ABS 2. napelnic zbiornik do gornej krawedzi 3. nalozyc przezroczysty przewod na zawor odpowietrzajac hamulca prawego przedniego koła. Drugi koniec przewodu misi byc zanurzony w naczyniu z plynem hamulcowym 4. zlecic drugiej osobie pompowanie pedalem hamulca az do wytworzenia sie przeciwcisnienia w ukladzie. Przytrzymac pedal i odkrecic zawor odpowietrzajacy . Kiedy opor pedalu ustapi zakrecic zawor. Powtorzyc operacje z pompowaniem pedalem i spuszczaniem plynu hamulcowego az w przewodzie przestana pokazywac sie pecherzyki powietrza 5.zakrecic zawor i napelnic zbiornik plynem 6. w taki sam sposob odpowietrzyc drugie przednie koło Koła tylne 1. wyłączyc zaplon i wcisnac pedal hamulca ok.20x aby zniwelowac cisnienie regulacji ABS 2. wcisnac i przytrzymac pedal hamulca 3. wlaczyc zaplon , zalozyc przewod i odkrecic zawor odpowietrzajacy prawego hamulca, zamknac zawor dopiero wtedy kiedy w przewodzie przestana sie pokazywac pecherzyki powietrza. Pompa ukladu ABS nie moze pracowac dluzej niz 120sek, robic co 10 minutowe przerwy na ochlodzenie pompy 4. Wylaczyc zaplon i przygotowac drugi hamulec do odpowietrzenia 5. w taki sam sposob odpowietrzyc hamulec 2koła 6. wlaczyc zaplon i zaczekac az pompa ABS sama sie wylaczy 7. Uzupelnic plyn hamulcowy do oznaczenia MAX Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Awra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się