mgtan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 no to będe myślał jeszcze nad klockami... bo jak rozumeim fizycznie to te same zaciski a czasem inna mieszanka klocka tylko? bo tarcze ot chyba jednak Zimmermanny gładkie 345... albo co innego?
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zimmermann albo Ferodo, gdzies nawet takowe mam na stanie
mgtan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 devastation jedno pytanie... jak malujesz proszkowo i piecowo (tak jak rozmawialiśmy) to potem przy czyszczeniu felg jakimiś tam płynami Meguiars itp nie ma problemów żadnych?
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 devastation jedno pytanie... jak malujesz proszkowo i piecowo (tak jak rozmawialiśmy) to potem przy czyszczeniu felg jakimiś tam płynami Meguiars itp nie ma problemów żadnych? nie, nie ma zadnego problemu farba zejdzie tylko po uderzeniu
mgtan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 oki... no to cóż... czekam aż wrócą do mnie pomalowane zaciski z jarzmami Devastation - wysłałem ci maila z pytaniami drobnymi... daj znać co i jak tam. Co do koloru to skłaniam się na czarny mat jednak.
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 w tej chwili wychodzi wszystko w połysku :mysli: ale jak sie zabrudzi to i tak bedzie mat :decayed:
mgtan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 a że mat... to dłużej czekac trzeba czy co?
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 wszystko zalezy od zamówien malowanie zacisków to tylko dodatkowy element mojej pracy
Norbunio Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Panowie krótkie pytanie... Zajechałem hamulce w swojej A4 B6 1.8tq, chce zmienić na coś większego... Żeby zmienić standardowe hamulce na większe potrzebuje tylko zmienić jarzma ? W przypadku 312 lub 320 są inne jarzma i trzeba je dobrac po odpowiednią wielkośc tarcz, czyli do 312 i 320 są inne ? Jak wygląda sytuacja z hamulcami z tyłu? Na jaką wielkość najlepiej zmienić żeby było tanio, łatwo i bez rzeżby? tarcze i klocki kupuję nowe.
siemian Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 musisz zmieniać zarowno zaciski jak i jarzma. Tema wałkowany milion razy Osobiście polecam Ci zmiane na 320mm. Będzie najbardziej optymalnie
ArkadiuS Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 koledzy co powiecie o firmie Textar? myślę tutaj o klockach (nr 23950 203 0 5) i tarczach (nr 98200 1439 0 1) pod hamulce 345mm
kileeer Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 koledzy co powiecie o firmie Textar? myślę tutaj o klockach (nr 23950 203 0 5) i tarczach (nr 98200 1439 0 1) pod hamulce 345mm klocki kiedyś próbowałem i mogę być jak za takie pieniądze.
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Panowie krótkie pytanie... Zajechałem hamulce w swojej A4 B6 1.8tq, chce zmienić na coś większego... Żeby zmienić standardowe hamulce na większe potrzebuje tylko zmienić jarzma ? W przypadku 312 lub 320 są inne jarzma i trzeba je dobrac po odpowiednią wielkośc tarcz, czyli do 312 i 320 są inne ? Jak wygląda sytuacja z hamulcami z tyłu? Na jaką wielkość najlepiej zmienić żeby było tanio, łatwo i bez rzeżby? tarcze i klocki kupuję nowe. przód 320/30mm, tył minimum 288/12mm jak Cie interesuje przód to mam do "oddania"
mgtan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Devastation... Ty lepiej organizuj nam te 300mm na tyl... bo kolejka rośnie
siemian Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 a ja coś napisze z czym się zapewne Tomek nie zgodzi, ale co wynika z moich subiektywnych odczuć. Teraz po dotarciu tylnych hamulców z s4 i popróbowaniu, utwierdziłem się w przekonaniu że nie czuje zbytniej róznicy pomiędzy 288 a 300 z tył... :mysli: Nie zmieniła się stabilność auta ani skuteczność hamowania (auto było stabilne już na 288- być może wynika to ze stabilizatorów ponieważ auto bardzo szybko reaguje na kontry a tył idzie za przodem). Być może tył się troszke mniej teraz grzeje ale co z tego skoro nawet przy zestawie 345 i 288, pierwsze przegrzaniu ulegał przód. Tył było mi cięzko porządnie nagrzać, bo wtedy już nie miałem przodu...[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 20:36_________________________________________________ale na pocieszenie 300 wentylowany z tyłu wygląda bardziej bojowo
kileeer Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No to Marek dałeś dużo do myślenia co niektórym... nawet i mi bo zastanawiałem się nad 300 na tył
siemian Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 takie są moje odczucia. Nawet zastanawiałem się czy napewno wszystko jest ok. z tamtymi zaciskami bo róznicy nie czuje, ale wszystko wygląda na OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się