Dev Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 w/g mnie nie warto eksperymentować z e-zaciskami od B8, za wysokie koszta z recznym też jest urwanie ch.....a trzeba szukać tylnych zacisków od S4 albo od 3.0Q (PR: 1KE+S4) 300/22mm
Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Mimo, ze sledze ten temat od poczatku, to nadal nie wiem wielu rzeczy... Przymierzam sie do 6-tloczkowych Brembo na przod + tarcze 345mm. Co najlepiej dolozyc do kompletu na tyl? Bede mial komplet hebli S4 B5, ale tam tyl jest chyba mniejszy niz 300mm?
Jarol Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Mimo, ze sledze ten temat od poczatku, to nadal nie wiem wielu rzeczy... Przymierzam sie do 6-tloczkowych Brembo na przod + tarcze 345mm. Co najlepiej dolozyc do kompletu na tyl? Bede mial komplet hebli S4 B5, ale tam tyl jest chyba mniejszy niz 300mm? W S4 B5 tył ma 256mm i jest tam tarcza wentylowana. Do tak mocnego przodu najlepiej na tył zapodaj heble z S4 B6 lub B7 wtedy masz tarcze 300x22mm.
Flyer Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Tak czulem, ze tylko opcja z S4, czyli 300mm wchodzi w gre. Dzieki.[br]Dopisany: 02 Lipiec 2010, 20:15_________________________________________________Po zmianie na 345 + 300 [+ przewody w stalowym oplocie] nie trzeba zmieniac nic wiecej? Pompa hamulcowa seryjna da rade?
Dev Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 do B5 S4 nie podejda hamulce od S4 B6, B7 tarcza za ma inna wysokośc seryjna pompa spokojnie wyda
kokos Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 zna ktos moze dlugosci przewodow hamulcowych w b6? zmienilem heble to przy okazji wymiany plynu przydaloby sie zmienic przewody,nigdzie nie moge znalezc w oplocie gotowcow wiec chyba zrobie na zamowienie i przydaloby sie znac dlugosc.pzdr
Flyer Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Przeciez goodridge produkuje przewody w oplocie stalowym. http://www.dpmperformance.co.uk/goodridge-braided-brake-hose-kit-zincbr-a4-b6-avant-saloon-18t-quattro-19tdi-quattro-25tdi-quattro-30-quattro-1100-p-6687.html
kokos Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Przeciez goodridge produkuje przewody w oplocie stalowym. http://www.dpmperformance.co.uk/goodridge-braided-brake-hose-kit-zincbr-a4-b6-avant-saloon-18t-quattro-19tdi-quattro-25tdi-quattro-30-quattro-1100-p-6687.html K...WA a ja do q nie moglem znalezc,dzieki,se zamowie
Flyer Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Na pewno ma SID, pewnie i re5pect...[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 22:45_________________________________________________345mm - pelne ATE, czy nawiercany Zimmermann? Nigdy nie bylem fanem nawiercanych tarcz, ale te 345mm wygladaja
siemian Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 nie bierz nawiercanych. Głośniejsze, szybciej zabijają klocki a przy 345 zwykłe Ate w zupełności wystarczają.
Flyer Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Dzieki. Gdyby ktos slyszal o komplecie 300mm na tył z S4 B6/B7 to chetnie łykne.
siemian Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 heh przypuszczam że co druga osoba śledząca ten wątek by łyknęła :)
fotograf87 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 wiec dzisiaj zamontowałem 288mm od 3.0TDI ... wszystko cacy... jutro będę walczył z odpowietrzaniem... dzisiaj niby to raz zrobiłem... zaczynając od "najdalszego" kola... niestety nie jest jeszcze dobrze... a może trzeba odpowietrzać przy zapalonym aucie?? po to by pompa ABS'u pracowała? Doradzi ktoś? ??
Dev Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Ja nie mam S4 B5 aaaa.... zmylił mnie kod silnika - AGB w B6 ich nie było... :> :>[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 20:49_________________________________________________ wiec dzisiaj zamontowałem 288mm od 3.0TDI ... wszystko cacy... jutro będę walczył z odpowietrzaniem... dzisiaj niby to raz zrobiłem... zaczynając od "najdalszego" kola... niestety nie jest jeszcze dobrze... a może trzeba odpowietrzać przy zapalonym aucie?? po to by pompa ABS'u pracowała? Doradzi ktoś? ?? ukłąd możesz odpowietyrzyć VAG-iem procedura na www.vcds.pl[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 20:50_________________________________________________ Na pewno ma SID, pewnie i re5pect...[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 22:45_________________________________________________345mm - pelne ATE, czy nawiercany Zimmermann? Nigdy nie bylem fanem nawiercanych tarcz, ale te 345mm wygladaja Zimmermann nie ma perforowanych 345mm tarcz w ofercie
czarny Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 siema panowie wymieniłem tarcze, teraz małe pytanie co dalej wystarczy tylko odpowietrzyc?
Dev Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 siema panowie wymieniłem tarcze, teraz małe pytanie co dalej wystarczy tylko odpowietrzyc? a rozszczelniłeś układ?????
czarny Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 no chyba na to wyglada bo węże itp musiałem odkręcic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się