Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Beyer raczej heble dostosowane sa do 3 rzeczy:

- masy

- mocy

- marketingu i ksiegowosci - w ibizie cupra 6L montowali 4 tloczek Ap racing za doplata na tarczy 312x25, w s4 jednotlok na 345, phaeton mial np jako flagowa wersja 8 tloczkowe brembo w wyzszych wersjach silnikowych i nie dlatego ze tak wychodzilo z wyliczen tylko z uwagi na to ze model wizytowka vw mial byc, cos lepszego i bardziej luksusowego, 6 tloczek jest w ciezszych suv np porsche cayenne, range rover sport, wszystko raczej extra paid niz w serii. Np w touaregu sa tez zaciski dobre 4 tloczkowe 46/46 mm tloczki i te naprawde olbrzymia sila nacisku, wieksza jak w 6 tloczku, ale wyglad juz nie ten i za 6 tloczkowe doplata:)

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dokladnie, 4tlok z touarega to chyba najwiekszy 4tlok montowany w autach osobowych, przynajmniej wiekszego nie widzialem jeszcze

Opublikowano

Tylko akurat ten 4 tlok 46/46 ma wade fabryczna dot. pokrycia tloczkow, ale mozna wymienic na zestaw naprawczy i jest git

Opublikowano

Wywalam ori tloczki i wrzucam z nierdzewki.

Opublikowano (edytowane)

Tominator, ja się skłaniam ku teorii, że wraz z osiągami auta zmienia się styl prowadzenia (częste czerpanie fun-u z jazdy), a przynajmniej fabryka tak zakłada (bo nikt nikomu nie zabroni jeździć jak emeryt nawet w R8 :D ) czemu towarzyszą większe obciążenia mechaniczne i termiczne. Z tego powodu S4 ma chociażby większą chłodnicę płynu wspomagania układu kierowniczego, a RS4 ma ją jeszcze bardziej wyczesaną... a przecież przód auta nie jest jakoś drastycznie cięższy w porównaniu do np. V6 3.0 (bodaj 30-40kg różnicy), a w którym jest tylko rurka przypominająca grzałkę w zmywarce :P

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano (edytowane)

Koledzy pomóżcie jaki zestaw montażowy będzie pasował do tych zacisków brembo Audi Q5 lift 2015r http://imgur.com/a/jRKlF

Przejżałem już wszystkie grafiki w googlach i nic. Chodzi o tą blachę i bolce (szpilki) do klocków

Edytowane przez poloaudi
Opublikowano

dokladnie, 4tlok z touarega to chyba najwiekszy 4tlok montowany w autach osobowych, przynajmniej wiekszego nie widzialem jeszcze

miałem ten 4 tłok w audi 80 zamotowany i jest mega chociaż do hamulców z RS4 nie ma go co porównywać

Opublikowano

bo srednica tarcz jest rownie wazna, porownujac 330mm i 365 z rsa jest to przepasc, gdybys taki 4tlok zalozyl na ta sama tarcze rsa to az takiej roznicy by nie bylo

Opublikowano (edytowane)

bo srednica tarcz jest rownie wazna, porownujac 330mm i 365 z rsa jest to przepasc, gdybys taki 4tlok zalozyl na ta sama tarcze rsa to az takiej roznicy by nie bylo

u mnie ten 4 tłok chodził na tarczy 345

do tego A80 było lżejsze od RSa o jakieś 300kg i rzadko kiedy hamowało z 200km/h a RS z 200km/h hamuje co chwila. :D

zacisk 8 tłok ten stosowany w audi jest dużo lepszy od 4 tłoka (46mm) co nie zmienia faktu, że to też bardzo mocny hebel

Edytowane przez julekF1
Opublikowano

jest mimo wszystko wiekszy, odprowadza wiecej ciepla no i powierzchnia klockow jest tez wieksza dlatego nei ma sie co dziwic :)

Opublikowano (edytowane)

To teraz ja Was pomęczę moim problemem/pytaniem.

A6 C5, na tylnej osi ( FWD ), komplet stockowych hamulców to 245/10, takie same jak w przypadku A4 B6, sprawdziłem w ETCE ( jak się mylę poprawcie mnie )

Czy na tylną belkę do C5, podejdzie zestaw 288/12 z A4 B7 bez większego rezania ??

Edytowane przez e9matic
Opublikowano (edytowane)

bo srednica tarcz jest rownie wazna, porownujac 330mm i 365 z rsa jest to przepasc, gdybys taki 4tlok zalozyl na ta sama tarcze rsa to az takiej roznicy by nie bylo

u mnie ten 4 tłok chodził na tarczy 345

do tego A80 było lżejsze od RSa o jakieś 300kg i rzadko kiedy hamowało z 200km/h a RS z 200km/h hamuje co chwila. :D

zacisk 8 tłok ten stosowany w audi jest dużo lepszy od 4 tłoka (46mm) co nie zmienia faktu, że to też bardzo mocny hebel

pamiętaj że skuteczność hamulców nie zalezy tylko od samych hamulców, ale też od konstrukcji zawieszenia, stanu i jakości amortyzatorów, stabilizatorów, ułożenia zacisku.. nie porównywałbym RS4 B7 do audi 80 :P

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano (edytowane)

Heble z nowego RS-a (jak wyjdzie) to będzie dopiero kosmos, skoro w najnowszej S4 B9 będzie siedział seryjnie wielotłoczek... chyba, że poszli w fabryce po rozum do głowy i ogarnęli się z tym pchaniem do takiej fury jednotłoka (jak to niektórzy uważają)...a w RS-ie będzie to co było :wink:

Zwykłe wersje (te mocniejsze) z tego co widzę w ETCE i na filmikach na YT też dostaną wielotłoczkowe zaciski :hi:
Gama gratów do swapu na pewno się poszerzy :D

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Koledzy pomóżcie jaki zestaw montażowy będzie pasował do tych zacisków brembo Audi Q5 lift 2015r http://imgur.com/a/jRKlF

Przejżałem już wszystkie grafiki w googlach i nic. Chodzi o tą blachę i bolce (szpilki) do klocków

Ponawiam pytanie chłopaki pomożecie ?

Opublikowano

Wrzuc sobie nr z ETKI w google to znajdzies. Ale moze wystepowac to tylko w oryginale.

Opublikowano

Szybkie pytanie.
Jakie są numer tarcz osłonowych przednich pod swapa na s4 b6(345/300) ?

8E0 615 311C
8E0 615 312C

?

Czy wychodziły jakieś inne? czy te muszą pasować do a4 b6?

Opublikowano

Beda pasowac

Opublikowano

a na tył jakie ?

Opublikowano

np 4F0615611

4F0615612

Opublikowano

np 4F0615611

4F0615612

ale nie podejda P&P

trzeba dac od 288mm, pasuja idealnie

8E0 615 611 Q

8E0 615 612 Q

Koledzy pomóżcie jaki zestaw montażowy będzie pasował do tych zacisków brembo Audi Q5 lift 2015r http://imgur.com/a/jRKlF

Przejżałem już wszystkie grafiki w googlach i nic. Chodzi o tą blachę i bolce (szpilki) do klocków

Ponawiam pytanie chłopaki pomożecie ?

8R0 698 269 (A)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...