Ans Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 jakbyś skręcił gwint na max to moglbys sobie na dachu zrobić siodło do naczepy :polew:
Wojtek_A4 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Piekna. Strach pomyslec jak wygladalaby w s linie zewnetrznym:wink:
Patryś Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Dzięki. Myślę bardziej o pakiecie z S4. tył napewno ale przód to ciężka sprawa jak dla mnie. jestem w rozterce he
Christiano Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Patryk mógłbyś napisać na PW ile Cie wyniosła przeróbka na bixy?
Patryś Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Spoko. Już ślę ale w temacie Grześka wszystko ładnie pisze
Patryś Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Kurde w NL zawsze latałem na halo ale odkąd mam bixy to o nich zapomniałem jakoś hehe Trzeba zacząć oszczędzać palniki bo nowe hehehehe
Christiano Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Pisze ale ja nic tam nie widziałem o tych soczewkach
laki83 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 eh ani nie gadaj...jak ja swojego na tych felach zimowych widze to aż mi sie cofa:wink: wczorajszy obiad
H4mm3R Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Po Holandii jeździć to macie dobre
Patryś Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 Właśnie nie dobre. Na następną zimę wpadają 17 minimum żeby to wyglądało jakoś. ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 16:48 ---------- No to w końcu zawitala wlepa.
mateusz16 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Hej :hi:jakie wrażenia z przesiadki na gwint KW Variant v2 ? Dużo spadł komfort? Gwint posiada regulacje twardości? pss. Ładnie się prezentuje
Patryś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Dzięki. Czy ja wiem czy komfort spadł. Dla mnie jest bardzo wygodnie. Wiadomo auto nie płynie po dziurach tylko je czuć ale dla mnie jest dobrze. Tak posiada ale się tym jeszcze nie bawiłem bo jest wygodnie na tym co mam. Póki co ostatnio zamontowałem siłowniki z Audi A6 C6 660 N (4F9 827 552 C) + zielone sprężyny SZ 8010.20 x 032 Dzisiaj nabyłem nówkę tunel z B7 2 DIN 8E0 863 241 F (Dzięki Norka ) Byłem ostatnio opłacić auto i "cena rynkowa" mojej a4 wychodzi 16,400
mateusz16 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zimą też poruszasz się na gwincie? Jak podniesiesz maksymalnie auto do góry to ile masz od ziemi do błotnika? Wiesz może?
Patryś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Gwint mam od czerwca. Ja w NL siedze, teraz na urlop przyjechałem tylko, a tam nie ma tak jak u nas śniegu po pas w zimie więc nie muszę kręcić do góry
karol18183 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 ja w grudniu opłacałem i z 23 tys zeszło do 20 tys ile dałeś za ten tunel???
Patryś Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Troszkę ale nówka sztuka od znajomego.
JohnZi Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 O widze kolega tez z Grodkowa:) Fajna sztuka, chyba widzialem ja raz na miescie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się