Rabbi Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 jak wałek wymieniasz to i szklanki wymień
Julo Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Prawdopodobnie mnie też to czeka - jeśli wałek i szklanki to jakie kupować ? INA coś produkuje ? Czy trzeba szukać używek ?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 popychacze nowe INA, wałek możesz zapodać uzywkę, jak Cie stać to nowy na jakim oleju smigasz ?
Julo Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Ja od 3 lat na motulu, z czego ostatni rok na C3. Poprzedni właściciel pewnie na castrolu...
EndriuGiz Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 castrol kiepski jest ? co lepsze ?
lukaszooo Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 szklanki INA - 400zł, ori wałek cos ok 1500zł, duzo ludzi wsadza ruvilla za ok 600zł i jezdza, do tego musisz kupić nowe śruby mocujące dźwigienki + sruby regulacyjne PD (zestaw srub ok 130zł) na sam koniec uszczelniacze PD komplet bosch - 200zł, uszczelniacz wałka od vacum 24zł. Podsumowując graty z wałkiem ruvilla ok 1400zł + robota 300-700zł (mój kumpel ogarnia to za 300zł i wystawia roczną pisemna gwarancje)
duffy Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 jaki silnik, mam bardzo ładny wałek z atj i szklanki jak nowe z tego samego silnika jak coś to pw
bart1907 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Ja jestem po wymianie wałka szklanek i całej reszty co potrzebne do wymiany i śmigam
aras837 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Ja jestem po wymianie wałka szklanek i całej reszty co potrzebne do wymiany i śmigam Ile miałeś nakulane że wymieniałeś wałek i szklanki, pytam z ciekawości
lukaszooo Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 u mnie na liczniku niby 230 tysi a ile jest nikt nie wie, szklanki lekko porysowane jedna sie podobno przywieszała, wałem na krzywkach od wydechu zaczynał byc lekko rudy. Kumpel teraz wymieniał miał skrajny przypadek ponieważ w szkankach porobiły sie dziury i miał 460 tysi
aras837 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 u mnie na liczniku niby 230 tysi a ile jest nikt nie wie, szklanki lekko porysowane jedna sie podobno przywieszała, wałem na krzywkach od wydechu zaczynał byc lekko rudy. Kumpel teraz wymieniał miał skrajny przypadek ponieważ w szkankach porobiły sie dziury i miał 460 tysi Temat wałka jest bardzo ciekawy. Sam na blacie ma około 250 tys i odpukać nic, czasami wpadam w jakąś paranoje i chodzę szukam jakiś dziwnych odgłosów, które występują u innych. Ale z drugiej strony sam znam gościa który ma avf-a i na blacie 430 tys km i zero problemów z wałkiem. Sam już nie wiem ????
Fido Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Czy ten klekot słychać dopiero po odkręceniu korka oleju ?
lukaszooo Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Jeśli chodzi o walnięte szklanki to słychać budzenie z filtra powietrza. Jeśli jest duży problem z wałkiem to słychać klekot
Fido Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Jak jest klekot to wałek będzie podtarty ? Trzeba by było pokrywe zrzucić.
lukaszooo Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Tzn. jesli juz klekocze to masz duzy problem ze szkankami, jesli jest duzy problem to wałek jest poddarty. Wymiana samych szklanek i zostawienie poddartego wałka to jak ładny garnitur i adidasy...........
Fido Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Mus podjechać do kogoś kumatego, niech posłucha.
lukaszooo Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Aby dowiedziec sie czegos konkretnego trzeba zwalić dekiel i wszystko bedzie jasne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się