Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Ciśnienie oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

0.4 MPa powienien miec przy 2000obr/min

na wolnych 0.14-0.16 MPa

chyba cos pomyliłeś Tomek :mysli: 4 bary przy 2 tysiącach
Opublikowano

dobrze napisałem, 0.4 MPa

Opublikowano

Tomik widzę że jesteś w temacie z tą pompą jak uważasz da się ją jeszcze jakoś podratować czy tylko wymiana ratuje sytuacje? czy od tego ciśnienia mógł sie już uszkodzić silnik?

Opublikowano

pompy juz nie uratujesz, pozostaje wymiana

jak zdejmiesz miske trzeba poodkrecac po kolei stopy wału i korbowodów

sprawdzisz wówczas w jakim stanie są panewki

Opublikowano

dobrze napisałem, 0.4 MPa

:wink4: dobrze-pomyślałem o Kpa :decayed:
Opublikowano

oby dobrze :good: :good: :good: :good:

Opublikowano

może wystarczy smoka przeczyścić?:)

Opublikowano

Jest możliwość że odkręciła ci się pompa oleju - ja takie coś przerabiałem - jak już ją odkręcisz to wymień od razu oringi 4 szt na rurkach i jeden mały pod pompą ( jakby co to mam pompę oleju do tego sprzętu (stan idealny))

Opublikowano

może wystarczy smoka przeczyścić?:)

może być i smok zapchany- w takim wypadku-tylko cena operacji ulegnie zmianie na niższe :wink4:
Opublikowano

wolał bym wymienić pompe niż czyścić smoka, po co rozbierać dwa razy pompa nie jest aż taka droga bo sam wymieniałem. :hi:

Opublikowano

wolał bym wymienić pompe niż czyścić smoka, po co rozbierać dwa razy pompa nie jest aż taka droga bo sam wymieniałem. :hi:

ale po co wymieniać coś, co jest sprawne?
Opublikowano

Na wymianę pompy oleju bym się nie porywał bo to nie 1.8T i pompa nie kosztuję tu 550zł. :gwizdanie: Fajne ustrojstwo :kwasny: 06C103273H

Opublikowano

koszt w Aso chyba 3200 :wallbash: przynajmniej tyle chcieli 1,5 roku temu

Sprawdź czy się pompa nie odkręciła, albo rurki 4 szt czy są w swoim miejscu - zdarza się że rurka odkręci się i ciśnienia nie będzie trzymać.

Ja tak miałem u siebie - kupiłem drugą pompę - bo też wszyscy twierdzili że to pompa - i teraz mam dwie pompy, i dwa czujniki ciśnienia :wallbash: - chociaż nie którzy mówią że od przybytku głowa nie boli ;) - ale po co robić sobie koszty. Jak coś to dzwoń 693 911 689 - służę pomocą.

Opublikowano

Najpierw sie rozbiera i weryfikuje czesci

potem kupuje co jest potrzebne

Opublikowano

po to żeby dwa razy nie rozbierać - a w końcu trzy razy :wallbash:

Opublikowano

obstawiam na zapchany smok:)

Opublikowano

jak wyglada w ASN-ie filtr oleju ?

Blaszak czy wklad ?

Opublikowano

blaszak i chłodniczka oleju

Opublikowano

Panowie a zapomnieliśmy o najprostszej i chyba najtańszej opcji:)wymień filtr oleju(broń Boże FILTRON !!!!miałem parę razy przypadek że się rozpadł w środku!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...