Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to piz...a :confused4:

musisz zapiąć VAG-a do odpowietrzania

trzeba przelac jakies 2 litry płynu

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No własnie jak jest z odpowietrzaniem Vagiem. mam 311.2 i jakoś wg opisu nie mogłem zrobić bo mi opcji brakowało.

Opublikowano

już gotowe:)

po namysłach stwierdziłem że 321 to za mało i czeka na mnie tarcze 410 mm i klocki na montaż:)

yP4R0.jpg

yPjOS.jpg

Opublikowano

już gotowe:)

po namysłach stwierdziłem że 321 to za mało i czeka na mnie tarcze 410 mm i klocki na montaż:)

yP4R0.jpg

yPjOS.jpg

jak chcesz to wrzucic do auta ????? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

już gotowe:)

po namysłach stwierdziłem że 321 to za mało i czeka na mnie tarcze 410 mm i klocki na montaż:)

yP4R0.jpg

yPjOS.jpg

to chyba 20" bedziesz musial zalozyc ?

Opublikowano

Panowie, widziałem gdzieś kiedyś na forum, że ktoś oferował blaszki takie jak do zacisków S4 ale bez napisów. Niestety nie mogę znaleźć tej oferty, pamiętacie gdzie o tym było ?

Opublikowano

Panowie, widziałem gdzieś kiedyś na forum, że ktoś oferował blaszki takie jak do zacisków S4 ale bez napisów. Niestety nie mogę znaleźć tej oferty, pamiętacie gdzie o tym było ?

uderz do Kolegi Hexx

Opublikowano

Panowie, widziałem gdzieś kiedyś na forum, że ktoś oferował blaszki takie jak do zacisków S4 ale bez napisów. Niestety nie mogę znaleźć tej oferty, pamiętacie gdzie o tym było ?

uderz do Kolegi Hexx

THX's devastation, blaszki będą za 2-tygodnie, kolega Hexx wypoczywa obecnie :beach:

Mam jeszcze pytanko do Ciebie. Wczoraj wymieniłem w końcu ten komplecik hebli od S4 :decayed:.

Zaciski były kompletnie zregenerowane, rozkręcone, dostały nowe uszczelki, czopy prowadzące itd. zostały pomalowane przesmarowane smarem ATE do hamulców + cynkowym i złożone go kupy. Zostały zamontowane nowe tarcze i klocki ATE, ponieważ okazja cenowa się trafiła. Przy wymianie była konieczność odpowietrzenia, co zostało zrobione metodą tradycyjną czyli wężyk i butelka no i pompowanie pedałem.

Niby heble ładnie hamują, tylko jak już kończę hamowanie i puszczam pedał hamulca to (tylko przy otwartej szybie) słychać takie małe jednokrotne stuknięcie - za każdym razem praktycznie ale przy prędkości powyżej 50k/h. Przy wolniejszej jeździe stuk słychać tylko jeden-pierwszy raz, potem spokój. Aha no i mam jedno takie brukowane miejsce gdzie zazwyczaj jadę "przetestować" zawieszenie, no i na tym bruku ten prawy zacisk grzechocze jakby miał się rozlecieć, miałem taki przypadek w aucie ojca ale tam pomogła wymiana sprężynek. U mnie są blaszki i wydaje mi się, że są zamontowane ok. Co może być przyczyną oprócz ewentualnie wymiany blaszek ?

QdNP9.jpg

Opublikowano

A ja się troszke wkur****.

Jechałem w niedziele na urlop do Chorwacji a jako że musiałem tutaj być na 23 a czas mnie gonił to zmuszony byłem troszke przycisnąć.

Za Wiedniem jest fajny kawałek krętej górzystej autostrady, a trafiłem na kolesia w a6 3.0 tdi po chipsie który widać też lubił tą zabawe. Jechaliśmy z 15-20 minut na pełnych obrotach. Koleś w a6 odpuścił bo po którymś dohamowaniu do zakrętu zaczeło mu dymić z hamulców. Ja też czułem lekki spadek mocy hamulców.

Jakie było moje zdziwienie gdy w Chorwacji na krętej górskiej drodze, hamulce nagle się "skończyły"...

Pedał wpadł w podłoge. Tarcze niestety dostały termicznie w dupe, są całe w mikropęknięciach. Auto niby hamuje ale wiadomo jak jezdzi się na przegrzanych klockach... :confused4: :confused4:

Zastanawiam się nad jakimś mocniejszym zestawem ale zostały mi już chyba tylko hamulce z Porsche... :kwasny: :kwasny: :kwasny:[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 12:35_________________________________________________h.jpg

Opublikowano

Mowisz o 6-tloczkowych Brembo?

