Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

fajny komplecik ????? :polew: :polew: :polew: :polew:

ja chce swój sprzedac za 1100 z klockami i tarczami Bosch-a i jest problem :polew: :polew: :polew:

Siemian, jak będziesz miał chętnego to daj prosze znac

Co masz za zestaw na zbyciu ? 320 czy 345 ?

Tutaj masz odpowiedź:

tak mam zestaw na 320mm

Zaciski przy 320 i 345 są takie same. Jarzma są oczywiście inne.

Klocki też są takie same.

Pzdr

jezeli klocek przy 320 i 345 jest taki sam to po co wymieniac ??? musi byc wiekszy przeciez. jarzmo jest wieksze bo klocek jest inny. wieksza tarcza wiekszy kloc. czy zle mysle (bo nie patrzylem w etce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarzmo jest większe bo promień tarczy jest większy a co za tym idzie ramie działania siły również.

Na siłe hamowania składa się siła*ramie czyli po zwiększeniu promienia auto dużo lepiej hamuje, przez co również tarcza się tak nie nagrzewa.

Klocki są takie same. W Etce mają inny numer, ponieważ przypuszczam że róznią się mieszanką (lub tylko ceną).

W katalogu Ate są te same klocki do 320 i 345. Chyba wiem co zamawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po założeniu hebli próbowałem odpowietrzać hamulce ale do końca chyba dobrze tego nie zrobiłem bo pedał wpada do połowy cały czas.

Płynu już nie ubywa ze zbiorniczka więc chyba nie ma na co liczyć że sie samo odpowietrzy.

Próbowałem Vagiem pompę odpowietrzyć ale w grupie 002 u mnie jest nieaktywne?

Vaga mam pełnego. Co robić? Pompować dalej. W sumie z zacisków już powietrze nie leciało. Już sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po założeniu hebli próbowałem odpowietrzać hamulce ale do końca chyba dobrze tego nie zrobiłem bo pedał wpada do połowy cały czas.

Płynu już nie ubywa ze zbiorniczka więc chyba nie ma na co liczyć że sie samo odpowietrzy.

cos taki nerwowy ??? :polew: :polew: :polew: :polew:

poczekaj zestaw musi sie ułozyć[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 18:14_________________________________________________

Czyli tylko wymieniać jarzma i tarcze i będzie oki ?

będzie, będzie .....

tylko skąd naruch....ć same jarzma ????? :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

590.35zł/ szt :confused4: :confused4: :confused4:

...za kawałek odlewu z czterema otworami... niezle :doh1: :doh1: :doh1: :doh1: :doh1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam spore rabaty ale i tak jeśli taka cena to jest :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 22:34_________________________________________________A czy jarzma i zaciski od tarcz wentylowanych 288mm, które są w B6/B7 na przodzie podejdą do B7 na tył ? Byłby problem z montażem ? Oczywiście zmieniając też osłony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, thx's za info.

A czy zaciski tylne od tarcz 288 podejdą do tarcz 300mm ? rozumiem, że jarzma trzeba by dać nowe.

A jeszcze jedno, z jakich aut może jeszcze podejść taki zestaw 345/300 ? Może w jakimś pasacie lub innym aucie vag były montowane takie zestawy, które będą p&p do B7 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylny zacisk pod tarcze 288 i 300 jest całkiem inny, choćby z tego względu że tarcze w eSie są wentylowane i mają szerokość 22mm podczag gdy 288 ma 12mm.

Z dopasowaniem takiego zestawu z innego auta możesz mieć kłopot.

Zaciski przednie na 95% pasują z s3 aczkolwiek osobiście nie sprawdzałem więc się nie upieram.

Teoretycznie w a6 c6 były zaciski 347x30mm więc one też powinny pasować, lecz nie mam pomysłu przy jakim silniku one mogły być montowane (s6 ma tarcze 385x38mm).

Jeśli chodzi o same tarcze to z a6 nie pasują bo mają inne odsadzenie, więc nawet jeśli kupisz zaciski z a6/a3 to tarcze musisz mieć z a4 (być może z a3 pasują, bo nie wiem jak tam jest z odsadzeniem).

Z tyłem jest ciężej, ponieważ a6 ma elektryczny ręczny więc zaciski do nas nie pasują.

W a3 były zaciski 286x12mm więc wygląda że może dałoby się cośwymodzić. Znowu pojawia się pytanie czy tarcze w a3 mają takie samo odsadzenie...

W s3 były tarcze 310x22mm i tu również mógłby być kłopot z dopasowaniem tarczy. Chyba żę okaze się że tylny zestaw z a3/s3 podchodzi p&p, ale tego nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylny zacisk pod tarcze 288 i 300 jest całkiem inny, choćby z tego względu że tarcze w eSie są wentylowane i mają szerokość 22mm podczag gdy 288 ma 12mm.

Właśnie tego się domyślałem, dlatego pomyślałem aby przednie wentylowane 288x25mm dać na tył, ale skoro mówicie, że nie podejdą. Szkoda. Czym się różnią w takim razie, mocowanie jarzm jest inne ? Może po prostu nikt nie próbował montować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylny zacisk pod tarcze 288 i 300 jest całkiem inny, choćby z tego względu że tarcze w eSie są wentylowane i mają szerokość 22mm podczag gdy 288 ma 12mm.

Z dopasowaniem takiego zestawu z innego auta możesz mieć kłopot.

Zaciski przednie na 95% pasują z s3 aczkolwiek osobiście nie sprawdzałem więc się nie upieram.

Teoretycznie w a6 c6 były zaciski 347x30mm więc one też powinny pasować, lecz nie mam pomysłu przy jakim silniku one mogły być montowane (s6 ma tarcze 385x38mm).

Jeśli chodzi o same tarcze to z a6 nie pasują bo mają inne odsadzenie, więc nawet jeśli kupisz zaciski z a6/a3 to tarcze musisz mieć z a4 (być może z a3 pasują, bo nie wiem jak tam jest z odsadzeniem).

Z tyłem jest ciężej, ponieważ a6 ma elektryczny ręczny więc zaciski do nas nie pasują.

W a3 były zaciski 286x12mm więc wygląda że może dałoby się cośwymodzić. Znowu pojawia się pytanie czy tarcze w a3 mają takie samo odsadzenie...

W s3 były tarcze 310x22mm i tu również mógłby być kłopot z dopasowaniem tarczy. Chyba żę okaze się że tylny zestaw z a3/s3 podchodzi p&p, ale tego nie sprawdzałem.

od A3 tarcze nie pasuja, inna wysokosc, zaciski pasuja

warto szukac dwu-tloczkowych zaciskow od B5 RS4 pod tarcze 360mm, ale to jak igla w stogu siana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylny zacisk pod tarcze 288 i 300 jest całkiem inny, choćby z tego względu że tarcze w eSie są wentylowane i mają szerokość 22mm podczag gdy 288 ma 12mm.

Właśnie tego się domyślałem, dlatego pomyślałem aby przednie wentylowane 288x25mm dać na tył, ale skoro mówicie, że nie podejdą. Szkoda. Czym się różnią w takim razie, mocowanie jarzm jest inne ? Może po prostu nikt nie próbował montować.

choćby tym że nie da się ręcznego zamontować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie jarzma pod te zaciski od RS4 B5 ?

sorry nie dopisałem

chodziło mi o przednie hamulce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos kolo tego. Jak w B6 i B7 a nie jak w zwyklej B5 gdzie rozstaw ten ma cos kolo 95 chyba :) Generlnie hamulce z S4 B5 pasuja do b6/b7 itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...