jozin Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 jeszcze dochodzi kwestia wracajacego powietrza przez stozek... nie wiem czy przy 0,6 bara to sie dzieje ale przy 1,0 juz tak.
moskal Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 jeszcze dochodzi kwestia wracajacego powietrza przez stozek... nie wiem czy przy 0,6 bara to sie dzieje ale przy 1,0 juz tak. dzieje sie tylko psssssyknięcie jest słabsze
gregory Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 jeszcze dochodzi kwestia wracajacego powietrza przez stozek... nie wiem czy przy 0,6 bara to sie dzieje ale przy 1,0 juz tak. Zależy jak jest skonstruowany TIP. Jeśli prawidłowo, czyli powrót powietrza jest skierowany prosto w wirnik turbiny(czyli tak jak seryjny dolot) to nic się nie wraca, turbo z powrotem wszystko zassie. W przeciwnym razie pokazałby to przepływomierz i silnik prawdopodobnie by zgasnął z powodu zbyt ubogiej mieszanki. A jeśli ktoś robi powrót powietrza przy przepływomierzu czy jest skierowany nie wiadomo gdzie to takie jazdy mogą się dziać oczywiście.
hunidan Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 mam podobny problem kupiłem blowoff hks sqqv i nie mam zielonego pojecia jak go założyć i czy ma to sens może ktoś wysle linka z jakimiś fotkami i opisem bo ja nie mogę znaleść
Buba Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 mam podobny problem kupiłem blowoff hks sqqv i nie mam zielonego pojecia jak go założyć i czy ma to sens może ktoś wysle linka z jakimiś fotkami i opisem bo ja nie mogę znaleść bo on nie pasuje do 1.8t
hunidan Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 tak myslałem kupiłem na aukcji bez wiedzy o zaworach , jaki pasuje do obiegu zamkniętego ?
CoLo Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 tak myslałem kupiłem na aukcji bez wiedzy o zaworach , jaki pasuje do obiegu zamkniętego ? np taki http://www.topendpower.pl/p/pl/fmcl007p/zaw%C3%B3r++bov+recyrkulacyjny+forge+vw+1-8t++renault+clio++ford+focus+rs.html
gregory Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Mam na sprzedaż Forge 007. Pasuje p&p w miejsce seryjnego. Jak ktoś chętny PW.
leon_stalowawola Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 a poda ktoś może numer częsci dump valve to sobie zamówie
Dev Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 kup lepiej od Gregory-ego Forge-a 007 :good:
trynity00 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Jest jeszcze coś takiego pasuje P&P i jest to upragnione pssssss http://www.topendpower.pl/p/pl/fmdvspltr/zaw%C3%B3r+bov+recyrkulacyjno-atmosferyczny+forge++vw++audi++seat.html ja mam i jest OK silnik nie gaśnie nie szarpie nie ma efektów ubocznych zastosowania tego zaworu. Istnieje możliwość zrobienia z tej hybrydy normalnej DV jak sie komuś znudzi pssssss
rafikk01 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 koledzy chłopak na pewno myslał o kasie rzedu 300zł a nie tysiak zaraz
Dev Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 300zł ?????? prosze... http://allegro.pl/zawor-forge-dv-007-czarny-i1289356454.html
gregory Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 300zł ?????? prosze... http://allegro.pl/zawor-forge-dv-007-czarny-i1289356454.html Dlatego jak się już kupi ten zaworek to się go nie opłaca sprzedawać. Ja dałem za mojego 450zł z przesyłką u Respect bo $ wtedy wysoko stał. Jakbym miał go teraz pogonić za 270zł to wolę se go zostawić. Dlatego się rozmyśliłem ze sprzedażą, bo nikt mi za niego nie da tyle ile bym chciał. A pewnie niewiele osób o tym wie, że Forge 007 ma dożywotnią gwarancję producenta bo się wogóle nie zużywa, jedyne co się wymienia to oring gumowy (koszt 50 groszy) jak się już zużyje co nie prędko następuje bo chodzi to na smarze. Reszta to aluminium. Dlatego Forge nie traci na wartości, czy nowy czy używany jest taki sam i działa tak samo.
Dev Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 u mnie po roku eksploatacji musialem lekko wypolerowac wata aluminiowa koncowke tloczka i gniazdo w obudowie. Do smarowania tloczka i oringow bardzo dobrze nadaja sie syntetyczne smary min do tloczkow hamulcowych
gregory Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Ja używam smaru który stosuje się do smarowania urządzeń pneumatycznych, świetnie się spisuje Po 1,5roku użytkowania nie widać śladów zużycia na Forge.
CoLo Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Ja używam smaru który stosuje się do smarowania urządzeń pneumatycznych, świetnie się spisuje Po 1,5roku użytkowania nie widać śladów zużycia na Forge. Jakieś dokładniejsze info jak to wygląda ? Mam jeszcze smar od FORGE ale zawsze lepiej znać zamiennik P.S. Trochę zj****a się u nich ta gwara bo nie dają już zestawów naprawczych za free
Dev Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 tutaj masz odpowiedni smar :decayed: http://allegro.pl/smar-uniwersalny-ate-75ml-uklad-hamulcowy-i1285313759.html
leon_stalowawola Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a numeru dv jak nie mialem tak nie mam a pochwale się wam zamówiłem dokładke tylnej klapy ory w aso od rs4:)
CoLo Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a numeru dv jak nie mialem tak nie mam a pochwale się wam zamówiłem dokładke tylnej klapy ory w aso od rs4:) do 1.8t ? Jak tak to bo nie raz sie przewalalo na forum...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się