Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak wałek wymieniasz to i szklanki wymień

Opublikowano

Prawdopodobnie mnie też to czeka - jeśli wałek i szklanki to jakie kupować ? INA coś produkuje ? Czy trzeba szukać używek ?

Opublikowano

popychacze nowe INA, wałek możesz zapodać uzywkę, jak Cie stać to nowy

na jakim oleju smigasz ?

Opublikowano

Nic dziwnego ze zdechlo

Opublikowano

Ja od 3 lat na motulu, z czego ostatni rok na C3. Poprzedni właściciel pewnie na castrolu...

Opublikowano

castrol kiepski jest ?

co lepsze ?

Opublikowano

Moltul liqui moly valvoline

Opublikowano

szklanki INA - 400zł, ori wałek cos ok 1500zł, duzo ludzi wsadza ruvilla za ok 600zł i jezdza, do tego musisz kupić nowe śruby mocujące dźwigienki + sruby regulacyjne PD (zestaw srub ok 130zł) na sam koniec uszczelniacze PD komplet bosch - 200zł, uszczelniacz wałka od vacum 24zł. Podsumowując graty z wałkiem ruvilla ok 1400zł + robota 300-700zł (mój kumpel ogarnia to za 300zł i wystawia roczną pisemna gwarancje)

Opublikowano

jaki silnik, mam bardzo ładny wałek z atj i szklanki jak nowe z tego samego silnika jak coś to pw :wink:

Opublikowano

Ja jestem po wymianie wałka szklanek i całej reszty co potrzebne do wymiany i śmigam :decayed:

Opublikowano
Ja jestem po wymianie wałka szklanek i całej reszty co potrzebne do wymiany i śmigam :decayed:

Ile miałeś nakulane że wymieniałeś wałek i szklanki, pytam z ciekawości

Opublikowano

u mnie na liczniku niby 230 tysi a ile jest nikt nie wie, szklanki lekko porysowane jedna sie podobno przywieszała, wałem na krzywkach od wydechu zaczynał byc lekko rudy. Kumpel teraz wymieniał miał skrajny przypadek ponieważ w szkankach porobiły sie dziury i miał 460 tysi

Opublikowano
u mnie na liczniku niby 230 tysi a ile jest nikt nie wie, szklanki lekko porysowane jedna sie podobno przywieszała, wałem na krzywkach od wydechu zaczynał byc lekko rudy. Kumpel teraz wymieniał miał skrajny przypadek ponieważ w szkankach porobiły sie dziury i miał 460 tysi

Temat wałka jest bardzo ciekawy. Sam na blacie ma około 250 tys i odpukać nic, czasami wpadam w jakąś paranoje i chodzę szukam jakiś dziwnych odgłosów, które występują u innych. Ale z drugiej strony sam znam gościa który ma avf-a i na blacie 430 tys km i zero problemów z wałkiem. Sam już nie wiem ????

Opublikowano

Czy ten klekot słychać dopiero po odkręceniu korka oleju ?

Opublikowano

Jeśli chodzi o walnięte szklanki to słychać budzenie z filtra powietrza. Jeśli jest duży problem z wałkiem to słychać klekot

Opublikowano

Jak jest klekot to wałek będzie podtarty ?

Trzeba by było pokrywe zrzucić.

Opublikowano

Tzn. jesli juz klekocze to masz duzy problem ze szkankami, jesli jest duzy problem to wałek jest poddarty. Wymiana samych szklanek i zostawienie poddartego wałka to jak ładny garnitur i adidasy...........

Opublikowano

Mus podjechać do kogoś kumatego, niech posłucha.

Opublikowano

Aby dowiedziec sie czegos konkretnego trzeba zwalić dekiel i wszystko bedzie jasne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...