Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś mi pomóc w znalezieniu numeru części z katalogu AutoFren? Potrzebuję zestaw reperaturek zacisków na tył do S4 B5. W IC dwa razy już sprzedali mi "prawie" dobre. Znudziło mi się już to oddawanie...

tylko nie Autofren, to padaka :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

szukaj TRW SJ1039 & SP9895

który rok jest tej eS-y ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem który - '98, '99? Czymś się różniły zaciski?

Od eS-y mam hamulce tylne, zacisk Lucas, tarcza wentylowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak co ja mam ale tylko prawy zacisk z jarzmem do sprzedania od A6 Allroad 3.0TDI z połowy 2007 r (300 zł z przesyłką przy wpłacie na konto)) mam też tylne ale chyba tylne są inne (za wzgl na hamulec "ręczny") no nie ?

http://www.allegro.pl/add_item.php?change_ok=1&this_item_id=1010612716

jak co tu jest drugi do kompletu :

http://www.allegro.pl/item993437584_audi_a6_c6_3_0tdi_quattro_2009r_zacisk_hamulcowy.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reczny jest elektryczny, nie pasuje do B6[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 21:19_________________________________________________i jak wam idzie upgrade ?? ktos kontaktował sie z tym gosciem to wkleilem email od 288mm ??

Juz wyczyszczone, pomalowane tylko założyć, ciężko było zdobyć ale sie znalazly

c7530d2dafa45b24med.jpg

55f2b7e1a7d21771med.jpg

cf56aaa2780ea7fcmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie, ładnie....

załozyc tylko i bedzie hulac

ale zadam małe niedyskretne pytanko....

wiesz jak prawidłowo odpowietrzyc te zaciski aby nie było w nich powietrza ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz sie bo chcesz wiedziec czy chcesz sie pochwalic :tongue4::naughty:

trzeciaq - mogles juz rozkrecic te zaciski do malowania jak juz miales na stole - efekt duzo lepszy ... ale co tam to ma hamowac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj zaraz tam pochwalic.... :polew: :polew: :polew: :polew:

jestem po prostu ciekaw jak Kolega sobie poradzi :> :> :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

helo,

ja już po wymianie spowalniaczy na klubowy zestaw : przód 320mm, tył 288.

przejechane dziś 100km - szału jeszcze nie ma, ale zapowiada się ciekawie, wszystko się musi jeszcze dotrzeć i poukładać.

ale pytanko, jak głęboko wam łapie hamulec?

u mnie jest tak:

na początku nic, do połowy delikatnie, a dopiero głęboko wciśnięty pedał - mocno hamuje.

nie wiem czy się coś nie zapowietrzyło - w sumie przed wymianą podobnie to wyglądało, ale wolałbym jakby łapał ciut wcześniej, da się to podregulować?

Wszedł równo 1l nowo płynu ATE SL6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ładnie, ładnie....

załozyc tylko i bedzie hulac

ale zadam małe niedyskretne pytanko....

wiesz jak prawidłowo odpowietrzyc te zaciski aby nie było w nich powietrza ??????

kolega ktory kuma czacze mi pomoze wiec jakos damy rady. ale możesz sie pochwalic ;p żebysmy gafy nie strzelili

Z rozkrecaniem owszem ale juz mi sie chcialo terminy napiete nie ma czasu na wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

helo,

ja już po wymianie spowalniaczy na klubowy zestaw : przód 320mm, tył 288.

przejechane dziś 100km - szału jeszcze nie ma, ale zapowiada się ciekawie, wszystko się musi jeszcze dotrzeć i poukładać.

ale pytanko, jak głęboko wam łapie hamulec?

u mnie jest tak:

na początku nic, do połowy delikatnie, a dopiero głęboko wciśnięty pedał - mocno hamuje.

nie wiem czy się coś nie zapowietrzyło - w sumie przed wymianą podobnie to wyglądało, ale wolałbym jakby łapał ciut wcześniej, da się to podregulować?

Wszedł równo 1l nowo płynu ATE SL6.

Ja mam też przód 320mm, tył 288 i hamulce łapią od razu bardzo mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też. Aczkolwiek kolega na początku może mieć takie wrażenie, ponieważ w 288/245 hamulce łapały zero-jedynkowo... czyli albo nie hamowało albo lekko hamowało... Przy większych hamulcach można je dużo lepiej wyczuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloze zdam relacje a weekend przy dobrej pogodzie zrobimy test z kolega 320/288 vs 288/245. jakie predkosci sa idealne 60/100/120 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...