michałswd Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Czesc czeka mnie swap hamulcow z 320 na 345 Jakie problemy moge napotkac poza standardowymi czynnosciami podczas wymiany hamulców mam na ,myśli : -problem z odpowietrzeniem - trudnosc w odkręceniu jarzma - czym wciskaliscie tloczek (mysllem nad kluczem francuskim obustronnym) -inne rzeczy na które musze zwrócicic uwage - moze znacie typy i rozmiary śrób które bedą demontowane Dzieki za podpowiedzi
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Wszystko pojdzie jak po maśle, pilnuj tylko zbiorniczka aby był caly czas pełny.
Wandej Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Wszystko pojdzie jak po maśle, pilnuj tylko zbiorniczka aby był caly czas pełny. Zapomniałeś?
Dev Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Nigdy nie zapominam, mam specjalny dodatkowy zbiorniczek ktory nakręca się na wlasciwy. Dzieki temu nie ma fa pa.
Wandej Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Nigdy nie zapominam, mam specjalny dodatkowy zbiorniczek ktory nakręca się na wlasciwy. Dzieki temu nie ma fa pa. :polew: padłem O protokół mi chodzi
michałswd Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Macie na mysli pilnowanie poziomu plynu zeby nie dopuscic do zapowietrzenia układu tak jak cos zle mysle to mi to troche mozecie przyblizyc Graty na miejscu pytanko mam odnosnie rozmiaru klucza torx trzymajacego zacisk w jarzmie jaki to rozmiar ?
niestandardowy Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Tego nie rozkrecaj. Jedz do mechaniora ci to ogarnie...
Dev Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 w oryginale zawsze był imbus nr 7 jeżeli jest torx to ten trzpien jest w podróbie juz sie z tym spotkałem kilka razy
michałswd Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Musze jeszcze do tego dzisiaj zerknac przed praca , dam znac jak postęp prac bo narazie zaporowo
franciszek Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 Panowie podejdą te fele pod 320/288 do b6?? 1) http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/4x-audi-a6-16-zoll-sommerraeder-mit-alufelgen-7,5j-x-16-et-45/225801740-223-3393 Dzieki i pzdr
pioteros Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 W c6 bankowo. W b5 6 7 być może tez. Et trochę duże ale są za to szerokie jak na 16cali
staniek Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Panowie, orientuje się ktoś jaka jest różnica wagowa (orientacyjnie) między zaciskiem pod tarcze 320mm z B8, a zaciskiem pod 320mm z B7/C6? Te z By8 wizualnie wydają się byc sporo lżejsze, tyle, że jest z nimi więcej roboty. Pozdro
Dev Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 B8 sa minimalnie lzejsze, ale klocek jest wiekszy. Jakie masz tam wiecej roboty ?
staniek Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Więcej w tym sensie, że trzeba chyba dorobic jakieś mocowanie przewodu hamulcowego, który jest w ..uj długi, tak się mi wydaje?
czarny Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 witam wszystkich mam pytanie po zmianie hamulców na 288 na tyle bo przód 321 juz siedział, pomalowałem proszkowo zaciski i jarzma. i od tego momentu mam taki nie pokojący odgłos podczas hamowania. otóż przy zachamowaniu słychać takie "tyknięcię" ( tylko raz) gdy zachamujemy za 30 s znowu juz tego nie ma ale po 3-5 minutach ponownie to występuje prosze mi powiedzieć spotkał się już ktoś z czymś takim? ostatnio rozbierałem zaciski i nic to nie dało pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się