Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

f178fcd1a3f0b36346f08b0b6a6fcd7e.jpg

Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić.

306eaee0ea301a05e120eb1ff491d6ad.jpg

Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe?

wydukane na T3

prowadnice to śmieszny pieniądz ,kup nowe.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

f178fcd1a3f0b36346f08b0b6a6fcd7e.jpg

Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić.306eaee0ea301a05e120eb1ff491d6ad.jpg

Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe?

wydukane na T3

Musisz miec jeszcze.blaszki do tych przewodow. Jak bicie nie jest zbyt duzo to nie trzeba.nowych.

f178fcd1a3f0b36346f08b0b6a6fcd7e.jpg

Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić.306eaee0ea301a05e120eb1ff491d6ad.jpg

Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe?

wydukane na T3

Opublikowano

da2c789623b0405770585ac722ac0577.jpg chodzi Ci o te?

wydukane na T3

Opublikowano

Jo

Opublikowano

oby wzerow nie mialy i beda dobre

Opublikowano

oby wzerow nie mialy i beda dobre

Ale co prowadnice?

Dzięki Dev więc chyba tylko kupię klocki tarczki płyn i montaż :-D

wydukane na T3

Opublikowano

tak prowadnice

Opublikowano

Powiedzcie Pany czy heble z S4 B6/B7 z tylnej osi (300mm) pasują P&P do A6 C5 po lifcie? :mysli:

Opublikowano

Nie

Opublikowano (edytowane)

Powiedzcie Pany czy heble z S4 B6/B7 z tylnej osi (300mm) pasują P&P do A6 C5 po lifcie? :mysli:

Do A6 C5 nic nie podejdzie P&P na tylną oś.

Jedyne sensowne rozwiązanie, to adaptacja setu z S6 czyli tarcza 269/22 z tloczkiem 43 mm.

Jutro montaż :decayed:

Edytowane przez e9matic
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odp.

Dobrze, że mimo wszystko jest coś większego i wentylowanego pasującego bez przeróbek (jak mniemam) :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Dev czemu masz pw wyłączone ?

o tej porze nie będę do ciebie dzwonił :)

Opublikowano

od zawsze ma wylaczone

Opublikowano

Dev czemu masz pw wyłączone ?

o tej porze nie będę do ciebie dzwonił :)

Dzwon kiedy Ci pasuje

Opublikowano

Pytanko do Was.

Potrzebuje z 2 metry rurki miedzianej, żeby dorobić sztywne przewody hamulcowe.

Jaka średnica przychodzi do naszych aut ? ( A6 C5 w tym przypadku )

Opublikowano

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/ee9cd8cbd06b70d239fc40e8fdfd5ead.jpg

74df9d1315cfda897ba51e49ad2d8cbc.jpg

Już po zabiegu dziękuję za pomoc

Szczególnie

DEV

WANDEJ

Dzięki za rady ;-)

wydukane na T3

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160222/ee9cd8cbd06b70d239fc40e8fdfd5ead.jpg

74df9d1315cfda897ba51e49ad2d8cbc.jpg

Już po zabiegu dziękuję za pomoc

Szczególnie

DEV

WANDEJ

Dzięki za rady ;-)

wydukane na T3

2fec449d43bb6bf9f594b7b255a96d07.jpg

wydukane na T3

Opublikowano

Szybie pytanie czy pod tarcze 320 tzn. zacisk z 3.0TDI wejdzie kolo 16" (zimowka) ?
6ca35829d0712aabmed.jpg

Opublikowano

Szybie pytanie czy pod tarcze 320 tzn. zacisk z 3.0TDI wejdzie kolo 16" (zimowka) ?

6ca35829d0712aabmed.jpg

Tak

Opublikowano

Czy mozna rozebrac zacisk z 3.0TDI tzn rozkrecic czesc aluminiowa od tej łapy zakrywajacej klocki (do malowania) skrecone to jest 4 srubami typu TORX

Opublikowano

A czemu nie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...