jozek726 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Dev jesteś tu ? Ile kosztuje u Ciebie pomalowanie zacisków na nowo ? tył + przód
jozek726 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 to czekam możesz też napisać mi smsa jak masz mój numer
cocoo24 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Luz pomiedzy klockiem a jarzmem dokładnie, klocek był luźny na jarzmie, zmieniłem klocki i jest cisza
simon__75 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Pytanie do DEVaZaczynam rozwazac wymianę układu hamulcowego (tarcze przod i tyl + klocki) w A4 B8 170KM 2010r 2.0 TDI CAHA.Zastanawiam sie czy przy tzw okazji nie wymianic całości na komplet (przod i tyl) na S4....Jak cenowo by to wszystko stało ?Tarcze, klocki, jarzma, zaciski i wszystko co jest do tego zadania potrzebne... Pisze tu bo PW do CIebie DEV jakoś jest niemozliwe do wyslania Pozdrawiam
Dev Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Nr masz ponizej, zadzwon jutro, albp dzisiaj poznym wieczorem.
simon__75 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 OK Dryndne jutro.Dzis nie dam juz rady :/
michałswd Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Panowie mam pytanie jaki jest rozmiar tarcz tył z rs4 b7 czy jest jakis problem ze swapem do b7 w ośce seria 288 Majac tarcze jarzma klocki i zaciski ?
siemian Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 324x22. musisz dotoczyc dystans pod tarcze bo osadzenie jest inne. musisz rozwiercić zwrotnice bo jarzmo jest mocowane na śrubach 12 a ori na 10 zz tego co pamiętam (albo analogicznie 10 i 8). W każdym razie rsowe jarzmo ma grubsze śruby. Chciałbym żebyś zdawał sobie jeszcze sprawe że nowe tarcze (a przecież kiedyś każde sie skończą) kosztują 2000zl/szt.
michałswd Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Wlasnie rozmawialem z Devem malo oplacalny biznes , jest dokladnie jak piszesz Dzieki Rozsądniej polowac Set z s4 Ceny tarcz sa duzo duzo nizsze
Roboform550 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 czy hamulce w s4 przód są 4-ro tłoczkowe?
Dev Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 A o jakie S4 pytasz ? Bo jest tego do cholery...
Roboform550 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 pardął... s4b6/b7 jest anglik do rozebrania na części i się zastanawiam czy nie wrzucić tego do siebie...może inne propozycje?
pioteros Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 1 tłok, zacisk ten sam co w 320 czyli 3.0tdi b7
Roboform550 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 to 4-ro tłok od czego podejdzie?
feniks Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wymieniałem miesiąc temu przód na 320, tarcze, klocki nowe, płyn ate dot 4. Dzisiaj jadąc po łuku na chwilę zaświeciła się kontrolka, sprawdzałem poziom płynu, z 50kę musiałbym dolać. I tu pojawia się pytanie mogę dolać ate blue? Mam bańkę otwieraną dobry rok temu, czy kupować nową, tego co mam obecnie? Wysłane z mojego GT-I9070
POWER-KRIS Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Płyn ciągnie wodę z powietrza wiec wskazany nowy. Dot 4 lub 5.1, są mieszalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się