pioteros Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 sprzedaj stalowki, doloz 2 stowy i kup najtansze alu wyjdzie cie tyle samo co komplet dystansow
greg2505 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 szukaj biedronek 16 et42 ,ceny zaczynają się od 500zł i wchodzą na 320
kubix9417 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Pewnie mnie ktoś wyśmieje ale jakoś na zimę lubie stal bo Alu w zimie wieje burzuja a ja jestem skromny chłopak na prawdę nikt nie zakładał dystansu w takim przypadku?
rav14 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 http://www.felgi.pl/artykul/czy-na-zime-felgi-stalowe-sa-lepsze-od-aluminiowych alu są lepiej zabezpieczone oraz sztywniejsze - kolega post wcześniej dobrze Ci radzi
greg2505 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 nie te czasy ,że alu w zimę to luksus ,a biedry masz tańsze niż stal + dystans
kubix9417 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Oki no nic jeszcze pomyślę, teraz załoze niedługo letnie kapcie, to zimowkami poczekam do zimy
grzes283 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Śmiało kupuj biedrony....ja mialem u siebie. Komplet 500 zł w dobrym stanie. Na zacisk 320 wchodzą bez obaw.
MichałA4 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Panowie w temacie hamulców jestem zielony więc nie gnojcie mnie od razu chciałbym w swojej A4-ce zmienić przednie hamulce i wybór wpadł na 320mm, powiedzcie mi czy ten rozmiar do naszych aut pasuje jedynie od modelu B6/B7? Czy można coś takiego dokupić również od A6? Czy praktykuje się coś takiego jak zakup używanych zestawów np z allegro i ich instalacja czy jednak zalecana jest wymiana przy takim modzie tarcz i klocków? Sory za laickie pytania ale już mam kilkanaście stron tego wątku za sobą a daklej nie wiem jak do tego podejść....
BeyerBrown Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Generalnie tarcze i klocki kup nowe... używane są już najczęściej w połowie zużyte (optymistyczny wariant) a bywa, że tarcze są dodatkowo zwichrowane. Szlif bywa często nieopłacalny. Nie patrz na to, że ktoś oryginały sprzedaje, na rynku jest sporo dobrych jakościowo zamienników w przyzwoitej cenie. Chyba, że chcesz jeszcze tylko trochę autem polatać i już jeździsz z karteczką "SPRZEDAM" na bocznych szybach Mówię to z doświadczenia, wydałem kasę na szlif a dwa tyg. później zamontowałem nowe klocki i tarcze Tylne ori tarcze jedynie zostawiłem, bo są w naprawdę extra stanie.
MichałA4 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Dzięki kolego za szybką i rzeczową odpowiedź w takim razie skompletuje sobie wszystko tak jak powinno być czyli na nowych tarczach i klockach. Jeżeli chodzi o zaciski i jarzma to pasują one tylko od a4 b6/7?czy jest możliwość zastąpienia ich innymi np z a6?
BeyerBrown Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Było już o tym. Przewertuj ostatnie 10 stron, może mniej...
greg2505 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 zadzwoń do kolegi Dev pewnie ma cały komplet 320mm
kubix9417 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Witam, założyłem 320mm i dziś po małym palowaniu z zaciskow wydobywa się dziwny dźwięk podczas wciskania pedału hamulca filmik YT poniżej Dodam że dźwięk pojawia się gdy zrobi się opór i na sile cisne wtedy jest taki dźwięk jakby się coś rozprezalo.... ktoś miał taki przypadek? Może kolega DEV się wypowie z góry dzięki
kubix9417 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Hamulce odpwietrzone hamują ok, te prowadnice wyczyszczone wloknina i nasmarowane... była cisza zero skrzypienia, ale przy palowaniu jakiś dziadziu wymusił i z 140 zrobiło się 50kmh, po tym incydencie pojawił się taki dźwięk jak na filmie.. Chyba ze ten smar wyparowal bo z góry mowie ze nie był to smar przeznaczony do zaciskow Edytowane 27 Marca 2016 przez kubix9417
greg2505 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Może wyjmij prowadnice i wytrzyj ,ja niczym nigdy nie smarowałem przednich prowadnic,bo nawet ich się nie smaruje i problemów nie było i nie ma
kubix9417 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Rozbiore to w wtorek albo jak się wkurze to dziś... ja dawałem zawsze troszkę ale na te trzpienie wkręcone w jarzmo.. ale może dam jeszcze na prowadnice
greg2505 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Jak chcesz 2 tyg temu zmieniałem tarcze i klocki ,nic nie smarowałem i jest ok
Dev Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Rozbiore to w wtorek albo jak się wkurze to dziś... ja dawałem zawsze troszkę ale na te trzpienie wkręcone w jarzmo.. ale może dam jeszcze na prowadnice Na prowadnice nie daje sie smaru. Maja byc suche i czyste.
kubix9417 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Dziwna sytuacja bo przychodzę do auta po kilku godz i zero skrzypienia, dojechałem do domu jakieś 10km i juz słychać było. Czyli po nagrzaniu coś tam zaczyna skrzypieć.. rozbiore to w wtorek i wyczyszcze niby przed malowaniem zabezpieczylem te prowadnice klocka ale może coś przeoczyłem..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się