Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po co ruszać głowicę, jeśli jest ok? To coś wniesie, wydaje mi się, że może tylko pogorszyć........tu akurat profilaktyka nie jest wskazana, czy się mylę?

Opublikowano

Nie ma mowy o ruszaniu głowic.

Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Nie ma mowy o ruszaniu głowic.

Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić

wysłane z Commodore 64

Ja na twoim miejscu wymieniłbym głowicę nowa kosztuje tylko 5 tys w ASO, po co się rozdrabniać.

Opublikowano

Nie ma mowy o ruszaniu głowic.

Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić

wysłane z Commodore 64

Czyli warto to zrobić tak? Mimo, że wszystko z głowicą jest ok, to przyda się wymiana gumek. No a ponowne planowanie, przecież to nie jest aż takie dobre?

Opublikowano (edytowane)

Nie ma mowy o ruszaniu głowic.

Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić

wysłane z Commodore 64

Ja na twoim miejscu wymieniłbym głowicę nowa kosztuje tylko 5 tys w ASO, po co się rozdrabniać.
Twój komentarz jest z d*py...

Nie masz pojęcia gdzie się znajduje uszczelniacz zaworowy i ile kosztuje to się nie udzielaj.

Głowicy się nie ściąga.

Zmienia się od góry po wyjęciu popychaczy i sprężyn zaworowych.

wysłane z Commodore 64

Edytowane przez elmer80
Opublikowano

A wiesz ze jest ryzyko ze zawór wpadnie do cylindra, nie wiem czy kiedys zakladales zabezpieczenia zaworow ale czesto potrafia wyskoczyc gdzies na bok i zawor moze wpasc.

Opublikowano (edytowane)

A wiesz ze jest ryzyko ze zawór wpadnie do cylindra, nie wiem czy kiedys zakladales zabezpieczenia zaworow ale czesto potrafia wyskoczyc gdzies na bok i zawor moze wpasc.

A wiesz, ze jak sie wymienia usczelniacze zaworowe, bez sciagania glowicy, to sie tak ustawia wal korbowy, ze 4 zawory sie opieraja o tlok, a potem 4 nastpne i zawory Ci nie wpadna do cylindra ???

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

A wiesz ze jest ryzyko ze zawór wpadnie do cylindra, nie wiem czy kiedys zakladales zabezpieczenia zaworow ale czesto potrafia wyskoczyc gdzies na bok i zawor moze wpasc.

A wiesz, ze jak sie wymienia usczelniacze zaworowe, bez sciagania glowicy, to sie tak ustawia wal korbowy, ze 4 zawory sie opieraja o tlok, a potem 4 nastpne i zawory Ci nie wpadna do cylindra ???

Dokładnie tak właśnie :-)

I właśnie tego niektórzy nie wiedzą...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.

Opublikowano

Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.

Załamka... :facepalm:

Opublikowano

I od nowa polka pszczółka :grin: Kurcze, jak kogoś stać, a lubi jeździć dopicowanym autem, nie tylko na umytych dwudziestkach i z pełnym bakiem, to dlaczego nie :D

Ja uważam, że B6 to wdzięczny samochód, ponadczasowy i ma potencjał wyposażeniowy, więc warto inwestować, bo ciężko będzie znaleźć coś bardziej sensownego w cenie auta nawet z jego naprawami.

A jak ktoś ma gdzieś, bo mu to nie robi, to przecież nikt na siłe do mechanika go nie zaciągnie :grin:

Ja akurat drugi raz wałka bym nie wymieniał, ale jak bym znał jakiegos majstra ogarniętego, co by silnik na pszczółkę złożył, to i być może bym się skusił. Oczywiście, jeśli mój by był w jakimś kiepskim stanie, bo dla samego dzwięku, to raczej bezsensu :hi:

Opublikowano

Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych w dieslach, bez zdejmowania głowicy jest najzwyklejszą procedurą naprawczą, ale tylko dla tych ogarniętych.

Ci roztargnieni lepiej niech się za nią nie biorą :decayed::hi:

Opublikowano

Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych w dieslach, bez zdejmowania głowicy jest najzwyklejszą procedurą naprawczą, ale tylko dla tych ogarniętych.

Swiete słowa, ale jak widac niektorzy "miszczowie" tutaj wiedza lepiej... :kox:

Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.

Opublikowano

Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.

Np. ten miszczu wkłada z ASO wałek a jakże... ale gumek za kilkadziesiąt to już nie... bo? Bo nie wie...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Uczono mnie na starych silnikach i tego sie trzymam. Tak dla scisłości widze ze pare osób czeka tylko aby na mnie naskoczyć a ja mam z tego radoche :grin:

Opublikowano

Uczono mnie na starych silnikach i tego sie trzymam. Tak dla scisłości widze ze pare osób czeka tylko aby na mnie naskoczyć a ja mam z tego radoche :grin:

Taaaa? I w starych silnikach nie było uszczelniaczy zaworowych?

Sam jesteś opryskliwy i uważasz że znasz się na czymś wybitnie - A tak nie jest. Więc się nie dziw że zostałeś sprowadzony do parteru...

Ubaw to ma raczej te osoby które wiedzą o czym mowa...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Za to ty znasz sie najlepiej a wałki i skrzynie biegów masz w jednym palcu :)

Opublikowano

Za to ty znasz sie najlepiej a wałki i skrzynie biegów masz w jednym palcu :)

Na pewno odróżniam fakty od widzimisię... dowody w moim wątku o skrzyni z octavii a na wałkach się nie znam wcale...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Panowie. Cisza!!

Opublikowano

Ja voll :-)

wysłane z Commodore 64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...