Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja pierdziele, wlasnie skonczylismy zakladac od 18 288mm na tyl ;] ale wiksa byla ostra, najpierw stare jarzmo nie chcialo sie odkrecic mimo wd40, leb sruby sie skrzywil ale dalismy rade, okazalo sie, ze w jednym z nowych zaciskow byla ulamana sruba :slina: :slina: :slina: 2h ja rozwiercalismy, bo sruba stalowa a zacisk alu wiec nie chcielismy rozwiercic zacisku, oczywiscie godzina 20, wiertla polamane, sklepy zamkniete a jutro boze cialo, ale ogolnie dalismy rade to zrobic, bez zadnego drutowania, sruba ori siedzi, zaciski zalozone, plyn wlany, jutro z przodu spuszczamy plyn i bede powoli docieral i testowal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

devastation mnie za jakis tydzien czeka wymiana tyłu... co podpowiesz.. jakie rady? podczas wymiany ? jak skutecznie odpowietrzyc ? mowie tu o tyle 288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

devastation mnie za jakis tydzien czeka wymiana tyłu... co podpowiesz.. jakie rady? podczas wymiany ? jak skutecznie odpowietrzyc ? mowie tu o tyle 288mm

jezeli swieżo zamontowałeś nowy tylny zacisk

to powinienes odpowietrzac go w ''reku", nie przykręcasz zacisku do jarzma

po montazu wysuwasz tłoczek przy pomocy hamulca nożnego do połowy

potem odkręcasz odpowietrznik i odpowietrzasz, za kazdym razem energicznie potrząsając zaciskiem

gwarantuje Ci ze powietrza bedzie tam az nadto[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 00:17_________________________________________________

przodu nie mamy zapowietrzonego :)

mówie o tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce nie zapowietrzone wiec wszystko luz ale prawy tyl mi piszczy podczas jazdy, czym szybciej jade tym wieksza czestotliwosc pisku :shocked: slychac tylko przy otwartym oknie, jak hamuje to pisk cichnie, zauwazylem, ze brakuje jednej blaszanej prowadnicy w jarzmie (nie bylo jej jak kupilem), mozna to kupic w ASO? jaki numerek i ile kosztuje? klocek troszke lata na nierownosciach niestety, od tego moze piszczec? bo wk***ia ostro[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 15:17_________________________________________________znalazlem "blache laczaca" o numerze 1K0 615 231, to jest ta blaszka co sie w prowadnice jarzma wsadza? bo ten pisk mnie wk***ia, nawet po przejechanej trasie 150km nadal piszczy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłony tarczy tylnej 288mm to:

- 8E0 615 611 P oraz 8E0 615 611 P (napęd przód)

- 8E0 615 611 Q oraz 8E0 615 611 Q (napęd quattro)

Czy fizycznie są to takie same blachy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z tego że zacisk będzie pasował jak najprawdopodobniej jarzmo będzie całkiem inne... I czy to dobra cena...??

Na allegro stał przez bardzo długo kpl. nowych zacisków za 1000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem że są troszke inaczej zagięte, ale nie miałem okazji ich porównywać

ale skoro ja nie mam quattro to wezmę raczej te zwykle z literka P ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa hebli z B8? jakie są rozmiary i czy pasują p&p do B7?[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 15:17_________________________________________________wiem, że przód ma inna wysokość jeśli chodzi o tarcze, tył w sumie ma praktycznie identyczne parametry :mysli: a w takiej A5 2,7TDI są hamulce 345/300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy nowsze audi nie mają już elektrycznych ręcznych?? Chyba teraz wszystkie mają więc tył odpada... :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dorwałem komplet przednich hebli 345mm z S4. Najpierw zostały wypiaskowane hydroziarnem:

NFqk0.jpgAQ3LS.jpgpoGd0.jpg

A następnie pomalowane specjalną farbą do żeliwnych elementów pieców odporną do 700 stopni:

NFWKS.jpggZfer.jpggZkdJ.jpg

Tłoczki są bez zastrzeżeń więc zostaną stare, zamówiłem tylko nowe uszczelki ATE do tłoczków oraz czopy prowadzące i śruby odpowietrzające. Jak dobiorę tarcze i klocki to mój stary zestaw 320mm również przejdzie taką rehabilitację co by nowy właściciel był zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze primo aluminiowych częsci się NIE lakieruje...

po drugie primo dlaczego polakierowałeś je na srebrno jak ORI są czarne...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alu sie maluje ale do tego potrzeba odpowiedniej farby, która po tygodniu nie zejdzie

zaciski sa czarne, ale prawdopodobnie były poobijane i stąd pomysł na inny kolor,

chyba ze wzgledu na brak mozliwosci pomalowania na kolor czarny

Kolego jak chcesz pomaluje Ci je czarnym lakierem proszkowym z dłuższa wizyta w piecu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...