Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż Blow Off'a do 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeszcze dochodzi kwestia wracajacego powietrza przez stozek... nie wiem czy przy 0,6 bara to sie dzieje ale przy 1,0 juz tak.

Opublikowano

jeszcze dochodzi kwestia wracajacego powietrza przez stozek... nie wiem czy przy 0,6 bara to sie dzieje ale przy 1,0 juz tak.

dzieje sie tylko psssssyknięcie jest słabsze :wink4:

Opublikowano

jeszcze dochodzi kwestia wracajacego powietrza przez stozek... nie wiem czy przy 0,6 bara to sie dzieje ale przy 1,0 juz tak.

Zależy jak jest skonstruowany TIP. Jeśli prawidłowo, czyli powrót powietrza jest skierowany prosto w wirnik turbiny(czyli tak jak seryjny dolot) to nic się nie wraca, turbo z powrotem wszystko zassie. W przeciwnym razie pokazałby to przepływomierz i silnik prawdopodobnie by zgasnął z powodu zbyt ubogiej mieszanki. A jeśli ktoś robi powrót powietrza przy przepływomierzu czy jest skierowany nie wiadomo gdzie to takie jazdy mogą się dziać oczywiście.

Opublikowano

mam podobny problem kupiłem blowoff hks sqqv i nie mam zielonego pojecia jak go założyć i czy ma to sens może ktoś wysle linka z jakimiś fotkami i opisem bo ja nie mogę znaleść

Opublikowano

mam podobny problem kupiłem blowoff hks sqqv i nie mam zielonego pojecia jak go założyć i czy ma to sens może ktoś wysle linka z jakimiś fotkami i opisem bo ja nie mogę znaleść

bo on nie pasuje do 1.8t :wink4:

Opublikowano

tak myslałem kupiłem na aukcji bez wiedzy o zaworach , jaki pasuje do obiegu zamkniętego ?

np taki http://www.topendpower.pl/p/pl/fmcl007p/zaw%C3%B3r++bov+recyrkulacyjny+forge+vw+1-8t++renault+clio++ford+focus+rs.html

Opublikowano

Mam na sprzedaż Forge 007. Pasuje p&p w miejsce seryjnego. Jak ktoś chętny PW.

Opublikowano

kup lepiej od Gregory-ego Forge-a 007 :good: :good: :good:

Opublikowano

koledzy chłopak na pewno myslał o kasie rzedu 300zł a nie tysiak zaraz :decayed:

Opublikowano

Dlatego jak się już kupi ten zaworek to się go nie opłaca sprzedawać. Ja dałem za mojego 450zł z przesyłką u Respect bo $ wtedy wysoko stał. Jakbym miał go teraz pogonić za 270zł to wolę se go zostawić. Dlatego się rozmyśliłem ze sprzedażą, bo nikt mi za niego nie da tyle ile bym chciał.

A pewnie niewiele osób o tym wie, że Forge 007 ma dożywotnią gwarancję producenta bo się wogóle nie zużywa, jedyne co się wymienia to oring gumowy (koszt 50 groszy) jak się już zużyje co nie prędko następuje bo chodzi to na smarze. Reszta to aluminium. Dlatego Forge nie traci na wartości, czy nowy czy używany jest taki sam i działa tak samo.

Opublikowano

u mnie po roku eksploatacji musialem lekko wypolerowac wata aluminiowa koncowke tloczka i gniazdo w obudowie. Do smarowania tloczka i oringow bardzo dobrze nadaja sie syntetyczne smary min do tloczkow hamulcowych

Opublikowano

Ja używam smaru który stosuje się do smarowania urządzeń pneumatycznych, świetnie się spisuje :) Po 1,5roku użytkowania nie widać śladów zużycia na Forge.

Opublikowano

Ja używam smaru który stosuje się do smarowania urządzeń pneumatycznych, świetnie się spisuje :) Po 1,5roku użytkowania nie widać śladów zużycia na Forge.

Jakieś dokładniejsze info jak to wygląda ?

Mam jeszcze smar od FORGE ale zawsze lepiej znać zamiennik ;)

P.S. Trochę zj****a się u nich ta gwara bo nie dają już zestawów naprawczych za free :thumbdown::disgust:

Opublikowano

a numeru dv jak nie mialem tak nie mam :) a pochwale się wam zamówiłem dokładke tylnej klapy ory w aso od rs4:)

do 1.8t ?

Jak tak to :szukaj: bo nie raz sie przewalalo na forum...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...