Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Zestaw HID w światłach przeciwmgłowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Po oddaniu mojego ukochanego "golfika czwóreczki" żonie, pozostał mi po nim zestaw HID superslim. Tak sobie kombinuję czy nie dało by rady go zastosować do świateł przeciwmgłowych, oczywiście po dokupieniu palników H11 (bodajże takie w przeciwmgłowe wchodzą). Moja "aśka" seryjnie wyposażona jest w biksenony s-line i fajnie by było w przeciwmgłowe zaadaptować hida. Czy próbował już ktoś to zamontować? Będzie wywalało błąd żarówki na Fis'ie?

Opublikowano

Są przetwornice HID, które nie generują błędu, ale nie wiadomo, czy Twoje takie właśnie są. Podłącz na krótko i się przekonasz ;) Swoją drogą też się zastanawiam nad takim rozwiązaniem, nie wiem tylko, czy to nie będzie baaardzo oślepiać innych :kwasny: Wszyscy jesteśmy kierowcami i chcemy, żeby inni kierowyc nam nie przeszkadzali w jeździe po drogach - nie przeszkadzajmy zatem innym ;)

Pozdr.

G.

Opublikowano

Bomblo, wstaw sobie w przeciwmgielne żółte żaróweczki, do xenonów będzie fajnie kontrastowało i będzie bezpiecznie dla innych kierowców :wink4:. A Hidy pogoń gdzieś, to bedziesz miał na żółte żaróweczki i na browarki :naughty::kox:

Opublikowano

A czemu choćby z HIDem w przeciwmgłowych miało by oslepiać? Mysle że podstawowym problemem jest to że jeżdżą idioci na halogenach gdy nie powinni czyli gdy jest normalna pogoda. A tu jak sie widzi co trzeci zawala na codzień z włączonymi halogenami :wallbash:

A jak będzie mgła to oślepiać nie będą :wink4:

Opublikowano

Też myślę że światła przeciwmgłowe są na tyle nisko i na tyle rzadko ich się używa że nie powinny być utrapieniem dla innych użytkowników jedzni. Ale chodzi o sam efekt. Generalnie żeby podpiąć hida "na krótko" muszę kupić palniki H11, a jeżeli okaże się że wywala błąd, to można powiedzieć że pieniążki psu w dupe. Generalnie pytanie do użytkowników którzy już tego patentu próbowali.

Opublikowano

Wydaje mi się, że podłączenie samej przetwornicy powinno dać odpowiedź. No chyba, że przetwornica obsługuje szynę CAN i przesyła dalej informację o tym, czy ma podpięty palnik, czy też nie ;)

Opublikowano

Kolego VEXATUS chyba nie bardzo się orientujesz jak taji zestaw HID się podłącza :blink: Generalnie pod zasilanie fabryczne (to które zasila żarówkę) podłącza się palnik HID i od palnika wychodzą dwie hermetyczne wtyczki do podłączenia przetwornicy, a zatem bez palników się nie obejdzie :no:

Opublikowano
Kolego VEXATUS chyba nie bardzo się orientujesz jak taji zestaw HID się podłącza blink Generalnie pod zasilanie fabryczne (to które zasila żarówkę) podłącza się palnik HID i od palnika wychodzą dwie hermetyczne wtyczki do podłączenia przetwornicy, a zatem bez palników się nie obejdzie no

Kolego sam się chyba nie oriętujesz

Przetwornica podłączana jest do org zasilania 12V, zmyliły Cię trochę te kable

Co to byłby za palnik na 12V i kilka tysięcy i 85V?

Poczytaj:

http://www.autocenter.lodz.pl/pics/xenon/instrukcja.pdf

Przetwornicę możesz podłaczyć bez palnika, ale ona nie wystartuje i nie będzie pobierać takiego prądu jak z palnikami

Opublikowano

Barts ma hidy i nie ma błędów :good: możecie zapytać na 995 udzieli wam wyczerpującej odpowiedzi

Opublikowano

Przetwornice musza byc obslugujace szyne CAN. W b7 z tego co sprzedswca mi mowil moga byc male problemy... W jednym dziala, w innym moze wywalac blad. Moze to byc zalezne od MCE jakie siedzi w srodku, z Jaka koncowka... Trzeba podlaczyc I sprawdzic...

Opublikowano

a czy przypadkiem w B7 nie da si wyłączyć powiadomienia o przepalonych żarówkach w światłach przeciw mgłowych ?? :mysli:

Opublikowano

ja mam w B6 HIDy w mgłowych-teraz mam 3000K, a wcześniej miałem 6000K-żadnych błędów-no chyba, ze przetwornica padła, lub palnik-wtedy był, jak przy przepalonej żarówce :wink4:

Opublikowano

Ok. Jutro pojeżdżę po znajomych sklepach moto i poszukam palnika H11. Oczywiście o efekcie poinformuję od razu.

Opublikowano

ja mam w B6 HIDy w mgłowych-teraz mam 3000K, a wcześniej miałem 6000K-żadnych błędów-no chyba, ze przetwornica padła, lub palnik-wtedy był, jak przy przepalonej żarówce :wink4:

A możesz Dominik powiedzieć jaki zestaw masz u siebie albom jakiś link do zestawu?
Opublikowano

a co z kontrolą przepalonych żarówek? przy każdym odpaleniu jest test żarówek, nie będzie to szkodzić przetwornicą?

Opublikowano

A możesz Dominik powiedzieć jaki zestaw masz u siebie albom jakiś link do zestawu?

teraz, to już nie pamiętam, bo mam ten zestaw już dobrze ponad dwa lata-ale na pewno jest pod H11- 6000K mi sie przepaliły, bo podtopiło okolicę i jak jechałem w wodzie-to gdzieś zwarcie się zrobiło i palnik się spalił-kupiłem palniki 3000K i śmiga do dzisiaj :wink4:

a co z kontrolą przepalonych żarówek? przy każdym odpaleniu jest test żarówek, nie będzie to szkodzić przetwornicą?

nie szkodzi :wink4:
Opublikowano

U mnie siedzi coś takiego...

http://allegro.pl/cyfrowy-zestaw-xenon-h1-h7-h11-pro-can-bus-ksenon-i2108428063.html

tylko do momentu rozwiązania prawdopodobnego problemu z kablem nie mówię że działa na 100%...

jest mały problem z prawym HID-em... podczas montażu zauważyłem, że kabel jest sztukowany i nie stykało na lucie, owinąłem taśmą i działało... później wyszło że światło gaśnie po ok 1min... również przy CLH raz się zapali, raz nie...

muszę sprawdzić, czy to wina owego kabla, czy może przetwornica walnięta...

Lewa działa bez zarzutu...

Opublikowano

najlepiej zapytaj sprzedawcy- nie będzie problemów ze zwrotem, czy reklamacją:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...