prezesik Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 wtf? chodzi o tylne heble Jak patrze na nią to az mi sie jutro do mojej nie chce wsiadać Wysłane z mojego iPad za pomocą palca wskazujacego:)
rs dziadek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Pytanie głównie do osób, które zmieniały jarzma w zaciskach z Audi A6 C6 na 345.Może komuś zostały niepotrzebne stare jarzma o oznaczeniu 716. Potrzebuję jedną sztukę zacisku prawego, chociaż patrząc to jarzmo lewego i prawego zacisku wygląda na identyczne.
Schmolke Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Lewy z prawy identyczny. W A4 B7 też jest 716. Jak nikt się nie zgłosi to sprawdź na alle... idzie poniżej 100zł wyrwać. http://allegro.pl/audi-a6-c6-4f0-uchwyt-zacisku-prawego-przod-3-0tdi-i4491957254.html http://allegro.pl/audi-a6-c6-3-0-2-7-zacisk-lewy-i4489197233.html http://allegro.pl/zacisk-zaciski-przod-przednie-audi-a6-3-0-tdi-i4491873621.html Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Schmolke
Schmolke Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie. Kolega pyta o stare jarzma 716, przed swapem, od 320mm. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Schmolke
rs dziadek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie. Kolega pyta o stare jarzma 716, przed swapem, od 320mm. Dokładnie. Ktoś mógł zmieniać na jarzma 345 i może mu leżą i zawadzają stare. Jak nikt się nie zgłosi to też nie ma problemu, bo do stówki to można kupić kompletny zacisk.
niestandardowy Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jedno jarzmo gdzies bym znalazl... pod 345 i 320...
cocoo24 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 po zmianie na 312, na nierównosciach słysze hałas klocków z lewej strony, co jest powodem?
Schmolke Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Set klocki/tarcze masz nowy? A nie wlazło coś pod tarczę? Ja tak miałem dopóki nie zrobiłem otworu w piaście i pod małą śrubkę M6 do przykręcania tarcz, bo ciągle jakieś parochy tam właziły jak zdejmowałem koła.
cocoo24 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 używka, ale prawie nowa, może z 2000 km nakulane, wszytsko wyczyszczone, a hałasuje to tak jak w moim vw vento, gdy sprężyna nie trzymała
Wandej Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 używka, ale prawie nowa, może z 2000 km nakulane, wszytsko wyczyszczone, a hałasuje to tak jak w moim vw vento, gdy sprężyna nie trzymała Pewnie z b5 i już wiadomo dlaczego
niestandardowy Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 niekoniecznie, mi klocki tez halasuja... a tarcze i klocki nowe... sam jestem ciekawy dlaczego podczas hamowania slychac stuk...
niestandardowy Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 w trzech kompletach zaciskow?
Wandej Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Klocki ...ujowe Nie sadze:whistling:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
bart1907 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 U mnie tez wymienione tarcze i klocki na nowe i tez brzeczy. Zbilem troche wasy w klockach na jakis czas byl spokoj ale znowu brzeczy dev jakie klocki kupic by nie tarabanilo a moze jest jakis sposob inny by to wyeliminowac Wysłane z mojego Szajsunga
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 dobra, żeby nie było że jestem świnia i wszystkie tajemnice zostawiam dla siebie (częśc zawsze zostawiam ) kilka razy trafiłem na DSy z którymi miałem kłopot w postaci piszczenia, blokowania sie czy grzania tarczy kazdy klocek przed montazem do zaciski (nie mylic na aucie) zestawiam razem z jarzmem i zaciskiem te klocki sa dosyc niestarannie wykonane (w porównaniu z wersją Premier) i trzeba je zawsze gdzie niegdzie podpiłowac aby były dobrze osadzone w zacisku i jarzmie zestawy które wychodza ode mnie są zawsze poskładane i odpowiednio spasowane dlatego tez nie ma z nimi żadnych kłopotów gdy kilka lat temu wysyłałem zdekompletowane zestawy miałem ciągłe telefony z informacjami że cos jest nie tak z hamulcami postanowiłem sie temu dokładniej przyjrzec i wyszło na to że: 1. klocki trzeba dokładnie pasowac z jarzmami w zaciskach, nawet oryginalne 2. do zacisku zawsze musi trafic taki klocek jak powinien trafic 3. wszystko powinno byc dokąłdnie wyczyszczone, zadnych zadziorów i tym podobnych syfów
bart1907 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 To tak naprawdę Dev te klocki które mam i brzęczą od samego początku/założenia mimo że są nowe nadają się do kosza i kupić nowe, które również nie dadzą pewności że nie będą brzęczeć stukać piszczeć itd... Bo chyba nie ma innego sposobu wyeliminowania tego wkurzającego problemu. Ps. A chyba nie chodzi by wymieniać jarzma przy starych klockach było OK.
Wandej Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Kurfa za taki hajs niestaranne wykonanie:facepalm: Ale to akurat nie jest problem bo czasem różne inne trzeba podpilowac przy jarzmi ale miejsca mieć nie powinno coś takiego:whistling: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się