Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Może ktoś mi pomóc w znalezieniu numeru części z katalogu AutoFren? Potrzebuję zestaw reperaturek zacisków na tył do S4 B5. W IC dwa razy już sprzedali mi "prawie" dobre. Znudziło mi się już to oddawanie... tylko nie Autofren, to padaka :thumbdown: szukaj TRW SJ1039 & SP9895 który rok jest tej eS-y ?????
adams78 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Nie wiem który - '98, '99? Czymś się różniły zaciski? Od eS-y mam hamulce tylne, zacisk Lucas, tarcza wentylowana.
alvaro Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 jak co ja mam ale tylko prawy zacisk z jarzmem do sprzedania od A6 Allroad 3.0TDI z połowy 2007 r (300 zł z przesyłką przy wpłacie na konto)) mam też tylne ale chyba tylne są inne (za wzgl na hamulec "ręczny") no nie ? http://www.allegro.pl/add_item.php?change_ok=1&this_item_id=1010612716 jak co tu jest drugi do kompletu : http://www.allegro.pl/item993437584_audi_a6_c6_3_0tdi_quattro_2009r_zacisk_hamulcowy.html
trzeciaq Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 reczny jest elektryczny, nie pasuje do B6[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 21:19_________________________________________________i jak wam idzie upgrade ?? ktos kontaktował sie z tym gosciem to wkleilem email od 288mm ?? Juz wyczyszczone, pomalowane tylko założyć, ciężko było zdobyć ale sie znalazly
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 no ładnie, ładnie.... załozyc tylko i bedzie hulac ale zadam małe niedyskretne pytanko.... wiesz jak prawidłowo odpowietrzyc te zaciski aby nie było w nich powietrza ??????
Stichy Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Pytasz sie bo chcesz wiedziec czy chcesz sie pochwalic trzeciaq - mogles juz rozkrecic te zaciski do malowania jak juz miales na stole - efekt duzo lepszy ... ale co tam to ma hamowac
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 oj zaraz tam pochwalic.... :polew: :polew: jestem po prostu ciekaw jak Kolega sobie poradzi :> :> :> :> :>
Stichy Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ja sie troszke meczylem i wkoncu hamulce dzialaja super a zonka boi sie jezdzic bo mowi ze sa za ostre
seegi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 helo, ja już po wymianie spowalniaczy na klubowy zestaw : przód 320mm, tył 288. przejechane dziś 100km - szału jeszcze nie ma, ale zapowiada się ciekawie, wszystko się musi jeszcze dotrzeć i poukładać. ale pytanko, jak głęboko wam łapie hamulec? u mnie jest tak: na początku nic, do połowy delikatnie, a dopiero głęboko wciśnięty pedał - mocno hamuje. nie wiem czy się coś nie zapowietrzyło - w sumie przed wymianą podobnie to wyglądało, ale wolałbym jakby łapał ciut wcześniej, da się to podregulować? Wszedł równo 1l nowo płynu ATE SL6.
trzeciaq Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 no ładnie, ładnie.... załozyc tylko i bedzie hulac ale zadam małe niedyskretne pytanko.... wiesz jak prawidłowo odpowietrzyc te zaciski aby nie było w nich powietrza ?????? kolega ktory kuma czacze mi pomoze wiec jakos damy rady. ale możesz sie pochwalic ;p żebysmy gafy nie strzelili Z rozkrecaniem owszem ale juz mi sie chcialo terminy napiete nie ma czasu na wszystko
Jarol Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 helo, ja już po wymianie spowalniaczy na klubowy zestaw : przód 320mm, tył 288. przejechane dziś 100km - szału jeszcze nie ma, ale zapowiada się ciekawie, wszystko się musi jeszcze dotrzeć i poukładać. ale pytanko, jak głęboko wam łapie hamulec? u mnie jest tak: na początku nic, do połowy delikatnie, a dopiero głęboko wciśnięty pedał - mocno hamuje. nie wiem czy się coś nie zapowietrzyło - w sumie przed wymianą podobnie to wyglądało, ale wolałbym jakby łapał ciut wcześniej, da się to podregulować? Wszedł równo 1l nowo płynu ATE SL6. Ja mam też przód 320mm, tył 288 i hamulce łapią od razu bardzo mocno.
trzeciaq Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 jak nowy dobry klocek to lapie szybko a jak hu... to slabo lapie
siemian Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 u mnie też. Aczkolwiek kolega na początku może mieć takie wrażenie, ponieważ w 288/245 hamulce łapały zero-jedynkowo... czyli albo nie hamowało albo lekko hamowało... Przy większych hamulcach można je dużo lepiej wyczuć
trzeciaq Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 zaloze zdam relacje a weekend przy dobrej pogodzie zrobimy test z kolega 320/288 vs 288/245. jakie predkosci sa idealne 60/100/120 ??
siemian Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 200[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 10:05_________________________________________________zmierz czas i porównaj sobie 345/245
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Siemian.... ślepia Ci nie wyskoczyły podczas hamowania ????? :polew: :polew: :polew:
siemian Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 nie :) Teraz hamuje dużo lepiej z większym tyłem
Jarol Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 200 Z takiej predkości to bym sie bał hamować na 288 i 245 żeby sie nie spaliły
siemian Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 wytrzymują, aczkolwiek tracą skuteczność w połowie. Dopiero po drugim hamowaniu zaczynają świecić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się