Dragon7820 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Już jestem ugadany z rs dziadek , ogarnie temat. Polecam sprzedającego kontak i pomoc mega
rs dziadek Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 2 godziny temu, dlugiacm napisał: od RS Dziadek ?? On sprzedaje sfrezowane, malowane i po regeneracji 320 na bank, sam u niego kupowałem zaciski pod tarcze 320 przód i jest ?, wszystko zgodnie z opisem Właśnie wszedłem w temat, bo Krzysiek napisał pw. Standardowo nie trzeba frezować bo 320 wchodzi bez problemów. Tutaj Krzysiek ma nietypowe felgi i się nie dogadaliśmy w tej sprawie. Już jestem z nim umówiony na wysyłkę kolejnego frezowanego kompletu i odesłanie swojego po podmianie.
dekiel 13 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 33 minuty temu, rs dziadek napisał: Właśnie wszedłem w temat, bo Krzysiek napisał pw. Standardowo nie trzeba frezować bo 320 wchodzi bez problemów. Tutaj Krzysiek ma nietypowe felgi i się nie dogadaliśmy w tej sprawie. Już jestem z nim umówiony na wysyłkę kolejnego frezowanego kompletu i odesłanie swojego po podmianie. Dokładnie. Ramiona są płaskie i haczą o zacisk. Na 320 wchodzą 16ki 'biedronki' bez problemu i nawet ori dojazdówka chociaż miedzy zacisk a dojazdówkę wchodzi żyletka.
Aleq Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 1. Wchodzi też oryginał 16" ET42, ale też między felgą a zaciskiem jest miejsce na papier...: Spoiler 2. A ten model to Kosei WK139 16" z ET 38: Spoiler
dekiel 13 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Wszystko zależy od kształtu ramion i wyoblenia ich na zewnątrz od piasty bo luzu przy 16kach jest na kilka mm. Zacisk 320 jest w 'banan' i właśnie jego końce haczą i ewentualnie można je sfrezować. 345 jest płaski.
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) 22 minuty temu, dekiel 13 napisał: Zacisk 320 jest w 'banan' nie kazdy Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez Dev
dekiel 13 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 6 minut temu, Dev napisał: nie kazdy Chodziło mi te o nr 973 i 974 / jarzmo 713 , chyba najbardziej popularne o swapa . Porównanie jest na pierwszej stronie .
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 6 minut temu, dekiel 13 napisał: Chodziło mi te o nr 973 i 974 / jarzmo 713 , chyba najbardziej popularne o swapa . Porównanie jest na pierwszej stronie . mi nie musisz tego tłumaczyc, w jednej odmanie B7 jest zacisk który nie jest w banan tylko jest płaski
dekiel 13 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 1 minutę temu, Dev napisał: mi nie musisz tego tłumaczyc, w jednej odmanie B7 jest zacisk który nie jest w banan tylko jest płaski Tobie oczywiście ,że nie ale chciałem sprecyzować o które mi chodzi.
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 4 minuty temu, dekiel 13 napisał: ale chciałem sprecyzować o które mi chodzi. ale Ty nie wiesz o które chodzi
dekiel 13 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 8 godzin temu, Dev napisał: ale Ty nie wiesz o które chodzi Nie wiem ale czy to powód do ? Może uświadomisz nas zatem o jaki zacisk chodzi skoro nawet nie został on ujęty na pierwszej stronie przez założyciela tematu w końcu po to jest forum .To jakaś perełka wśród zacisków ? Po za tym jeśli jest płaski nie powinno być problemu z haczeniem o felgę. Inną sprawą pozostaje fakt ile 'tych' zacisków zostało 'zeswapowanych' na 380 stron tematu.
Dev Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 (edytowane) To jest zacisk 320 z A4 B7 8H (cabrio) Jest tego bardzo mało i dlatego ciezko go trafic, czesc zewnetrzna jest podobna do tej z zacisku 345mm,pasuje na aluminium 981/982 ale w pelni nie pokrywają się te elementy Edytowane 16 Sierpnia 2020 przez Dev
george Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 9 minut temu, Dev napisał: To jest zacisk 320 z A4 B7 8H (cabrio) Jest tego bardzo mało i dlatego ciezko go trafic, czesc zewnetrzna jest podobna do tej z zacisku 345mm,pasuje na aluminium 981/982 ale w pelni nie pokrywają się te elementy Tego zacisku nie trzeba frezować?
Dev Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 4 minuty temu, george napisał: Tego zacisku nie trzeba frezować? Nie, bo jest prosty, jutro poszukam na swoim smietniku i wrzuce foto
george Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Dev napisał: Nie, bo jest prosty, jutro poszukam na swoim smietniku i wrzuce foto Jeszcze jedno pytanie, 2,0 TFSI i 3,2 FSI oraz 3,0 TDI miały tylko 320 mm z przodu czy inne silniki również? Edytowane 16 Sierpnia 2020 przez george
staniek Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 (edytowane) 2,5tdi, 2,7tdi też miały Edytowane 16 Sierpnia 2020 przez staniek
george Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 54 minuty temu, staniek napisał: 2,5tdi, 2,7tdi też miały Cab miał 2,7 TDI, ale 2,5 TDI było jedynie w avancie i sedanie z tego co widzę.
staniek Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Nie zczaiłem, że tylko o cabrio b7 pytasz. Bardzo możliwe,że 2,5tdi tam nie było.
pila24 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 (edytowane) Pytanko mam,czy jarzma trw BDA914 pasują do zacisków 288 tył? odpowiem sam sobie: wystarczy przeczytać temat od deski do deski i będzie wiadomo że pasują. Można by było do pierwszego postu wrzucić te info. Chyba że jeszcze jakieś inne pasują? Edytowane 17 Sierpnia 2020 przez pila24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się