grzes283 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 A widzisz, ja już nie ogarniam tematu. Oddałem auto do sprawdzenia i się okazało, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie ma co szukać dziury w całym. Wszystkie parametry w normie, więc tylko jeździć. Nie znam się na tyle, aby móc sobie sam poradzić. Eliminować wszystko poprzez podmiankę, to wyje... kasa w błoto. Pozostaje tylko liczyć na magika mechanika, bądź czekać, aż się samo rozwiąże - w obu przypadkach marne szanse
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Standard :-) wysłane z Commodore 64
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 A co sądzicie o tym zużyciu? http://pokazywarka.pl/x8nauq/ No, tak na oko zużyty w takim stopniu jak u mnie
C4NC3R Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) I jak u mnie;) Skaczących obrotów nie mam jak sprawdzić bo własnie dobiłem do NL i w PL bd dopiero na wiosnę... Edytowane 9 Listopada 2014 przez C4_KAWON
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) No ja swojego potraktowałem MILITECEM1 i będę testował teraz jego dalsze zużycie Dpiero po paru tysiakach podejmę decyzję co dalej Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Nie nie, z ceramizerami , teflonami itp. nie ma nic wspólnego http://k2.com.pl/oleje/dodatki-do-olejow/product/1934-k2-militec-1-250-ml Dawno temu ( połowa lat 90-tych stosowałem go ) i jeśli ma tą samą jakość co wtedy, to zużycie wałka nie powinno postępować
C4NC3R Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Kumpel wlał do swojego 2.0 ALT jakiś ceramizer(nie pamiętam nazwy) i po tym zabiegu auto nie bierze grama oleju, a wcześniej, litr na 1000 km było mało. Tak samo jego kuzyn zalał tym 1.9 w którym klapały szklanki i kultura pracy silnika poprawiła się niesamowicie... Trzeba pomyśleć o dodatkowej ochronie silnika bo jak szlag trafi mój nowy wałek to się pochlastam;/
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Militec na pewno nie uszczelni silnika , bo jego działanie polega tylko i wyłącznie na zabezpieczeniu powierzchni współpracujących elementów przed efektami pracy bez filmu olejowego ( podczas uruchamiania silnika ) i przy bardzo dużym obciążeniu, gdy film ulega przerwaniu Po prostu zmniejsza zdecydowanie tarcie Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Często to używałeś czy tylko kiedyś? wysłane z Commodore 64
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Kiedyś często, z fantastycznym wręcz skutkiem Potem praeparat zniknął z rynku, i trochę o nim zapomniałem (starość nie radość ) Teraz przy problemie z wałkiem sobie przypomniałem, a google powiedziało resztę
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Tak pytam bo różne krążą opinie o tego typu środkach :-) wysłane z Commodore 64
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Za pół roku Ci potwierdzę , jak ze skutecznością, na wiosnę zwalę dekiel i pomierzę wałek, chyba że się wcześniej zesra całkiem Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Zadając konkretne pytania na forum , jesteśmy w stanie Ciebie naprowadzić na przyczynę, jak podstawy mechaniki Ci nie obce, to jesteś w stanie sam dużo sprawdzić i zawęzić krąg podejrzanych Na pewno pufanie, basowe dudnienie z filtra powietrza jest objawem nieprawidłowego działania zaworów i ja bym tego nie ignorował. Sprawdzał w Twoim motorze ktoś te broki ?
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 U mnie Militec jest w Fota od ręki ale cena jakas chora była.
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) K2, 250 ml można kupić poniżej 50 PLN-ów, a to wystarcza na zalanie motorówki. Są jeszcze inni pakowacze, ale jakoś mi to trąci stodołą, i nie mam zaufania. Prosty test , który wyłapie większość podróbek , to wlanie niewielkiej ilości MILITEC-a do szklanki z wodą. Ori jest cięższy od wody i powinien iść na dno K2, który wlałem do swojej, przeszedł test pozytywnie Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 http://www.militec1.pl/ Oni twierdzą że jest tylko jeden. I taki ma Fota
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 To właśnie patrząc na ich opakowanie zapaliła mi się czerwona lampka w głowie, nie twierdzę że to podróba, ale wolałem kupić w opakowaniu firmy , która coś znaczy na rynku
grzes283 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Wszystko mi sprawdzali. Nawet ciśnienie, zeby wykluczyć gniazda zaworowe. Dwóch niezależnych obstawilo slabej jakości wałek i zwykłe szklanki zamiast czarnych. Pojechalem z reklamacja do zakladu w ktorym robili mi hydraulike. Posprawdzali wszystko i jak wyzej pisałem. Wszystko ok. No niby motor odpala, ma swoja moc, nie kopci....tylko to buczenie basowe, jakby wlasnie przeplyw spalin czy powietrza. A źródło dzwieku jest jakby w okolicach kolektora wydechowego. Porównywałem w kilku autach. Z pewnym przebiegiem ok 180tys nie bylo tego dźwięku. Ostatnio w passku klienta z takim samym silnikiem i przebiegiem 260tys tez słychać to buczenie. ..
Jarek882 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Zdjalem czapkę i o dziwo wałek na pierwszy rzut oka wygląda ładnie lekkie ślady zużycia a olej był wymieniany w trybie longlife. Zrobiłem zdjęcia to podeślę później. Przebieg 292tyś sprawdzane w aso. Edytowane 10 Listopada 2014 przez Jarek882
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się