mystic.pl Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 A czy pompa hamulcowa z 3.0 tdi nr 8E0 611 021 B obsłużyła by zaciski 2-tłoczkowe pod tarcze 360mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 THX's devastation i wszyscy pomocni koledzy, przede mna jeszcze tylko jedna niewiadoma i wszystko się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 THX's devastation, przede mna jeszcze tylko jedna niewiadoma i wszystko się wyjaśni wydaje mi sie ze powinno pasowac nastepna niewiadoma bedzie przy montazu tarczy musi pasowac w jarzmo, moim zdaniem powinno być :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 jaki przod i tyl jest w BRD? bo facet nie moze mi zmierzyc tarczy, bo nie ma, pisze mi tylko, ze do silnika 2.0TFSI i 2.0TDI 170KM ale 2.0TFSI to z 3 rodzaje byly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 312/255 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 320/280mm tez sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no dobra bo facecik mi oferuje 288cm na tyl z B7 i chyba sie zdecyduje, rozumiem, ze pasuje to do B6 pnp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 pasuje. A w jakiej cenie z ciekawości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Dev esa dostałem, dziękuję za Twoją nieocenioną pomoc szkoda tylko, że z tematu nic nie wypali możecie podać numerki tarcz, jarzm i zacisków os S4 widzę, że było przynajmniej 2 rodzaje. To są zestawy ATE czy Teves'a ?[br]Dopisany: 19 Maj 2010, 09:18_________________________________________________ W ETCE występują dwa typy jarzm + zaciski przy S4 2005/2007: Pierwszy zestaw jest ATE, drugi domyślam się, że TEVES'a 1 zacisk lewy: 8E0 615 123 B zacisk prawy: 8E0 615 124 B jarzmo: 1K0 615 125 B - w opisie katalogu ATE podają, że było do A3/S3 i do A6, natomiast w etce jest przy S4 - o co tu come one ? 2. zacisk lewy, czarny głęboki: 8E0 615 123 C zacisk prawy, czarny głęboki: 8E0 615 124 C jarzmo, czarne głębokie: 8E0 615 125 C Tarcze do obu jednakowe: 8E0 615 301 T - 345x30mm 3. Natomiast zaciski od 3.0 tdi pod tarcze 320x30mm: zacisk lewy: 4F0 615 123 zacisk prawy: 4F0 615 124 jarzmo: nieistotne pod tarcze od S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no bo widocznie jarzmo w s3, s4 i a6 było takie same (hamulce 345,345,347mm). Zaciski róznią się kosmetycznie. Mystic ATE i TEVES to ta sama firma[br]Dopisany: 19 Maj 2010, 11:13_________________________________________________te dwa zestawy różnią się tym że jedne są nielakierowane, a te drugie lakierowane (dopiero od 2007 roku zaciski i jarzma były czarne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 dziękuję siemian, sporo mi rozjaśniłeś widzę że tylko ten pierwszy zestaw występował w modelach S4 B7 do 2005 roku, tego czarnego nie było. Mówisz, że ATE i TEVEZ to to samo. Katalog ate-online nie ma ma w zbiorach tych z numerkami teveza.[br]Dopisany: 19 Maj 2010, 12:55_________________________________________________ Panowie, jaki jest rozstaw otworów w jarzmach od S4 w miejscu przy zwrotnicy ? Panowie mógłby ktoś sprawdzić dokładnie, czy ten rozstaw wynosi 145 czy 150 mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 cos taki nerwowy ??? :polew: :polew: poczekaj zestaw musi sie ułozyć[br] Ok czekam. Trochę się martwię bo żona śmiga a ja w delegacji siedzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 dziękuję siemian, sporo mi rozjaśniłeś widzę że tylko ten pierwszy zestaw występował w modelach S4 B7 do 2005 roku, tego czarnego nie było. Mówisz, że ATE i TEVEZ to to samo. Katalog ate-online nie ma ma w zbiorach tych z numerkami teveza. Nie ma, bo nie ma czegoś takiego jak klocki albo tarcze Teves. Teves (potocznie) czyli Continental Teves to grupa kapitałowa-spółka matka, skupiająca m.in. markę Ate, stąd potocznie mówi się ATE-Teves. Tak samo VDO jest częscią Continental Teves. Tutaj masz firmy które wchodzą w jej skład. http://www.conti-online.com/generator/www/com/de/continental/portal/themen/continental/continental_marken/marken_konzern_de.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no bo widocznie jarzmo w s3, s4 i a6 było takie same (hamulce 345,345,347mm). Zaciski róznią się kosmetycznie. klocki też są troche inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no tak. Ale czy do eSy wkładali zacisk na drucik? Myślałem że od początku były na "blaszki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 pasuje. A w jakiej cenie z ciekawości? ~200zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 za zacisk? za kpl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 aha. jeszcze dodam dla potomnych. po konsultacjach ze spetsnazem kupiłem reperaturke z autofren o numerze d4-394 i takowa pasuje do zacisku na 320 mm. EDwentualnie można kupić ATE 11.0441-6008.2. tez ma pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no tak. Ale czy do eSy wkładali zacisk na drucik? Myślałem że od początku były na "blaszki" o jaka eSę Ci konkretnie chodzi ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się