Reggi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Ja kupiłem DVkę tej firmy http://www.proracingtechnology.com/html/oferta.html W razie jak się coś zj**ie to wymiana bebechów na nowe 30 zł Forge to to nigdy nie będzie ale można brać Oj już nie podniecajcie się tak tym Forgem 1
Kriss SierraFan Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 No tak... Ale powiem szczerze, że przy doładowaniu 1.5-2.0 bara surge jest chyba nieunikniony... U mnie BOV gwizda aż w uszach dzwoni, a "surge" nadal jest... fajny dźwięk co to ten surge?? Słychać w filmiku że bov słabo upuszcza i słychać jak ciśnienie wali po łopatach wirnika a to dla turbiny raczej zdrowe nie jest :gwizdanie: U mnie seryjny DV już od roku spokojnie znosi doładowanie 1Bar więc po co takie zabawki. "Jeden osiem te mówi bovom NIE."
j4s2c2vr Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Słuchajcie, a taki BOV z opcją pracy jako DV może zdać egzamin? http://cdn.modernperformance.com/images/uploads/greddytyperzlg.jpg Zamiast tej końcówki ciemnej z dziurkami, daje się wtedy krociec, który jest w zestawie do tzw. obiegu zamkniętego... Miałem go w pugu 1.8, gdzie dokładana była suszarka...
pioteros Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 whyme zapomnialem, w mojej dvce da sie odkrecic ta trąbkę, zamiast niej można sobie dorobić rurke/krociec z kawałkiem gwintu i równie dobrze może pracować jak zwykła dvka
grzes1150 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Kto chce http://a4-klub.pl/sprzedam-22/zawor-dv-hybryda-bov-thesun-1-8t-267106/
dmja Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 ostatnio zakupilem A4 i mam w niej blowoffa (properfekt II)
dmja Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 :doh:Miala byc "odpowiedz z cytatem" do postu 04-10-2011, 23:40 #72 Pawel_M
marys Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Witam dziś założyłem bll off firmy pro perfect II ładnie syka, ale niestety w samochodzie dzieją się dziwne rzeczy czyli : falują obroty bardzo często samochód gaśnie stracił na mocy, gdy podpięłem komputer wykazało dwa błędy: 1.Nierówna jezdnia/ moment obrotowy kod 18014 2.System wtrysku powietrza wtórnego - wykryty nieprawidłowy przepływ kod 16795 Gdy skasowałem błędy nie pojawiały się żadne objawy by powróciły,ale po jakim czasie znowu zaczął szaleć na obrotach zafalowanie lecz moc jest taka jak przed założeniem czyli już w normie. Teraz pytanie jutro jadę na Virusa i czy pan coś z tym zrobi? czy po prostu wina leży po mojej stronie?
Booster Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 ECU nie toleruje zaworu atmosferycznego, jeżeli tuner jest ogar to napisze program aby silnik nie wariował z tym zaworkiem, w przeciwnym wypadku pozostanie powrót do zaworu recyrkulacyjnego. 1
marys Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Z tego co rozmawiałem z gościem przez tel właśnie kazał mi założyć blofa i na nim do nie go przyjechać, by nie zakładać po virusie, jadę do BRK Inowrocław z opinii ludzi gościu jest ogarnięty zobaczymy co tam poradzi
piotrekkkkk Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Hej, odgrzeję kotleta. Mianowicie chciałbym podsumować wszystkie info zebrane w necie na temat BOVów do 1.8T Jak to się dzieje, że po włożeniu filtra stożkowego niektórzy uzyskują efekt BOVa? Oryginalny DV też jest w stanie upuszczać powietrze do atmosfery? Jeżeli już mowa o BOVach, to rozumiem, że tylko hybryda 'recyrkulacyjno-atmosferyczna' tak? Takie coś: FMIC - Zawór DV - recyrkulacyjny Tylko na zdjęciu wygląda to niemalże identycznie jak oryginalny DV - gdzie więc ta różnica? Będzie to 'sapać'?
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nie będzie sapać to zwykłą dv tylko że alumniowa, jesli ma sapać to albo hybryda ale nie taka jak podałeś, dv też upuszcza powietrze tylko że w seryjnej puszcze tego nie słychać, jak założysz stożek to będzie słychać lepiej.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ja mam seryjny dv i sportowa wkladke wali powietrzem w srodku auta slychac :-) ale podobno to uszkodzony dv :-)
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 To łopatki w turbinie się prostują bo masz zepsuta dv.
piotrekkkkk Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Tylko to, co jest na tej stronie FMIC 'jest to kopia zaworu Forge' - a Forge jest hybrydą z tego, co wyczytałem. Dobrze myślę? Rzeczywiście słychać to u Ciebie. Masz tylko wkładkę? Czy filtr stożkowy?
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Blow-off BOV / DV VW AUDI TT S3 225KM HYBRYDOWY (3859015309) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tu masz hybryde.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 [quote=piotrekkkkk;4007433 Rzeczywiście słychać to u Ciebie. Masz tylko wkładkę? Czy filtr stożkowy? napisałem że wkładkę Łukasz ale poki nie zmienię to nie uszkodzę nic tym dv ?
kamilb5 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nic nie uszkodzisz,auto będziesz miał słabsze. Dv-ke bardzo łatwo sprawdzić po za tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się