pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 etka pokazuje jaki kod jest, i obok srednica tarczy, potem szukasz danego kodu na wlepce czy dany wystepuje - jak tak - to taki masz jaki ie zgadza
Patryś Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Panowie takie pytanie bo robie swapa hebli z S4 i tarcze wraz z klockami są używane, jako że troszkę leży to wszystko to zdążyło zalecieć lekko rdzawym nalotem. Jak przygotować to przed założeniem? Czym oczyścić? W jaki sposób?
Yassu Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Panowie takie pytanie bo robie swapa hebli z S4 i tarcze wraz z klockami są używane, jako że troszkę leży to wszystko to zdążyło zalecieć lekko rdzawym nalotem. Jak przygotować to przed założeniem? Czym oczyścić? W jaki sposób? Moim zdaniem odtłuściłbym tylko tarcze zmywaczem w spray'u typu wurth, albo benzyną ekstrakcyjną lub IPA i dobrze wytarł. Klocki jeśli są z zestawu i jeszcze grube to bym zostawił, ew. nowy kpl. Jak założysz i przejedziesz kilkaset metrów, kilka razy zahamujesz i nalot zniknie. Wymiana płynu hamulcowego też się przyda przy okazji.
Patryś Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Benzynę ekstrakcyjną mam więc tym zadziałam. Klocki grube z tego kompletu więc zostawię a płyn będzie nowy ATE Typ 200. Czyli odtłuścić, wytrzeć i wrzucać na auto. Dzięki za radę
vblpl Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 A ja Panowie mam problem. Przejechałem już 1800 km i po swapie przodu na 320mm i heble piekielnie śmierdzą spalenizną. Ale to tak, że jak się wychodzi z auta, to już czuć. Co robić?
vblpl Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zimmermmann perforowane + Ferodo DS P
Dev Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 dziwna sprawa, moze kupiłeś jakieś podróby ????
Yassu Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 A ja Panowie mam problem. Przejechałem już 1800 km i po swapie przodu na 320mm i heble piekielnie śmierdzą spalenizną. Ale to tak, że jak się wychodzi z auta, to już czuć. Co robić? Rozbierz jeszcze raz i sprawdź zaciski. Smarowałeś czymś prowadnice, bolce? Może jakiegoś kiepskiego smaru użyłeś zamiast wysokotemperaturowego, teraz się wypala i śmierdzi.
vblpl Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 dziwna sprawa, moze kupiłeś jakieś podróby ???? Wszystko zakupione od Toma. Tłoczek nie odbija. Raz odbija, raz nie.
Kasparov Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam. Niedługo będę wymieniał tarcze klocki tył, przód już jest ogarnięty. Potrzebuje wymienić przewody hamulcowe gumowe wszystkie z tym, ze nie wiem jakie zamówić, marka i nr części. Autko jak w profilu. Nr. VIN: WAUZZZ8DZTA242799 Dzięki za pomoc.
Dev Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 288/15mm kup TRW ale na Twoim miejscu zaczaiłbym sie na 312/25 mm
Kasparov Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Nie zrozumieliśmy się.... tarcze i klocki mam juz ogarnięte, potrzebuje przewody hamulcowe.
pioteros Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Tomik ale kasparov napisał ze przód ma ogarnięty, dobrze rozumim? A z tylu tylko trw było jeśli chodzi i spowalniacze
Dev Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Nie zrozumieliśmy się.... tarcze i klocki mam juz ogarnięte, potrzebuje przewody hamulcowe. z tyłu zacisk alu czy żeliwo ?
Kasparov Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Dokładnie, zestaw na tył będę zamawiału kolegi Wandeja. Potrzebuje numery przewodów hamulcowych giętkich na wszystkie 4 koła. ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- Zeliwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się