lukaszooo Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 przeczytajcie choc połowę tego wątku a uzyskasz odpowiedz na swoje pytania. Zastanówcie sie jak moze byc cisnienie zwrotne turbo skoro turbo tylko dmucha w 90% problem nie tkwi w turbo
audithebest Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 troche marne pocieszenie że duzo osób to ma, ale zawsze coś. U mnie na zimnym silniku na pierwszych trzech biegach to tak słychać jakby silnik miał sie zaraz zatrzeć. Jak sie auto rozgrzeje to juz zdecydowanie słabiej słyszalne, ale denerwuje mnie to strasznie. Kurcze że nikt jeszcze nie odkrył co jest przyczyną... Mechanicy rozkładają ręce, wiekszośc mówi że nowe turbo trzeba, tylko po co skoro stare pompuje jak wściekłe... Naprawde strasznie mnie to wkurza, będe szukał przyczyny jak sie cieplej zrobi. A jakby komuś się udało znaleźć będe wdzieczny za wskazówki CO TO ZA MAGIA...
bobikos Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 przecież ten temat nie jest o szuraniu turbiny. Poszukaj takowego.
lukaszooo Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 kolega wyżej ma racje poszukaj tematu który przypomina twoj problem, ten temat jest o dudnieniu w filtrze
audithebest Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 chyba administrator mi go tak przypisał, gdyz ja zakładałem jako nowy wątek.
Duch^ Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Dudnienie i buczenie w aucie może być spowodowane niedomykającymi się zaworami dolotowymi dzisiaj diagnozowałem taki przypadek:facepalm: Jednak te silniki z pompowtryskiwaczami są naprawdę bardzo słabe i kosztowne w porównaniu z czołgami na VP jeżeli chodzi o awaryjność, przebiegi i koszty napraw.
Duch^ Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Nagraj to odbijanie i wklej tutaj coś więcej będzie można powiedzieć
Kshyhu87 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Ok, jak będę mieć czas to nagram. Jako ciekawostkę dodam że jak lekko przymknę klapę gaszącą to buczenie ustępuje.
elmer80 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 No u mnie tez wałek i szklanki do wymiany, ale mechanik namawia mnie na robotę całego silnika. Mam najechane 380 tys. km i jest to przebieg autentyczny wiec mam pytanie czy robic caly silnik czy wystarczy wymiana wałka, popychaczy i uszczelniaczy? I jak zrobiłeś? Ja już właśnie części zamówiłem i w weekend będzie akcja wymiana...
elmer80 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Lepiej podmienic z angola Cały silnik masz na myśli?
lukaszooo Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 U mnie wymiana kąmpletu czyli: wałka ruvila, szklanek INA, panewek ,ori śrub,ori uszczelnień PD i itp. wyniosła razem z robotą niecałe 1700zł, jesli miał bym pewność ze za 2000zł kupie silnik z przebiegiem poniżej 200tysi to chyba bym sie nie zastanawiał. Niestety kupić pewny silnik graniczy z cudem więc nie brałem takiej opcji pod uwage.
Dev Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Ostatnio kupiłem gołego AWXa bez pompek za 1100 zl plus moja wycieczka. Auto mialo 97.500mil
Duch^ Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Pomyśl ile by im jeszcze policzyli za wyciągnięcie silnika, przełożenie osprzętu, wstawienie nowego silnika, nowy rozrząd, regulacja PD, olej, uszczelki czasem też by wypadało odrazu szczególnie wału, zdjęcie skrzyni zaraz możliwe że dojdzie i sprzęgło no to by gość po tej operacji przy zmianie auta napewno nie kupił audi tylko jakieś bmw
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Panowie też obecnie mam wymieniany wałek ze szkalankami (auto obecnie u mechanika) i też jak niektórzy jeżdżę na castrolu edge, czy to naprawę wina oleju i należy go zmienić na inny??
elmer80 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Ja tam piewcą motula i innych nie jestem ale... swojego klekota kupiłem 2 lata temu od Polizei Munchen. Olej Castrol 5W30 zmieniali równo co 15 tys. żadne tam longlife itd. Auto miało 276 tys a teraz 346 tys i od początku mojego użytkowania na motulu specyfik 5W40 z wymianą co 15 tys. Jestem właśnie po wymianie wałka z całym inwentarzem:mad: Owszem nie sprawdzałem wałka tuż po zakupie ale od samego początku miał drgawki po rozgrzaniu na wolnych obrotach. Podejrzewałem pompki a po wymianie jak ręką odjął Tak więc wniosek że na castrolu wałek się zajechał ale to nie jest na 100%. Być może przyczyną było niewłaściwe użytkowanie przez Polizei typu odpalali i w palnik na sygnale Swoją drogą 1.9 TDI raczej nie było autem poscigowym
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 mówisz że drgawki na ciepłym ustały po wymianie wałka??? bo u mnie mam podobny przypadek z drgawkami na ciepłym - było by to bardzo pociesząjące
elmer80 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 mówisz że drgawki na ciepłym ustały po wymianie wałka??? bo u mnie mam podobny przypadek z drgawkami na ciepłym - było by to bardzo pociesząjące Tak właśnie! Sam byłem w szoku i wielokrotnie sprawdzałem. Czyli siedziałem w aucie po kilka minut czekając w napięciu aż mi pod tylkiem zadrży Wcześniej czyściłem EGR, czyściłem TURBO, a ostatnio zmieniłem uszczelniacze na PD. I właśnie wtedy odkryłem zjechany wałek. W tej chwili oczywiście czuć wibracje jak to w klekocie ale są równomierne i mojej dziewczynie się podobają... :D:D:p:p:p: stwierdziła że audik mruczy jak kotekcool::cool: 1
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 to mnie pocieszyłeś bo w ostatnim okresie moje fundusze na auto się kończą, a moja żona każe mi sprzedać audi i kupić cokolwiek tylko nowego. ( w ostatnich dwóch tygodniach wymieniłem uszczelnienie pompek, wymieniam obecnie rozrząd wraz z wałkiem i szklankami, a do tego skończyły mi się klocki ham. z przodu i z tyłu i trzeba było je wymienić )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się