grzes283 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Po co ruszać głowicę, jeśli jest ok? To coś wniesie, wydaje mi się, że może tylko pogorszyć........tu akurat profilaktyka nie jest wskazana, czy się mylę?
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie ma mowy o ruszaniu głowic. Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić wysłane z Commodore 64
aras837 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie ma mowy o ruszaniu głowic. Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić wysłane z Commodore 64 Ja na twoim miejscu wymieniłbym głowicę nowa kosztuje tylko 5 tys w ASO, po co się rozdrabniać.
grzes283 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie ma mowy o ruszaniu głowic. Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić wysłane z Commodore 64 Czyli warto to zrobić tak? Mimo, że wszystko z głowicą jest ok, to przyda się wymiana gumek. No a ponowne planowanie, przecież to nie jest aż takie dobre?
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Nie ma mowy o ruszaniu głowic. Teraz nie ma sensu już to ale po ściągnięciu wałka i wyjęciu popychaczy chwila roboty żeby gumki zmienić wysłane z Commodore 64 Ja na twoim miejscu wymieniłbym głowicę nowa kosztuje tylko 5 tys w ASO, po co się rozdrabniać.Twój komentarz jest z d*py...Nie masz pojęcia gdzie się znajduje uszczelniacz zaworowy i ile kosztuje to się nie udzielaj. Głowicy się nie ściąga. Zmienia się od góry po wyjęciu popychaczy i sprężyn zaworowych. wysłane z Commodore 64 Edytowane 10 Stycznia 2015 przez elmer80
lukaszooo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 A wiesz ze jest ryzyko ze zawór wpadnie do cylindra, nie wiem czy kiedys zakladales zabezpieczenia zaworow ale czesto potrafia wyskoczyc gdzies na bok i zawor moze wpasc.
Lukasz_N Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) A wiesz ze jest ryzyko ze zawór wpadnie do cylindra, nie wiem czy kiedys zakladales zabezpieczenia zaworow ale czesto potrafia wyskoczyc gdzies na bok i zawor moze wpasc. A wiesz, ze jak sie wymienia usczelniacze zaworowe, bez sciagania glowicy, to sie tak ustawia wal korbowy, ze 4 zawory sie opieraja o tlok, a potem 4 nastpne i zawory Ci nie wpadna do cylindra ??? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Lukasz_N
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 A wiesz ze jest ryzyko ze zawór wpadnie do cylindra, nie wiem czy kiedys zakladales zabezpieczenia zaworow ale czesto potrafia wyskoczyc gdzies na bok i zawor moze wpasc. A wiesz, ze jak sie wymienia usczelniacze zaworowe, bez sciagania glowicy, to sie tak ustawia wal korbowy, ze 4 zawory sie opieraja o tlok, a potem 4 nastpne i zawory Ci nie wpadna do cylindra ??? Dokładnie tak właśnie :-)I właśnie tego niektórzy nie wiedzą... wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.
Lukasz_N Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie. Załamka...
grzes283 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 I od nowa polka pszczółka Kurcze, jak kogoś stać, a lubi jeździć dopicowanym autem, nie tylko na umytych dwudziestkach i z pełnym bakiem, to dlaczego nie Ja uważam, że B6 to wdzięczny samochód, ponadczasowy i ma potencjał wyposażeniowy, więc warto inwestować, bo ciężko będzie znaleźć coś bardziej sensownego w cenie auta nawet z jego naprawami. A jak ktoś ma gdzieś, bo mu to nie robi, to przecież nikt na siłe do mechanika go nie zaciągnie Ja akurat drugi raz wałka bym nie wymieniał, ale jak bym znał jakiegos majstra ogarniętego, co by silnik na pszczółkę złożył, to i być może bym się skusił. Oczywiście, jeśli mój by był w jakimś kiepskim stanie, bo dla samego dzwięku, to raczej bezsensu
piotrsob1 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych w dieslach, bez zdejmowania głowicy jest najzwyklejszą procedurą naprawczą, ale tylko dla tych ogarniętych. Ci roztargnieni lepiej niech się za nią nie biorą
Lukasz_N Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wymiana uszczelniaczy trzonków zaworowych w dieslach, bez zdejmowania głowicy jest najzwyklejszą procedurą naprawczą, ale tylko dla tych ogarniętych. Swiete słowa, ale jak widac niektorzy "miszczowie" tutaj wiedza lepiej... Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja takich zabiegów nie stosuje i nie pochwalam, pieszczenie kotka za pomocą młotka takie moje zdanie.Np. ten miszczu wkłada z ASO wałek a jakże... ale gumek za kilkadziesiąt to już nie... bo? Bo nie wie...wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Uczono mnie na starych silnikach i tego sie trzymam. Tak dla scisłości widze ze pare osób czeka tylko aby na mnie naskoczyć a ja mam z tego radoche
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Uczono mnie na starych silnikach i tego sie trzymam. Tak dla scisłości widze ze pare osób czeka tylko aby na mnie naskoczyć a ja mam z tego radoche Taaaa? I w starych silnikach nie było uszczelniaczy zaworowych?Sam jesteś opryskliwy i uważasz że znasz się na czymś wybitnie - A tak nie jest. Więc się nie dziw że zostałeś sprowadzony do parteru... Ubaw to ma raczej te osoby które wiedzą o czym mowa... wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Za to ty znasz sie najlepiej a wałki i skrzynie biegów masz w jednym palcu
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Za to ty znasz sie najlepiej a wałki i skrzynie biegów masz w jednym palcu Na pewno odróżniam fakty od widzimisię... dowody w moim wątku o skrzyni z octavii a na wałkach się nie znam wcale...wysłane z Commodore 64
elmer80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja voll :-) wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się