Gacek51 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Tarcze z A6 C6 mają za duże odsadzenie i nie siadają do A4 , zmiana tarcz z S4 B6 załatwia sprawę bez wymiany piast i innych tam.
marcin4x4 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 ile chodzi zestaw 320 / 288 ? (bez tarcz, klocków) ?
BIRD Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Tarcze z A6 C6 mają za duże odsadzenie i nie siadają do A4 , zmiana tarcz z S4 B6 załatwia sprawę bez wymiany piast i innych tam. Dziękuję Przyjacielu jaki rozmiar ma s4 b6 230?
Gacek51 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Tarcze z A6 C6 mają za duże odsadzenie i nie siadają do A4 , zmiana tarcz z S4 B6 załatwia sprawę bez wymiany piast i innych tam. Dziękuję Przyjacielu jaki rozmiar ma s4 b6 230? Tarcza w S4 B6 ma 345mmx30mmx46,5mm
FroS-t Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Panowie mam pytanie, kończy powoli mi się seria jeśli chodzi o hamulce i chciałbym założyć do auta coś lepszego ponieważ w planach jest podniesienie mocy , podejrzewam że w przeciągu 3 miesięcy będę musiał zdecydować się na jakiś nowy zestaw, ale wole już teraz zbierać info odnośnie tego tematu i widzę że większość tutaj na forum zakłada hamulce od S4 B7, z moim mechanikiem który pracuje w Audi chce założyć hamulce od Audi A8 D3 i tutaj moje pytanie z uwagi na to że nie posiadam dużej wiedzy w tym temacie i chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat czy iść w tym kierunku czy może wybrać coś innego, będę wdzięczny za opinie....ps jarzma i zaciski już czekają aczkolwiek sam już nie wiem... co myślicie?
elmer80 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Koledzy jak komuś leżą tylne zaciski po swapie to chętnie przytulę komplet. wysłane z Commodore 64
gabalo Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Koledzy jak komuś leżą tylne zaciski po swapie to chętnie przytulę komplet. wysłane z Commodore 64 jakich zacisków szukasz? w sensie wielkość
elmer80 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Koledzy jak komuś leżą tylne zaciski po swapie to chętnie przytulę komplet. wysłane z Commodore 64 jakich zacisków szukasz? w sensie wielkość245 czy tam 255 te które wszyscy zamieniają na większe wysłane z Commodore 64
gabalo Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Koledzy jak komuś leżą tylne zaciski po swapie to chętnie przytulę komplet. wysłane z Commodore 64 jakich zacisków szukasz? w sensie wielkość245 czy tam 255 te które wszyscy zamieniają na większewysłane z Commodore 64 Dawaj priv
greg2505 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 tydzień wcześniej żebyś powiedział ,cały zestaw przód ,tył oddałem na złom
elmer80 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Poczekam aż się trafią wysłane z Commodore 64
krzysiekml Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Koledzy jak komuś leżą tylne zaciski po swapie to chętnie przytulę komplet. wysłane z Commodore 64 245 mam jak coś
bartekzks Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Panowie do0myślam się ,że było ale czytając ostatnie kilka stron nie wpadło m iw oczy. Czy zaciski z S4 a A6 różnią sie na "OKO" jakoś ? Da rade [poznać po czymś na sam widok fotek że to zacisk z konkretnego auta ? Czy tylko nr /? Pozdrawiam
marcin4x4 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Zaciski + jarzma + tarcza gładka Zimmermann 288 mm + klocki Ferodo DS performance. jest to mój fabryczny set, klocki i tarcze założone w maju 2015, przebieg na dzisiaj ~10 tyś km więc prawie nówka. Zestaw na samochodzie w ciągłym użyciu, nic nie puka, nie trzeszczy. ile można śpiewać za ten setup ? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez marcin4x4
Wandej Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Panowie do0myślam się ,że było ale czytając ostatnie kilka stron nie wpadło m iw oczy. Czy zaciski z S4 a A6 różnią sie na "OKO" jakoś ? Da rade [poznać po czymś na sam widok fotek że to zacisk z konkretnego auta ? Czy tylko nr /? Pozdrawiam Da się.Ale trzeba mieć wprawne oko
Krzycho81 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ja u siebie mam zmodyfikowany na razie przód, zaciski z 3,0 tdi b7 tarcze Zimmermann Sport plus klocki red suff. Efekty czuć. Tył tez zmienia jak trafie zaciski w dobrych pieniądzach.
rav14 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 340 za parę tylnych 288 do regeneracji to wporządku cena? bez osłon
Jarol Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 340 za parę tylnych 288 do regeneracji to wporządku cena? bez osłon Słaba ja chciałem za 400zł sprzedać takie w bardzo ładnym stanie i jak na razie leżą.
Krzycho81 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Jak byś chciał się pozbyć to jestem zainteresowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się