Skyliner89 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam, Jeżeli od wymiany kompletnego rozrządu nie przejedzie się bodajże 60 tyś km lub 120 tyś km to wtedy powinno się wymienić kompletny rozrząd po 3 latach od wymiany?
krzysiekml Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jak miałem ADR-a wcześniej to pierwszy raz wymieniałem kompletny rozrząd,następnie sam pasek po trzech latach(ok.40tyś),auto sprzedałem koledze,który po kolejnym roku wymieniał cały rozrząd,a jak powinno być to nie wiem
Marko42 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 z tego co się orientuję to 60 tyś lub 5 lat
Skyliner89 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Dziękuje Wszystkim za odpowiedzi . Kompletny rozrząd wymieniałem 09.12.2008 przy przebiegu 190 600 km. Teraz mam przejechane ponad 216 000 km. Pytanie. Czas już wymienić kompletny rozrząd czy jeszcze jest trochę czasu? W sumie samochód nie jest intensywnie eksploatowany, ale lepiej dmuchać na zimne.
Raftik Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 A jak się teraz przedstawiają ceny za kompletny rozrząd do ADR'a ? Same części bez robocizny.
Marko42 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 przykładowo http://moto.allegro.pl/rozrzad-conti-pompa-passat-b5-1-8-audi-a4-a6-1-8-i2053968645.html http://moto.allegro.pl/audi-a4-a6-passat-b5-1-8-i-1-8-t-rozrzad-ina-i2057007921.html http://moto.allegro.pl/rozrzad-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8-t-quattro-i2062316205.html http://moto.allegro.pl/rozrzad-skf-pompa-passat-b5-1-8-audi-a4-a6-1-8-i2081446790.html http://moto.allegro.pl/rozrzad-ina-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8-t-i2091382950.html
Labiel Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jedna tak podpowiedź. Spotkałem się w sklepie z dwoma różnymi paskami rozrządu do ADR i dwoma różnymi napinaczami. Pasek różnił się jednym ząbkiem.
pablosan Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Panowie, ja przerabiałem problem wymiany rozrządu w ADR jakiś czas temu (w kwietniu 2011 wymiana kompletnego rozrządu z pompa wody). Teraz już nie ma żadnych pasków 152 zębatych wszystko idzie na 153 zęby. Na pewno ktoś z forum dobierze prawidłowo komplet części. A do poczytania polecam moje linki jak szukałem rozrządu: http://motofocus.pl/technika/3344/wymiana-rozrz%C4%85du-w-silnikach-vag-18-20v-18-20v-t http://www.rozrzad.pl/pl/p/product/1777
Labiel Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jak wymieniałem rozrząd u kumpeli to sprzedawca dał jej na początku 152 ząbki i trzeba było wymieniać właśnie na te 153.
Tomek Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 napinacze są też dostępne dwa rodzaje różnią się osadzeniem go od bloku jedno jest grubsze drugie cienkie
Labiel Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 napinacze są też dostępne dwa rodzaje różnią się osadzeniem go od bloku jedno jest grubsze drugie cienkie Si. Kumpela z jej szczęściem oczywiście wzięła nie ten. Z tego co kojarzę wyglądał jak nieco jak lustrzane odbicie tego który był u niej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się