Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc czeka mnie swap hamulcow z 320 na 345

Jakie problemy moge napotkac poza standardowymi czynnosciami podczas wymiany hamulców mam na ,myśli :

-problem z odpowietrzeniem

- trudnosc w odkręceniu jarzma

- czym wciskaliscie tloczek (mysllem nad kluczem francuskim obustronnym)

-inne rzeczy na które musze zwrócicic uwage

- moze znacie typy i rozmiary śrób które bedą demontowane

Dzieki za podpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wszystko pojdzie jak po maśle, pilnuj tylko zbiorniczka aby był caly czas pełny.

Opublikowano

Wszystko pojdzie jak po maśle, pilnuj tylko zbiorniczka aby był caly czas pełny.

Zapomniałeś? :decayed:

Opublikowano

Nigdy nie zapominam, mam specjalny dodatkowy zbiorniczek ktory nakręca się na wlasciwy. Dzieki temu nie ma fa pa.

Opublikowano

Nigdy nie zapominam, mam specjalny dodatkowy zbiorniczek ktory nakręca się na wlasciwy. Dzieki temu nie ma fa pa.

:polew: :polew: padłem :decayed: O protokół mi chodzi :decayed:

Opublikowano

dzisiaj podesle

Opublikowano

Macie na mysli pilnowanie poziomu plynu zeby nie dopuscic do zapowietrzenia układu tak

jak cos zle mysle to mi to troche mozecie przyblizyc


Graty na miejscu pytanko mam odnosnie rozmiaru klucza torx trzymajacego zacisk w jarzmie jaki to rozmiar ?

Opublikowano

Nie TX tylko imbus 7-ka

Opublikowano

4 sruby są na torx 100%

Opublikowano

Tego nie rozkrecaj. Jedz do mechaniora ci to ogarnie...

Opublikowano

w oryginale zawsze był imbus nr 7

jeżeli jest torx to ten trzpien jest w podróbie

juz sie z tym spotkałem kilka razy

Opublikowano

Musze jeszcze do tego dzisiaj zerknac przed praca , dam znac jak postęp prac bo narazie zaporowo :naughty:

Opublikowano
:facepalm:
Opublikowano

W c6 bankowo. W b5 6 7 być może tez. Et trochę duże ale są za to szerokie jak na 16cali

Opublikowano

Panowie, orientuje się ktoś jaka jest różnica wagowa (orientacyjnie) między zaciskiem pod tarcze 320mm z B8, a zaciskiem pod 320mm z B7/C6? Te z By8 wizualnie wydają się byc sporo lżejsze, tyle, że jest z nimi więcej roboty.

Pozdro

Opublikowano

B8 sa minimalnie lzejsze, ale klocek jest wiekszy.

Jakie masz tam wiecej roboty ?

Opublikowano

Więcej w tym sensie, że trzeba chyba dorobic jakieś mocowanie przewodu hamulcowego, który jest w ..uj długi, tak się mi wydaje?

Opublikowano

witam wszystkich

mam pytanie po zmianie hamulców na 288 na tyle bo przód 321 juz siedział, pomalowałem proszkowo zaciski i jarzma.

i od tego momentu mam taki nie pokojący odgłos podczas hamowania.

otóż przy zachamowaniu słychać takie "tyknięcię" ( tylko raz) gdy zachamujemy za 30 s znowu juz tego nie ma ale po 3-5 minutach ponownie to występuje

prosze mi powiedzieć spotkał się już ktoś z czymś takim?

ostatnio rozbierałem zaciski i nic to nie dało

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...