Strzel sobie heble od RS4 B7 albo RS6 C6... a najlepiej zmien samochod do takiej jazdy :decayed:

Opublikowano

Gościu myślał, że go gonisz S4 :decayed: i się cieszył, że Ci odchodzi swoim ogórkiem :naughty:

Swoją drogą masz talent do dobijania hamulców. A jaki płyn masz zalany ? nie przypadkiem jakiegoś minerała ATE ? Ja śmigam na syntetyku Motul RBF 660 i jest :good: Pomyśl może nad kierownicami powietrza na heble, widziałem, że SID miał na sprzedaż blachy od razu z kierownicami do B7 :wink4: choć w Twoim przypadku też nie wiem czy to coś da :gwizdanie:

Opublikowano

chyba się nie da kierownic zamontować bo u nas z przodu są IC i zbiorniczek płynu do spryskiwaczy.

Płym mam zalany ATE BlueRacing...

Opublikowano

Miałem na myśli takie blachy ochronne na tarcze z wyprofilowanymi zintegrowanymi kierownicami powietrza, zamiast tych, które standardowo siedzą pomiędzy przednimi tarczami a zwrotnicą, więc nie przeszkadzają im zbiorniczki i IC bo siedzą w nadkolu. Widzę, że niestety SID już ich nie ma w ofercie.

Montowałem u siebie nowe tarcze i klocki ATE i do klocków to miałem obawy, że nie dadzą rady, jednak wyrwałem w dobrej cenie te grubsze klocki ATE 20,3mm od S4 (te od 3.0tdi są cieńsze, mają ok. 18mm) za niecałe 270 zł/kpl i myślę, że na dotarcie tarcz będą w sam raz. Przy następnej wymiania założę Ferodo DS Performance.[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 13:47_________________________________________________

Zaciski były kompletnie zregenerowane, rozkręcone, dostały nowe uszczelki, czopy prowadzące itd. zostały pomalowane przesmarowane smarem ATE do hamulców + cynkowym i złożone go kupy. Zostały zamontowane nowe tarcze i klocki ATE, ponieważ okazja cenowa się trafiła. Przy wymianie była konieczność odpowietrzenia, co zostało zrobione metodą tradycyjną czyli wężyk i butelka no i pompowanie pedałem.

Niby heble ładnie hamują, tylko jak już kończę hamowanie i puszczam pedał hamulca to (tylko przy otwartej szybie) słychać takie małe jednokrotne stuknięcie - za każdym razem praktycznie ale przy prędkości powyżej 50k/h. Przy wolniejszej jeździe stuk słychać tylko jeden-pierwszy raz, potem spokój. Aha no i mam jedno takie brukowane miejsce gdzie zazwyczaj jadę "przetestować" zawieszenie, no i na tym bruku ten prawy zacisk grzechocze jakby miał się rozlecieć, miałem taki przypadek w aucie ojca ale tam pomogła wymiana sprężynek. U mnie są blaszki i wydaje mi się, że są zamontowane ok. Co może być przyczyną oprócz ewentualnie wymiany blaszek ?

QdNP9.jpg

Dev, masz jakieś pomysły w tym temacie ?

Opublikowano

potrzebuje wiecej informacji:

jaki jest zacisk?

jaka tarcza?

jaki klocek?

potrzebuje oznaczenia

dodatkowo zrob foto po zdjeciu kola, najlepiej sprawdzic to organoleptycznie

Opublikowano

potrzebuje wiecej informacji:

jaki jest zacisk?

jaka tarcza?

jaki klocek?

potrzebuje oznaczenia

dodatkowo zrob foto po zdjeciu kola, najlepiej sprawdzic to organoleptycznie

Zaciski ori ATE od S4 nr vag (tak mi się wydaje bo na zaciskach brak oznaczeń)

- Lewy 8E0 615 123 B

- Prawy 8E0 615 124 B

jarzma: 1K0 615 125 B - 2szt

tarcza ATE 24.0130-0119.1

klocek ATE 13.0460-7201.2

blaszki takie same jak w 3.0 tdi czyli bez logo S4: 4F0 615 269

Ze zdjęciami na razie będzie problem[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 14:29_________________________________________________Przy zaciskach wymienione wszystko co się dało, czyli: czopy prowadzące, komplet tulejek prowadzących, komplet uszczelek do tłoczków ( same tłoczki były ok), śruby odpowietrzające, poskładane i przesmarowane pastą smarującą i smarem litowym.

