Dev Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Oslony najlepiej to z W8. czekaj cierpliwie wlasnie negocjuje dla Ciebie cene
Dev Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Gosc na razie proponuje 340zl z oslonami plus KW
wesz82 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Dręcz go jeszcze Jutro zadzwonie
fatboyA4 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Pytanie do kolegi Dev mam już kupione alu zwrotki z b6 teraz pytanie jakich i od czego szukać osłon pod tarcze 320mm?
infinity25 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam Pany. Pytanie mam takie, czy jest jakiś zestaw tarcze+ klocki w standardowym rozmiarze do mojej b7 żeby to jakoś sensownie hamowało? Bo po przesiadce z golfa IV do audi widzę sporą przepaść w skuteczności hamowania.
Grz3si3k Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 A ja mam też pytanko, głownie to DEV'a..Czy jest sens pakować 300mm z tyłu, mając już 320 na froncie?Czy powstanie duża dysproporcja? I najlepszym balansem zostaje 320/288
wesz82 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Tomek tak myslałem nad tym zaciskiem z paszteta ale jak zobaczyłem cenę tarcz to mi kopara padła i podnieść sie nie może Wiem ze jak big hebel to nie wymienia sie tak czesto ale jak kupiłbym używkę pogięta to bym umoczył Jutro ciąg dalszy poszukiwań
Dev Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 A ja mam też pytanko, głownie to DEV'a.. Czy jest sens pakować 300mm z tyłu, mając już 320 na froncie? Czy powstanie duża dysproporcja? I najlepszym balansem zostaje 320/288 320/300mm to najlepsza proporcja. 288 to troche za mało. Tomek tak myslałem nad tym zaciskiem z paszteta ale jak zobaczyłem cenę tarcz to mi kopara padła i podnieść sie nie może Wiem ze jak big hebel to nie wymienia sie tak czesto ale jak kupiłbym używkę pogięta to bym umoczył Jutro ciąg dalszy poszukiwań Tak czułem ze Ci oczy wyjda z orbity :polew:
wesz82 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Spoko już jest ok jutro zadzwonie i może nie taki diabeł straszny-przecież 32mm to ciężko pogiąć ?? Ale za to ośki paska będą dobre na swap. Bo mam ośkę z AJM,tą z mniejszym przegubem i ona ma taki sam nr jak ta z paszteta
pioteros Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 poprawka - 30mm ;]32mm zaczynaly się dopiero od 334mm w gore i to tez nie w kazdych
wesz82 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Pioter masz raczje ze od 334 w gore: http://allegro.pl/tarcze-vw-passat-w8-przod-334mm-le-pr-zimmermann-i5744692778.html Cena za szt masakra.
lunatic Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Dev a a masz cos na 300mm na tył zaciski osłony tarcze itp. komplet?
boguc Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Dev zestaw na 320 w jakich konfiguracjach masz ? Możesz podrzucić ceny na PW ?
fatboyA4 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 A podpowie ktoś czy jest sens zmieniać tarcze z tyłu na 269mm bo aktualnie mam 256mm za paska i się zastanawiam czy to nie będą za słabe bo na dniach montuje na przód zestaw 320mm z b7:)
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 zmien tylko jarzma jak masz juz wentyle, no i tarcze z d2 polift
fatboyA4 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 A czy na 269 wejdzie felga 16" a niemasz czasem na zbyciu takich tarcz może bo jarzma już są zacisk zostaje ten sam chyba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się