Dev Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Kolego troche logiki, jezeli uklad jest calkowicie szczelny i 100% odpowietrzony to nie ma zadnego znaczenia srednica tloczka ani pojemnosc ukladu hamulcowego. Wiem ze jestes dociekliwy i drazysz temat, to bardzo dobrze, ale ulegasz wplywom roznych informacji i roznych ludzi, ktorzy posiadaja niepelna wiedze w poszczegolnych zagadnieniach. Dlatego tez napisales te zapytanie co podejrzewam spowodowal usmiech na niektorych twarzach. Przyznam sie ze mnie nieco zirytowalo.
miro_x Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Wymieniaj kolego i się nie zastanawiaj. A jeśli masz jeszcze tył 288 mm to już poezja....
Dev Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 poezja to 360/32mm przód i 330/24mm tył :polew: jest do zrobienia ale koszta porazające :shocked:
siemian Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 poezja to 360/32mm przód i 330/24mm tył :polew: jest do zrobienia ale koszta porazające :shocked: :drool: :drool: :drool: :drool: rozmarzyłem się... to by chyba już tak hamowało jak bym tego chciał... :kox:
Dev Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 same zaciski przod z jarzmami min. 2000zl, a gdzie tyl, gdzie klocki, gdzie tarcze... krew zalewa jak sie liczy koszta
miro_x Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 to już tak zwany mega kox.... a ja pisałem o poezji 320+288 a nie jak niektórzy (w tym ja) 320+255 :gwizdanie:
siemian Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 to już tak zwany mega kox.... a ja pisałem o poezji 320+288 a nie jak niektórzy (w tym ja) 320+255 :gwizdanie: to nie jest poezja...
David Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 a takie podejda do b6 ?? http://moto.allegro.pl/audi-rs6-4f0-hamulce-przod-390x36-mm-a6-c6-i1272948021.html
Nosb Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 Z tymi hamulcami to zapytalem bo mam na dil Pomyslalem ze moze akurat
siemian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 panowie pomóżcie. (Szczególnie licze tutaj na Ciebie devastation) Ostatnio spadła mi skuteczność hamowania. Tzn. Przy pierwszym hamowaniu autko ładnie hamuje ale trzeba mocno "depnąć". Przy kolejnych hamowaniach hamulec minimalnie puchnie ale też ładnie hamuje. Ale wkurza mnie to bo od razu zaczynam się czuć niepewnie. Do tego mam bicie przy hamowaniu...Pozatym jedno- dwa hamowanka i tarcza od razu przegrzana i robi się fioletowa... Czy te śldy na tarczy świadczą o tym że może być krzywa??
Dev Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Siemam, z podziwem sledze Twoje dzialania w temacie hamulcow. Znam roznych katow ale Ty ich wszystkich przewyzszasz. Podstawa u Ciebie to zmiana tylu na 300mm. Musisz w koncu wyleczyc sie z Ate, to juz historia. Nastepna sprawa to taka ze nie mozesz tak mocno obciazac std ukladow hamulcowych, nie sa do tego przystosowane. Jezeli chcesz nadal tak jezdzic jak do tej pory to musisz odlozyc pare tysiecy i montowac juz konkretny zestaw
siemian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 czyli rozumiem że te tarcze są już do d*py... :confused4: Kurcze ostatnio troche zainwestowałem w autko, miałem też troche wymian ekploatacyjnych i średnio mi się widzi wydać pare tysia na hamulce... Chyba przez zime przejezdze na tych a na lato pomyśle nad jakimś nowym zestawem. Przymierzam się powoli do felg 19' na przyszły sezon to zniknąłby problem 17' na zime (wtedy te 18' co mam by zostały jako zimówi)
Dev Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 juz teraz zacznij szukac zaciskow od RS4 przod i tyl. Klocki i tarcze bez problemu mozna kupic, koszta podam Ci w poniedzialek.
siemian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 SID coś chyba ma. Zadzwonie do niego i pogadam...
Dev Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 wiem ze ma przod i nie kompletny tyl
siemian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 wiem ze ma przod i nie kompletny tyl a to może wystarczyłby sam przód, żeby nie pakować się w astronomiczne koszty... :mysli:
Dev Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 kiedys juz pisalem na ten temat, hamulce na przodzie i tyle powinne byc zmieniane proporcjonalnie. Wiekszy przod, wiekszy tyl. Auto to nie motocykl
siemian Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 kiedys juz pisalem na ten temat, hamulce na przodzie i tyle powinne byc zmieniane proporcjonalnie. Wiekszy przod, wiekszy tyl. Auto to nie motocykl no ja wiem. Sam to zauważyłem po zmianie tyłu na 288. Ale to straszne koszty są i chciałbym to jakoś rozłożyć w czasie
Dev Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 to najpierw zmieniaj tyl na 300mm. Flyer ma jakis namiar[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 17:26_________________________________________________własnie jestem po rozmowie z kuzynem z USA twierdzi że trzeba szukac zacisków od RS-a czytaj (Lambrorghini Gallardo) :polew: :polew: na przód Ferodo DS2500 FCP1664H na tył FDB1665 (nie pamietał czy jest jakis mocniejszy klocek) ewentualnie szukac trzeba Pagid-a obiecał mi ze sie rozejrzy po swoim podwórku i poszuka cos konkretnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się