Flyer Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 tak, Brembo. dobra... chyba alarm odwolany, bo pojezdzilem po miescie i rysa zniknela.
Rdzewek_RdK Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Panowie Takie coś podejdzie ? ?, ile ma ta tarcza ? http://allegro.pl/zaciski-jarzma-tarcze-klocki-audi-rs6-2003r-i1373303277.html To samo pytanie? ? http://allegro.pl/zaciski-hamulcowe-do-porsche-911-przod-i1381979884.html
David Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 http://allegro.pl/hamulce-przod-komplet-audi-s4-b6-344mm-i1382900515.html Dev wez loknij ale chyba tarcze to zlom co?
siemian Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 http://allegro.pl/hamulce-przod-komplet-audi-s4-b6-344mm-i1382900515.html Dev wez loknij ale chyba tarcze to zlom co? trzeba by zmierzyć grubość tarczy
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 http://allegro.pl/hamulce-przod-komplet-audi-s4-b6-344mm-i1382900515.html Dev wez loknij ale chyba tarcze to zlom co? zadzwoń do gościa niech zmierzy grubosc tarczy powinno byc 30mm w nominale, 28mm złom zapytaj tez o grubosc klocka tarcza powinna miec wysokosc 46.5mm jak ma inny rozmiar to nie nadaje sie do B6
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 jesli maja minimalny rant to bedzie dobrze, jesli beda mialy 29mm. ja bym olal temat... bo minimalny rant to z reguly juz blisko konca tej tarczy.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 23:31_________________________________________________Ma ktos moze numery oslon tarcz przod + tyl od S4 B6/B7 ? Pasuja P&P do seryjnej zwrotnicy w B6 ? Thx
kileeer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 bardzo duza, tylko znajdz zaciski na 300mm. Przyznam sie ze ja znalazlem ale gosc chce 1000 zl za kpl z tarczami i klockami dawaj mi nr do tego kolesia to wezmę 300 do siebie na tył :>
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 bardzo duza, tylko znajdz zaciski na 300mm. Przyznam sie ze ja znalazlem ale gosc chce 1000 zl za kpl z tarczami i klockami dawaj mi nr do tego kolesia to wezmę 300 do siebie na tył :> za pozno, Siemian wzial.
kileeer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 bardzo duza, tylko znajdz zaciski na 300mm. Przyznam sie ze ja znalazlem ale gosc chce 1000 zl za kpl z tarczami i klockami dawaj mi nr do tego kolesia to wezmę 300 do siebie na tył :> za pozno, Siemian wzial. yhy myślałem że to inny zestaw. ;( Więc pewnie nie pozostało mi nic innego jak kupić zestaw 321 +288 bo 300mm to chyba nie szybko znajdę.
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 jesli maja minimalny rant to bedzie dobrze, jesli beda mialy 29mm. ja bym olal temat... bo minimalny rant to z reguly juz blisko konca tej tarczy.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 23:31_________________________________________________Ma ktos moze numery oslon tarcz przod + tyl od S4 B6/B7 ? Pasuja P&P do seryjnej zwrotnicy w B6 ? Thx nr przednich oslon do tarcz na 345mm 8E0 615 311 C 8E0 615 312 C
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Słuchajcie mam pytanie, chce zmienić tarcze i klocki i myśle czy przy okazji nie dokonać małych zmian. 1. Jakie są tarcze przy BRD z przodu i z tyłu? Patrząc na zdjęcia z początku strony z 321mm i 16 calową felgę. Obecnie mam 16 cali stalówka na zime i mam miejsca wokół tarczy porównywalnie tyle samo. Stąd pytanie. 2. zakładając że mam ~280mm to czy przy zmianie na 321 zmienia sie zaciski czy tylko klocki? (chodzi o to że na seryjnym zacisku klocek będzie dociskał do całej powierzchni tarczy? 3. jak rozumiem to 321mm wchodzi 16 cali? Przy 17 i 18 calach jaki jest max wymiar tarczy? 4. Czy ktoś z Was kombinował z hamulcami "hybrydowymi" tzn np z zaciskami 4/6 tłoczkowymi z Porsche albo rs4?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Kolego, wszystkie te informacje znajdziesz w tym poscie, wystarczy poszukac.
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Słuchajcie mam pytanie, chce zmienić tarcze i klocki i myśle czy przy okazji nie dokonać małych zmian. 1. Jakie są tarcze przy BRD z przodu i z tyłu? Patrząc na zdjęcia z początku strony z 321mm i 16 calową felgę. Obecnie mam 16 cali stalówka na zime i mam miejsca wokół tarczy porównywalnie tyle samo. Stąd pytanie. 2. zakładając że mam ~280mm to czy przy zmianie na 321 zmienia sie zaciski czy tylko klocki? (chodzi o to że na seryjnym zacisku klocek będzie dociskał do całej powierzchni tarczy? 3. jak rozumiem to 321mm wchodzi 16 cali? Przy 17 i 18 calach jaki jest max wymiar tarczy? 4. Czy ktoś z Was kombinował z hamulcami "hybrydowymi" tzn np z zaciskami 4/6 tłoczkowymi z Porsche albo rs4? tak jak pisze Dev wszystko było podane ale poznaj moje dobre serce: 1. 312 i 255 2. zmienia się jarzma zaciski klocki tarcze 3. 16 tylko alu. Stalówki nie włożysz 4. tak jest pare takich osób na forum, ale na to już napewno nie założysz 16 i 17'
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 312mm z przodu? czyli bez sensu zmieniać na 321mm... to wówczas dopiero jest sens chyba na 340mm?? 360? 380? a jaki jest max rozmiar tarcz przy 17 calowych i 18 calowych felgach? Sieman a wiesz kto ma taką hybrydę?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Flyer i chyba Nosb, tarcza 312mm ma gr 25mm a 320,345mm ma gr 30mm, do tego tloczek w zacisku ma odpowiednio srednice 57 i 60mm
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 312mm z przodu? czyli bez sensu zmieniać na 321mm... to wówczas dopiero jest sens chyba na 340mm?? 360? 380? a jaki jest max rozmiar tarcz przy 17 calowych i 18 calowych felgach? Sieman a wiesz kto ma taką hybrydę? na 345 z s4 wchodzi 17 alu (ja tak mam) Wtedy na tył daje się 300mm. Moim zdaniem opłaca się zmienić z 312 na 320 choćby z tego względu że tarcza jest grubsza przez co szybciej traci temperature. Sam zacisk też jest większy.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Mgtan, podaj mi mail to wysle Ci foty ze zdjeciami zaciskow 312 i 320/345mm
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 aczkolwiek zastanów się żebyś nie robił tego błedu co ja i wymieniał zacisków 6 razy z 288 na 320 i na 345 z przodu i 245 na 288 i 300 z tyłu. Może lepiej zainwestować i od razu dać coś fajnego
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Sieman, a mówisz zeby odrazu isć w 345/300mm? zaciski od s4? i to się mieści w 17 calach felgach? Ja che wymienic raz a dobrze, a nie potem robic skoki - to juz przerabiałem przy zawiasie i jakbym od razu założył gwint to by ponad 2k w kieszeni było. myśle jeszcze o tej hybrydzie... bo z tego co wiem i tak i tak bede musiał zmienić zaciski. Jak juz przejże scenariusze to zobacze co jest opłacalne dla mnie z punktu widzenia kosztów i faktu ze nie jest to 3.0 TDi Q czy RS4 :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się