Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to będe myślał jeszcze nad klockami... bo jak rozumeim fizycznie to te same zaciski a czasem inna mieszanka klocka tylko?

bo tarcze ot chyba jednak Zimmermanny gładkie 345... albo co innego?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zimmermann albo Ferodo, gdzies nawet takowe mam na stanie

Opublikowano

devastation jedno pytanie...

jak malujesz proszkowo i piecowo (tak jak rozmawialiśmy) to potem przy czyszczeniu felg jakimiś tam płynami Meguiars itp nie ma problemów żadnych?

Opublikowano

devastation jedno pytanie...

jak malujesz proszkowo i piecowo (tak jak rozmawialiśmy) to potem przy czyszczeniu felg jakimiś tam płynami Meguiars itp nie ma problemów żadnych?

nie, nie ma zadnego problemu

farba zejdzie tylko po uderzeniu

Opublikowano

piecowka jest najtrwalsza

Opublikowano

oki... no to cóż... czekam aż wrócą do mnie pomalowane zaciski z jarzmami ;)

Devastation - wysłałem ci maila z pytaniami drobnymi... daj znać co i jak tam.

Co do koloru to skłaniam się na czarny mat jednak.

Opublikowano

w tej chwili wychodzi wszystko w połysku :mysli: :mysli: :mysli:

ale jak sie zabrudzi to i tak bedzie mat :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

wszystko zalezy od zamówien

malowanie zacisków to tylko dodatkowy element mojej pracy

Opublikowano

Panowie krótkie pytanie...

Zajechałem hamulce w swojej A4 B6 1.8tq, chce zmienić na coś większego... Żeby zmienić standardowe hamulce na większe potrzebuje tylko zmienić jarzma ? W przypadku 312 lub 320 są inne jarzma i trzeba je dobrac po odpowiednią wielkośc tarcz, czyli do 312 i 320 są inne ?

Jak wygląda sytuacja z hamulcami z tyłu? Na jaką wielkość najlepiej zmienić żeby było tanio, łatwo i bez rzeżby?

tarcze i klocki kupuję nowe.

Opublikowano

musisz zmieniać zarowno zaciski jak i jarzma. Tema wałkowany milion razy :)

Osobiście polecam Ci zmiane na 320mm.

Będzie najbardziej optymalnie :)

Opublikowano

koledzy co powiecie o firmie Textar? myślę tutaj o klockach (nr 23950 203 0 5) i tarczach (nr 98200 1439 0 1) pod hamulce 345mm

Opublikowano

koledzy co powiecie o firmie Textar? myślę tutaj o klockach (nr 23950 203 0 5) i tarczach (nr 98200 1439 0 1) pod hamulce 345mm

klocki kiedyś próbowałem i mogę być jak za takie pieniądze.

Opublikowano

Panowie krótkie pytanie...

Zajechałem hamulce w swojej A4 B6 1.8tq, chce zmienić na coś większego... Żeby zmienić standardowe hamulce na większe potrzebuje tylko zmienić jarzma ? W przypadku 312 lub 320 są inne jarzma i trzeba je dobrac po odpowiednią wielkośc tarcz, czyli do 312 i 320 są inne ?

Jak wygląda sytuacja z hamulcami z tyłu? Na jaką wielkość najlepiej zmienić żeby było tanio, łatwo i bez rzeżby?

tarcze i klocki kupuję nowe.

przód 320/30mm, tył minimum 288/12mm

jak Cie interesuje przód to mam do "oddania"

Opublikowano

a ja coś napisze z czym się zapewne Tomek nie zgodzi, ale co wynika z moich subiektywnych odczuć.

Teraz po dotarciu tylnych hamulców z s4 i popróbowaniu, utwierdziłem się w przekonaniu że nie czuje zbytniej róznicy pomiędzy 288 a 300 z tył... :mysli: :mysli: Nie zmieniła się stabilność auta ani skuteczność hamowania (auto było stabilne już na 288- być może wynika to ze stabilizatorów ponieważ auto bardzo szybko reaguje na kontry a tył idzie za przodem).

Być może tył się troszke mniej teraz grzeje ale co z tego skoro nawet przy zestawie 345 i 288, pierwsze przegrzaniu ulegał przód. Tył było mi cięzko porządnie nagrzać, bo wtedy już nie miałem przodu...[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 20:36_________________________________________________ale na pocieszenie 300 wentylowany z tyłu wygląda bardziej bojowo :naughty::decayed:

Opublikowano

No to Marek dałeś dużo do myślenia co niektórym... nawet i mi bo zastanawiałem się nad 300 na tył :mysli:

Opublikowano

takie są moje odczucia. Nawet zastanawiałem się czy napewno wszystko jest ok. z tamtymi zaciskami bo róznicy nie czuje, ale wszystko wygląda na OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...