Opublikowano

A ja się troszke wkur****.

Jechałem w niedziele na urlop do Chorwacji a jako że musiałem tutaj być na 23 a czas mnie gonił to zmuszony byłem troszke przycisnąć.

Za Wiedniem jest fajny kawałek krętej górzystej autostrady, a trafiłem na kolesia w a6 3.0 tdi po chipsie który widać też lubił tą zabawe. Jechaliśmy z 15-20 minut na pełnych obrotach. Koleś w a6 odpuścił bo po którymś dohamowaniu do zakrętu zaczeło mu dymić z hamulców. Ja też czułem lekki spadek mocy hamulców.

Jakie było moje zdziwienie gdy w Chorwacji na krętej górskiej drodze, hamulce nagle się "skończyły"...

Pedał wpadł w podłoge. Tarcze niestety dostały termicznie w dupe, są całe w mikropęknięciach. Auto niby hamuje ale wiadomo jak jezdzi się na przegrzanych klockach... :confused4: :confused4:

Zastanawiam się nad jakimś mocniejszym zestawem ale zostały mi już chyba tylko hamulce z Porsche... :kwasny: :kwasny: :kwasny:[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 12:35_________________________________________________h.jpg

:polew: :polew:

Siemianku, kiedy w koncu przestaniesz wierzyc w ''zajebistosc'' Ate ????

mowilem Ci montuj FDSP, tam nie bedzie niespodzianek, a tak przy okazji warto spuscic plyn z zaciskow po takiej jezdzie[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 14:43_________________________________________________

potrzebuje wiecej informacji:

jaki jest zacisk?

jaka tarcza?

jaki klocek?

potrzebuje oznaczenia

dodatkowo zrob foto po zdjeciu kola, najlepiej sprawdzic to organoleptycznie

Zaciski ori ATE od S4 nr vag (tak mi się wydaje bo na zaciskach brak oznaczeń)

- Lewy 8E0 615 123 B

- Prawy 8E0 615 124 B

jarzma: 1K0 615 125 B - 2szt

tarcza ATE 24.0130-0119.1

klocek ATE 13.0460-7201.2

blaszki takie same jak w 3.0 tdi czyli bez logo S4: 4F0 615 269

Ze zdjęciami na razie będzie problem[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 14:29_________________________________________________Przy zaciskach wymienione wszystko co się dało, czyli: czopy prowadzące, komplet tulejek prowadzących, komplet uszczelek do tłoczków ( same tłoczki były ok), śruby odpowietrzające, poskładane i przesmarowane pastą smarującą i smarem litowym.

jakiej firmy sa te prowadnice gumowe ????
Opublikowano

A ja się troszke wkur****.

Jechałem w niedziele na urlop do Chorwacji a jako że musiałem tutaj być na 23 a czas mnie gonił to zmuszony byłem troszke przycisnąć.

Za Wiedniem jest fajny kawałek krętej górzystej autostrady, a trafiłem na kolesia w a6 3.0 tdi po chipsie który widać też lubił tą zabawe. Jechaliśmy z 15-20 minut na pełnych obrotach. Koleś w a6 odpuścił bo po którymś dohamowaniu do zakrętu zaczeło mu dymić z hamulców. Ja też czułem lekki spadek mocy hamulców.

Jakie było moje zdziwienie gdy w Chorwacji na krętej górskiej drodze, hamulce nagle się "skończyły"...

Pedał wpadł w podłoge. Tarcze niestety dostały termicznie w dupe, są całe w mikropęknięciach. Auto niby hamuje ale wiadomo jak jezdzi się na przegrzanych klockach... :confused4: :confused4:

Zastanawiam się nad jakimś mocniejszym zestawem ale zostały mi już chyba tylko hamulce z Porsche... :kwasny: :kwasny: :kwasny:[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 12:35_________________________________________________h.jpg

:polew: :polew:

Siemianku, kiedy w koncu przestaniesz wierzyc w ''zajebistosc'' Ate ????

mowilem Ci montuj FDSP, tam nie bedzie niespodzianek, a tak przy okazji warto spuscic plyn z zaciskow po takiej jezdzie

Właśnie chyba przestałem wierzyć w Ate... :confused4: :confused4: :confused4::disgust::kwasny:

Opublikowano

Wszystkie gumki ori z aso Audi więc raczej ATE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...